Lekki amor na os 20 mm
Lekki amor na os 20 mm
witam
potrzebuje jakiegos lekkiego amorka na os 20 mm
ze skokiem do 140mm
myslalem nad RS PIKE lub Z1 FR
amortyzator musi byc w miare lekki :) chce zlozyc sobie rower do enduro
potrzebuje jakiegos lekkiego amorka na os 20 mm
ze skokiem do 140mm
myslalem nad RS PIKE lub Z1 FR
amortyzator musi byc w miare lekki :) chce zlozyc sobie rower do enduro
www.myspace.com/fleer1
-
- Posty: 1744
- Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 1744
- Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Ja bym wybrał PIKE lub NIXON - fajne, lekkie amorki o nienagannej pracy i także bardzo ok wytrzymałości. O ile Nixona tak bdb nie znam, o tyle PIKE-a miałem w rękach, uginałem, przejechałem się trochę i mogę wypowiedzieć się tylko w samym superlatywach- pomimo, że jakoś nie przepadam za RS- może jedynie był troszkę zbyt miękki (prawie zamykałem na niewielkich przeszkodach) jak na moją osobe, ale myśle, że z ustawieniem tego nie byłoby większych problemów . Do enduro maszyna jak znalazł.
66 -no to już zbyt ciężka altyleria :] zdecydowanie do ostrzejszej jazdy, choć Pike i Nixon także nie powinny ograniczać w przypadku małego skoku w bok od enduro w strone fr )
Pozdro !
66 -no to już zbyt ciężka altyleria :] zdecydowanie do ostrzejszej jazdy, choć Pike i Nixon także nie powinny ograniczać w przypadku małego skoku w bok od enduro w strone fr )
Pozdro !
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
Ja wybralem wlasnie PIKE DUAL air. ROwniez odchudzam rower i postanowilem 2,8kg 66rc zastapic o kilogram lzejszym RS. Pomimo iz jakos nie jestem zwollenikiem RS to jednak sie zdecydowalem na PIKE. Model AIR dlatego ze 1 lzejszy o 400 gram od wersji ze sprezyna oraz fakt ze sam sobie dostosowujesz jak ma sie uginac i nie musisz sie martwic tym ze sprezyna za miekka czy za twarda.
n0 ridE n0 fUN
I Pike i Nixon będą świetnym wyborem. Nixon ma świetną pracę bardzo zbliżoną do shermana, ale za Pikiem przemawia liczba regulacji...
Z1 FR (II i III) nie będzie się tak dobrze nadawał do enduro jak w.w. Jeżeli bierzesz pod uwagę Z1 FR I to bym wybrał właśnie go, z racji systemu, eta i hscv, które zapewniają mu piękną pracę ;)
Z1 FR (II i III) nie będzie się tak dobrze nadawał do enduro jak w.w. Jeżeli bierzesz pod uwagę Z1 FR I to bym wybrał właśnie go, z racji systemu, eta i hscv, które zapewniają mu piękną pracę ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości