Strona 1 z 1

Barspin i problem z linką.

: 24.08.2006 18:32:10
autor: Vojteek
Witam,
Opisałem mój problem z v-ką w sprzęcie ale nie było odpowiedzi, więc tu zadam inne pytanie. Podciąnąłem sobie linke tak aby klocki mocno ścisnęły obręcz i kiedy zakręce barspina klocki są zaciśnięte na kole i hamują. Czy da się coś zrobić żeby można było zrobić abubace a potem barspina bez regulacji linki ?

: 24.08.2006 18:39:28
autor: Wariot
eee albo linki przez mostek albo wszystkie linki po jedniej stronie rury sterowej albo nie wiem o co ci chodzi

: 24.08.2006 18:55:03
autor: bimbom
dłuższą linke

: 24.08.2006 19:00:24
autor: Vojteek
Mam dłuuuuugą linkę i jak zakręce o 360 stopni to po prostu zaciska mi z tyłu hebel i koniec.

: 24.08.2006 19:24:20
autor: Vojteek
Ludzie czy wy nie mieliście takiego problemu ? Podciągnąłem sobie linke tym czym się podkręca przy klamce tak żeby hamulec mógł mocno ścisnąć koło przy abubace, ale jak mam tak naciągniętą żeby dobrze hamowało przy barspinie (po obróceniu kierownicy o 360stopni) hamulec mi się zaciska na kole. Co mam robić ???

: 24.08.2006 19:33:24
autor: *Misiek FR*
Ja tak miałem, nic na to nie poradzisz chyba . Chyba, ze dasz wpizdu za długi pancerz.

: 24.08.2006 20:15:15
autor: Bogas
zakrec Bsa w droga strone
:p

: 24.08.2006 20:28:33
autor: Przemooo_DH
rotor albo pancerze za 40zł na bmxforever.pl

: 24.08.2006 21:15:50
autor: chmielu91
ja mam pancerze ok 80-90cm i jak zakręce nawet dwa to mi sie szczęki nie zaciskaja. jedynie jak mam skrecone linki to szczęki łapia po dotknieciu klamki ale same nie hamują. poluzuj troche linke. ja mam tak ze po naciśnieciu klami zostaje ok 1-2cm od kiery i dobrze mi hampel łapie (bo pięść jest praktycznie zacisnieta i mocno mozna naciskać) także jak masz długie pancerze to musisz sie przyzwyczaić i poluzowac linke.

: 24.08.2006 21:36:50
autor: mdfkkkka
*****!!! zwykłe linki do hampli maja przekroj zwojowy, wystarczy, ze zalozysz linke+pancerz od przezutki i bedzie ok, mozesz tez wydac na darmo troche wiecej kasy i kupic pancerze np wtp, gdzie najnizszy model to zwykly pancerz-nieoplaca sie w ogole, sredni tez, tylko fajne uszczelniony, najwyzszy to to samo co zwykly pancerz przezutkowy, tylko linkaa lepsza. aktualnie mam pancerz z najwyzszego modelu wtp, koncowki ze sredniego, a linke szlifowana jagwire, i nieczuc roznicy zbytnio od kumpla zwyklego pancerza przezutkowego, drugi raz napewno nieprzeplace

: 24.08.2006 22:00:15
autor: Przemooo_DH
mdfkkkka nie rozumiem, wystarczy ze zamiast pancerza od hamulca zaloze pancerz od przezutki i linke do hamulca? dobrze rozumiem?

: 24.08.2006 22:00:16
autor: Szerszu
..miałem takie cos.. ale wyregulowałem dokładnie hamulec!! pokombinowałem i teraz nic takiefo sie nie dzieje..a mmam linki tyle zeby wykrecic 1 barspina ( i tak nie krece bo nie lubie tego i nie umiem)

: 24.08.2006 22:15:18
autor: chmielu91
przecież pancerze od przerzutki pekaja przy barspinie jak tanie kondony...:/ ja niewiem co masz z tymi pancerzami. a mam normlany pancerz od hamulca i szlifowana linke i chodzi git. długi pancerz i dobra linka i powinno być dobrze;-)

: 25.08.2006 10:21:54
autor: Krulik90
Ciompoki:) dajecie tak linak od przezutki bo mam mniejsza srednice a co idze z tym mniejsze tracie a pancerz z duza przepustowoscia wsrodek wd40 niema bata tyle ze linki od przezutek lubia sie przerywac szybko wiec kup se kilka naraz ja an jednej jezdze jzu 2 miech i jest git pzodro:D

: 25.08.2006 22:50:35
autor: Ajz
idź w piździet bylo 198136 razy.


Dłuższe panceze - tyle.

: 26.08.2006 10:27:54
autor: rosa
kup hydraulika:]