Strona 1 z 1
Moj GT
: 20.09.2006 17:48:29
autor: Krzychu_1993
Witam! Posiadam rowerek za 1600zł kupiony w lutym 2006. Jest nim Gt Avalanche 3.0. Dokupiłem do niego na tył deorkę oraz pedały Wellgo z pinami. Mam taki problemik, który polega na tym, że coś ogólnie mi w rowerze nie pasuje: przerzutka przednia całkowicie sie rozregulowała, rower psuje sie bardzo często pomimo że na nim bardzo nie wariuję! Mam kumpla z rowerem 2x gorszym. Robi on naprawdę gorsze rzeczy niż ja i jeszcze niegdy on mu sie nie popsuł! U mnie trzeszczy już korba, manetki chodzą tak, że się z nimi muszę siłować, ogólnie napęd ma 40% zniszczenia! Piasty też nie za bardzo, hamulec(V brake) wyskakuje mi z ramy! Totalna masakra!!! Doradźcie co mam zrobić/ew. co dokupić/wymienić!! Mam już prawie depreche bo KOCHAM mój rower!! :P
: 20.09.2006 17:55:36
autor: łukiś
eh... w miescie tez mam kilku gosci co mysla ze jak kupia rower za ponad 1000zł to nie bedzie trzeba dbac o n9iego.... poprostu trzeba wyuregulowac wszystko co jakis czas.... korba trzeszczy ? psyknij tam WS 50 lub WD40 i bedzie git... mozesz takze dokładnie wyplukac suport bo trzeszczy pewnie piasek i syf ktory tam zalega.... nic nie dzieje sie bez przyczyny ...
: 20.09.2006 17:55:55
autor: LinksFR
idz do serwisu niech ci go przesmaruja tak na poczatek, lol
albo sam to zrob
manetki moga ciezko chodzic bo masz kupe syfu w pancerzykach
: 20.09.2006 18:02:40
autor: 3,143k4r2
Kupujac gotowy rower czyt zlozony najlepiej jest go albo rozlozyc i zlozyc samemu albo chociaz podokrecac wszystko. Najlepsza opcja bedzie zaniesienie go albo do serwisu i totalne ogledziny albo niech jakis kumpel ktory jest kumaty sie tym zajmie.
: 20.09.2006 18:05:11
autor: wookie85
idz z nim do serwisu bo sam jak widac za nic sobie nie poradisz a nikt ci nie wytlumaczy co zrobic jak sam nie wiem co jest grane
albo znajmego o pomoc popros
: 20.09.2006 18:07:31
autor: Mikel
lepiej oddaj go do serwisu...
: 20.09.2006 18:35:53
autor: SeraaX
z pratyki wiem, że jak korba trzeszczy to jest niedokręcona. I lepiej szybko dokręć bo Ci kawdrat siądze(czy tak isis nie wiem co masz)
w piatach mogły sie kunusy poluzować.
I tak jak wieleosób powiedziało: daj na serwis.
jak się kiedys pytałem o przeglad do sezonu, czyli smarowanie i pełanregulacja to coś ponad 5 dych mówili. To jeszce nie tak dużo.
Albo jak masz chęć to zrób sam. ja np nie pozwalam nikomu pchać rąk w rower, sam wszystko robie
Tylko nie jeźdz na takim rozwalajacym się bo wszystkie częsci się szybckeij zużyją.
: 20.09.2006 21:21:26
autor: Nicky9
jesli nie masz o tym pojecia to lepiej idz z tym do serwisu zebys czegos nie popsul lol lol lol
: 20.09.2006 22:41:11
autor: konex
Krzychu_1993 Przegląd generalny, chyba że masz narzędzia to wykonaj to sam.
Trzeba zdjąć korbe, wyczyścić ewentualny brud, nasmarować to od nowa i bardzo mocno dokręcić - powinno nie trzeszczeć...
Pivoty też możesz nasmarować i popsikać pancerze żeby linki lepiej chodziły..
Reszta to kwestia regulacji, normalna sprawa w rowerach od kilkuset złotych, przez te kilkutysięczne...
Normalną sprawą jest rozregulowywanie nowego roweru - wyciąganie linek i rozkręcanie śrub.. Stąd zalecane i oferowane przez dystrybutorów i sprzedawców przeglądy darmowe po 100km albo obowiązkowe gwarancyjne dla skontrowania.
P.S. W ostateczności generał, u mnie kosztował 130pln.
: 21.09.2006 06:55:21
autor: TylerDurden
sprzeedaj w cholere i kup dragstara n asamemuskomponowanych cześciach i joł.. i juznie badz taki SENTYMENALNY:)