Hopki pod Mostem Grota....WAWA

KuMiK
Kontakt:

Hopki pod Mostem Grota....WAWA

Post autor: KuMiK »

No właśnie - widziałem kilka hopek pod mostem GrotaRoweckiego.... ( tzn. nie dokładnie pod mostem tylko pod jedną estakadą doprowadzającą samochody z wisłostrady na most, zresztą ze ścieżki rowerowej nie ma bata żeby nie zuważyć hopek ) Wyglądają całkiem nieźle - przynajmniej do treningu - nie za duże....tylko trochę mało miejsca żeby dospyać kolejne do rytmu. Ale i tak całkiem fajnie.
Rufus
Kontakt:

Post autor: Rufus »

a jakie to? dirty czy dualowe? stoly czy dable? prosze opisac :)
Łasiczka w kształcie pieczątki. Pieczątka w kształcie łasiczki.
moses
Kontakt:

Post autor: moses »

Raczej podwojne - i raczej bez stolika - miejscowka skladu Destination Progress z Tarchomina....

mo
KuMiK
Kontakt:

Tak to te hopki na Gwiaździstej....całkiem fajne....ale tak za dobrze nie znam się jakie to hopki...obok były takie dirtowe....ale wyglądały na nie używane....ale nie przyglądałem się bardzo...zaciekawiły mnie dwie takie na których jako początkujący mógłbym skoczyć...nie za strome...nie za długie
vandall
Kontakt:

Post autor: vandall »

moses hopy pod mostem sa troszke rozwalone ale nie widzialem zeby kto kolwiek z tarchomina stal z lopata i tam kopal . te hopy zrobione sa z mysla o bmx i bmx-y je kopaly. jest tam kiepska ziemia wiec po zrobieniu szybko osiadaja . jak nie bylo jeszcze dziur to zamiast skakac to przejezdzali i gdy to zobaczyl koles z ekipy wykopal dziury w ktore inni zaczeli wkladac palety i tak hopki sie rozwalily
bodzio2k
Kontakt:

Post autor: bodzio2k »

Destination progress? Brzmi poważnie. ;-))) A hopy? Hopy jak hopy - rzekłbym nawet, że bez rewelki. Dobra hopa to jest na gdańskim.
jj.okocza
Kontakt:

Post autor: jj.okocza »

destination progress nie jest z tarchomina, jak juz bym mial powiedziec skad to raczej z bemowa, oni kopali tam dirty, a najazd byl z tej prawie pionowej scianki
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=257284
pasqd