Mam pytanko czym roznia sie te marzocki :) ??
Dirt Jumper ( I II III ) od Dirt Jam ??:>czy w dirt Jam;ie mozna podniesc skos do 130 >>?<< jakies sensowne wypowiedzi ?? !!!
Jaka jest rozniac miedzy DJ a Dirt Jam
Jaka jest rozniac miedzy DJ a Dirt Jam
Ride or Die
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 03.02.2006 14:12:54
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 04.04.2005 15:10:53
- Lokalizacja: prudnik
- Kontakt:
w dirt jamie jest jeden tłumik ssv a w drugiej ladze jest sprężyna z elastometrem;/ a dirt jumper 3 ma dwa tłumiki ssv i ma o niebo lepsza pracę. no i różnią się także wytrzymałością bo dirt jam ma korona z prawie plasteliny wygina się jak chce...rura sterowa w dirt jamie jest ze zwykłej stali;/niema wzmocnienia rury sterowej;/niepolecam dirt jama to jest kiepska podróbka DJ a z dj ma tyle wspólnego co tylko wygląd;/
Kiedy ludzie na tym forum nauczą sie za odpowiada sie, gdy zna sie odpowiedź na zadne pytanie a nie pisze pierdoły w stylu "róznoca w tłumieniu" - bez urazy panie froger34 ale to nie jest odpowiedź, to jest zmyłka która wporwadza pyatjącego w BŁĄD !! Zamiast pisać średnio po 7.04 posta dziennie napisz 2 ale SENSOWNE które coś wniosą do dyskusji.
Dirt Jumper III ma dwa tłumiki SSV nieregulowane, oraz dwa zawory to zmiany napręzenia wstępnegop za pomoca powietrza w obu goleniach. Medium ściskane - sprezyna stalowa w otwartej kompieli olejowej.
Dirt Jam COMP - amortyzator SPRĘZYNOWO-ELASTOMEROWY. Nie ma otwartej kompieli. Działa na smarze. Ma skok 120 lub 100 mm zaleznie od wersji. Za pomoca pokreteł mozna regulować naprezenie wstępne.To taki Sunrtour XCP, z tym ze ze stajni Marzocchi.
Dirt Jam PRO - W jednej golenii owtarta kompiel olejowa z tłumikiem SSV, regulacja ciśnienia powietrza w komorze pozytywnej za pomocą zaworu u góry. W drugiej golenii spręzyna + elastomer i regulacja napręzenia wstępnego za pomoca pokreteł. Skok 100mm - nieregulowany.
Zgodnie z tym co podaje Marzocchi w Dirt Jamie NIE można podnieść skoku do 130mm.
Pozdrawiam
I jeszcze raz apeluje do ludzi o SENSOWNE odpowiedzi na temat a nie o nabijanie sobie postów durnymi wypowiedziami.
Dirt Jumper III ma dwa tłumiki SSV nieregulowane, oraz dwa zawory to zmiany napręzenia wstępnegop za pomoca powietrza w obu goleniach. Medium ściskane - sprezyna stalowa w otwartej kompieli olejowej.
Dirt Jam COMP - amortyzator SPRĘZYNOWO-ELASTOMEROWY. Nie ma otwartej kompieli. Działa na smarze. Ma skok 120 lub 100 mm zaleznie od wersji. Za pomoca pokreteł mozna regulować naprezenie wstępne.To taki Sunrtour XCP, z tym ze ze stajni Marzocchi.
Dirt Jam PRO - W jednej golenii owtarta kompiel olejowa z tłumikiem SSV, regulacja ciśnienia powietrza w komorze pozytywnej za pomocą zaworu u góry. W drugiej golenii spręzyna + elastomer i regulacja napręzenia wstępnego za pomoca pokreteł. Skok 100mm - nieregulowany.
Zgodnie z tym co podaje Marzocchi w Dirt Jamie NIE można podnieść skoku do 130mm.
Pozdrawiam
I jeszcze raz apeluje do ludzi o SENSOWNE odpowiedzi na temat a nie o nabijanie sobie postów durnymi wypowiedziami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość