Strona 1 z 2

Boxxer Ride\Race vs 888vf co wybrać?

: 24.08.2006 09:57:55
autor: froger34
http://tiny.pl/7r9g vs http://tiny.pl/7r9t . Mam owy dylemat i nie wiem na co się zdecydować pomożcie..

: 24.08.2006 10:07:57
autor: Cudi<StR33T>
dziwne porownanie... Boxxer raczej do DH/Racingu i lekiego fr.. jest lekki..
A 888 to amor typowo do Ciezkiego FR i DH, jest ciezki ale bardzo ladnie pracuje..jest wiele mocniejszy do boxxera

: 24.08.2006 10:27:05
autor: Mawet
888 w założeniu mają być bezpośrednią konkurencja dla boxxera własnie. Czyli jest to amor o podobnym przeznaczeniu.Co do wytrzymałości..hmmm tak naprawdę nie wiem czy 888 lepiej tutaj wypadają i wcale nie są cieższe od boxxera (różnica 100g).
Ja bym się zastanawiał nad boxxerem ride(bo ma u-turn- fajna sprawa- nie trzeba cały czas jeździć na tak "wysokim" amortyzatorze) i 888.Zależy czy wolicz prace rs'a czy marzocchi.

: 24.08.2006 10:38:45
autor: froger34
nigdy na takich amorkach nie jezdizłem chodzi mi głównie o prace .. zastanawia mnie czy wersja vf jets dużo gorsza od rc..one różnią się tlyko regulacjami?? czy pracą też?

: 24.08.2006 10:45:53
autor: czeski zbój
Witaj praca jest bardzo podobna w zależności jaki olej wlejesz tak będzie ci chodził.. nie zrażaj sie jeśli przy kupnie VF amor będzie ci sie dobijał. poprostu skieruj sie do jakiegos dobrego serwisu i poproś o zmiane oleju i ewentualnie zmienią ci jeszcze w ten sposób tłumienie.. będzie dobrze dobrze chodził.. moge dodać, że kolega uderzył w pień 888VF i Kona Stab w którym był zamontowany pękła w amor do dnia dzisiejszego chodzi bez jakichkolwik wad :)

skorzystam z okazji i zaproponuje ci manitou dorado z 2005 roku mam na sprzedasz wiecej info :

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=122835392

nie sugeruj sie ceną na ogłoszeniu ;) możemy sie dogadać ..pozdrawiam

: 24.08.2006 10:50:10
autor: froger34
czeski zbój dorado to było by coś ale nie mam tyle kasy niestety.. musiałbym sprzedać pół roweru by pozwolic sobie na takie cudo :|

: 24.08.2006 10:50:32
autor: Qube
Ja bym sie sugerowal tym do czego to wlozysz i jak bedziesz jezdzic , ja do racingu bym boxxera wzial , ale raczej jakbm tylko sie scigal itp a jesli chcesz troche fr troche dh itp jak wiekszosc z nas to moze ósemki weź ja bym tak zrobił ;)

: 24.08.2006 11:29:16
autor: konex
froger34 a będziesz korzystał z U-turn'a w Boxxerze?
Może pomyśl nad Race'm? 2005 też są po 1699

: 24.08.2006 11:47:10
autor: LoooooK O.
Cudi<StR33T>, a co Ty wiesz o Boxxerze i 888? Jezdziles na nich? Z Twojego nicka wychodzi, ze raczej lubisz street i jakos ciezko m isobie wyobrazic, zebys poginal w streecie na Boxxie albo 888.

Amory maja podobna jakos wykonania, 888 jest ciezszy i to o pol kilo minimum. Boxx rowniez daje rade w FR, nie wiem, skad sie biora jakies dziwne spekulacje, ze 888 jest "o wiele mocniejszy". Jesli 888, to nie VF na pewno. Juz mozesz poszukac wersji R. Boxxer - Race da rade, chociaz te na 2006 sa jeszcze lepsze.

: 24.08.2006 12:06:45
autor: czeski zbój
froger34 a ile masz funduszy przeznaczonych na amorka ?:D

: 24.08.2006 13:02:45
autor: froger34
chce się zmieniśćic w przedziale 1000 -1800zl chodzi mi głownie o prace bo o wytrzumałośc to sie nie martwie bo nie rzucam sie z 8metrwoych dropów na płaskie wiem ze napewno kazdy z tych amorków wytrzyma moją jazde głowny cel to praca waga tez nie ma znaczenia..

: 24.08.2006 14:56:48
autor: Mawet
LoooooK O.888 nie są cieższe o min. pól kilo tylko o ok 100g. Skąd wytrzasnałes takie dane?
froger34Skoro główny cel to praca to musiałbyś się przejachać i na rs'ie i na marzocchi inaczej nie wybierzesz amora który bardziej Ci pasuje. Jedni wolą pracę pierwszej firmy inni drugiej:)

: 24.08.2006 14:59:06
autor: froger34
Mawet pisze:Skoro główny cel to praca to musiałbyś się przejachać i na rs'ie i na marzocchi inaczej nie wybierzesz amora który bardziej Ci pasuje. Jedni wolą pracę pierwszej firmy inni drugiej:)
z tym bedzie cieżko bo u mnie nie ma nikt takiego amorka.. a czy 888vf pracuje dużo gorzej od 66rc bo na szóstkahc jezdizłem i powiem ze miód praca,,

: 24.08.2006 16:42:55
autor: LoooooK O.
Mawet, a chociazby z dzisiejszego wazenia RS Boxxer Team 2007 i Marzocchi 888R 2005. Roznica wynosi wlasnie pol kilo. Roznica miedzy Boxxer World Cup a 888 to juz niemal caly kilogram. Mam wrzucic na wage "osemki" i zrobic zdjecie? (Boxxa juz nie wrzuce, bo zamontowany)

Masz tu fote:
http://img206.imageshack.us/img206/9235/888masaea6.jpg

: 24.08.2006 17:20:24
autor: Mawet
ja wypowiadałem się na podstawie danych z internetu i tak:
888 rc 2005 3307 g
888 vf 2005 3264 g
boxxer ride 2006 3252g
race 3289g
team 3220g

: 24.08.2006 17:26:11
autor: LoooooK O.
Mawet, Marzocchi podaje wage BEZ rury sterowej. Masy tychze sa podane w osobnej tabeli. RS podaje mase na stronie z 200mm sterowka. Moja byla dluzsza i nie cieta. Byc mzoe Teamty na 2007 sa jakos lzejsze, ale z tego, co mi wiadomo, to sa identyczne z 2006.

: 24.08.2006 18:26:57
autor: froger34
nie bardzo zalezy mi na wage bardziej wolałbym żeby dobrze pracował no i żeby były jakies regulacje zeby go podstosowac pod siebie..

: 24.08.2006 18:38:00
autor: LoooooK O.
Hehe, kiedys Ci zacznie zalezec ;)

: 24.08.2006 18:53:32
autor: wd40
LoooooK O. pisze:Hehe, kiedys Ci zacznie zalezec ;)
bez przesady, osemki sa jeszcze w miare lekkie. Jak dla mnie pracuja ladniej niz boxxer, ale "ladniej" to moje subiektywne odczucia, inni wola boxxery :]