Strona 1 z 2

Extreme-shop- nie kupujcie tam nic...

: 22.07.2006 22:49:41
autor: HaRnAś
Mam dla was małą informacje , że internetowy sklep extreme-shop zupełnie nie wywiązuje się ze sprzedaży i to już poraz drugi...Od miesiąca czekam na zamówione części i nic, najpierw przez 2 tygodnie czekałem zeby sie wogóle dowiedziec czy przyjęli zamówienie, później przez tydzien sprzedawca twierdził że juz wysłał, ale po sprawdzeniu okazało się że nie podałem rozmiaru przedniej przerzutki i dlatego jeszcze nie wysłali...poinformowałem ich o tym rozmiarze, mialo być wysłane w poniedziałek ,jest sobota ,a ani paczki nie widzę ,ani żadnej odpowiedzi z ich strony...lepiej kupujcie gdzie indziej(na szczęście wybralem opcje zapłaty za pobraniem)...Pozdrawiam

: 22.07.2006 23:27:44
autor: xxxxxx
HaRnAś

43 kropki...

: 23.07.2006 08:39:26
autor: zuku
xxxxxx pisze:HaRnAś

43 kropki...
blad :]

mi wyszlo 48

pozdro

aha co do tematu to ja bym na Twoim miejscu sie wycofał z kupna i olał ich totalnie

: 23.07.2006 08:49:35
autor: wookie85
43 kropki sa w podpisie lol

: 23.07.2006 09:16:06
autor: mongoł dh
jest 59 kropek liczac kropki nad "i" i te po wykrzyknikami :)

: 23.07.2006 09:29:55
autor: zuku
eheh a no tak, bo wkleilem te kropki do bramki sms bo ma limit 1400 znakow a nie zczailem ze tam byl jescze podpis automatycznie dodawany co ma 5 znakow :] i wyszlo mi 48. <lol>

: 23.07.2006 09:49:35
autor: HaRnAś
hahaha...jesteście boscy ;) Pozdro

: 23.07.2006 10:54:13
autor: Masta Blasta
kiedyś pisząc do nich z zapytaniem ''jakiej wysokości jest widelec licząc od mocowania koła do bierzni sterów'' a otrzymałem odpowiedz ''róra sterowa ma długośc XXcm'' :P

: 23.07.2006 12:58:53
autor: juraski
A miałem u nich kiere kupować ;]

: 23.07.2006 13:08:00
autor: <>SuMo<>
:P) no to ja mam podobny pproblem bo już 3 tygodnie idzie mi widelec NOX a mówią że jeszcze im nie doszły. Jeżeli ich nie mają to niech piszą nie ma na magazynie i tyle a nie wakacje mijają a ja bez roweru :(

: 23.07.2006 19:40:47
autor: HaRnAś
Dzisiaj mi napisali tak: "Proszę jutro wysłać maila z przypomnieniem, a my wyślemy paczke" żałosne...

: 23.07.2006 20:45:25
autor: Michal_KRK
A ja tam kiedyś hampla kupilem i problemu nie było ;) na paczke po kupnie czekalem 2 dni. Pzdr.

: 23.07.2006 20:58:20
autor: Alx
ja u nich kupiłem amora Dj III ` 05 na sztywną oś. I dostalem amora... z goleniami z rocznika `04 ( inne mocowanie osi ). Narobiłem troche szumu bo sie o to wqrwiłem i skończyło sie na tym że napisali mi z gregorio iż " jest to wersja oem`owa przeznaczona do montażu w rowerach ". Teoretycznie nie zrobili mnie w **** ale mogli o tym napisać zanim kupiłem amora :/ Sądze że był to mój ostatni u nich zakup... Pozdro

: 24.07.2006 12:06:47
autor: RUuram
ja kupywalem u nich mx compa eta 120 i amorek bez zadnych problemow doszedl do mnie w 2 dni i z kontaktem tez nie bylo problemu, chociaz to byl w tamtym roku w pazdzierniku i duzo sie moglo zmienic na zle;]
Pozdro PEACE

: 24.07.2006 16:23:41
autor: mikael
nei chce byc niepurzejmy ale czesto problemy z nimi wynikaja z nieumiejetnosci robienia tego co oni chca- musisz kontrolowac skrzynke itp, bo tam masz wiadomosci o zmianie statusu zamowienia- na przyjete, wyslane, zrealizowane. Ja ich wspominam bardzo dobrze, zamowilem i drugiego dnia dostalem paczke, Ale z drugiej strony- na serwisie pokazuja np napinacz boxguide, w wersji pod iscg i lozyskami maszynowymi. Razem z kolega motomyszem zamowilismy te napinacze, i dostalismy model oczywiscie nie pod iscg i nie pod maszyny, de facto mocno rozniacy sie od tego na zamieszonym przez w/w sklep. Kolega zamowil 888 vf, dostal 66 vf ( na szczescie potem doplacili roznice w cenie) . Tak iz uczucia mozna miec meiszane:)

: 24.07.2006 18:14:29
autor: HaRnAś
Ja skrzynke mailową sprawdzam 3 razy dziennie , na każdego maila im odpowiadałem, a status zamówienia po 2 dniach był :"wysłane" , no wiec oni tu zawinili...sam musiałem sie o wszystko dopytywac i łaskawie mi w koncu odpowiadali...Ja robiłem wszystko jak nalezy, bo bardzo dużo kupuje na necie i wiem o co chodzi...

: 24.07.2006 18:59:19
autor: p.iwo
Nie da się zadowolić wszystkich, a błędów nie popełnia ten kto nic nie robi. Osobiście nakupowałem mnustwo szpeji EXS (nazbierałoby się części na 2 rowery) i generalnie zawsze byłem zadowolony ze współpracy, choć drobne podknięcia były. Nie można po jednej sprawie odrazu kogoś skreślać. Pozdro i powodzenia

: 24.07.2006 19:48:48
autor: HaRnAś
Dobra , napisze tak..."p.iwo" słusznie prawi..i ja przepraszam za tą opinie,która napisalem pod wpływem emocji...Sytuacja wyżej opisana byla spowodowana (jak sie okazało) błędami systemowymi,maile były wysyłane ale nie docierały...Wszystko zostało wyjaśnione, sklep w tej chwili jest ok i nie kierujcie sie zbytnio moją opinią , bo to w tym wypadku było niedocięgnięcie jednorazowe które każdemu sie może zdarzyć...Pozdrawiam

: 24.07.2006 22:18:02
autor: iceman
a mnie sie wydaje ze są 42 kropki...