Strona 1 z 1
srubka z klamki 525
: 20.10.2006 14:43:44
autor: cielak
siema
mam problem z tym bo srubka ktora odpowiada za twardosc(odleglos) klami od kiery ma zjebane scianki od imbusa i przez to nie moge goodpowietrzyc bo jest zamkniety system
chce wymienic ta srubke tyllo nie mam zielonego pojecia gdzie?
macie jakies pomysly gdzie moge to dostac?
lub jakos dorobic?
pozdro
: 20.10.2006 15:40:56
autor: bartec
hmm... jak odpowietrzalem swoje m525 to nic nie robilem z ta srubka...
: 20.10.2006 15:46:32
autor: kondzik16
cielak jesli dobrze rozumiem to ta srubk nie ma zadnego wplywu na czynnosci odpowietrzajace. tylko i wylacznie sluzy ona do regulacji odleglosci klamki od kiery(indywidualna sprawa kazdego bikera)
: 20.10.2006 16:00:07
autor: wujekeman
nie trzeba jej ruszać przy odpowietrzaniu. a co do śrubki to podobne są w gripach przykręcanych chyba.....
: 20.10.2006 16:13:53
autor: cielak
ma wplyw...jak jest zbyt daleko wkrecona wtedy czasem moze powstac system zamkniety co nie pozwala na swobodne splywanie oleju...trzeba ja wyrkecic wtedy zeby system sie otworzyl do odpowietrzania.
niestety tak jest w tej klamce...mam nowszy hamulec na tyle.ten sam model itp i tam juz nie ma takiego problemu
no ale nic...dam rade jakos;]
: 20.10.2006 20:23:32
autor: bloszek
celaku idź na PKP i szukaj śruby z łbem soczewkowym tak jak ci mówiłem a nie "nabijasz posty" ;-)
joke...
Elo pozdro
: 20.10.2006 20:30:06
autor: Bierut
cielak pisze:ma wplyw...jak jest zbyt daleko wkrecona wtedy czasem moze powstac system zamkniety co nie pozwala na swobodne splywanie oleju...trzeba ja wyrkecic wtedy zeby system sie otworzyl do odpowietrzania.
Bzdura! Kręcąc tą śrubką nie wkręcasz tłoczka. Idź lepiej się przyglądnij jak to działa.
: 20.10.2006 20:55:16
autor: kaka01
Bierut pisze:cielak pisze:ma wplyw...jak jest zbyt daleko wkrecona wtedy czasem moze powstac system zamkniety co nie pozwala na swobodne splywanie oleju...trzeba ja wyrkecic wtedy zeby system sie otworzyl do odpowietrzania.
Bzdura! Kręcąc tą śrubką nie wkręcasz tłoczka. Idź lepiej się przyglądnij jak to działa.
Popieram kręcąc śrubka regulujesz w którym momencie hamulec łapie czy na koncu czy można klamke dociagnac do kiery i wtedy hamuje ale to indywidualne ustawienie tak jak juz pisali odległości klamki od kiery.......odpowietrzanie to zupełnie inny proces w tym hamulcu..
: 20.10.2006 21:00:40
autor: Pedro 47
Kręcąc ta śruba nie zmieniasz położenia tłoczka. On cały czas siedzi w punkcie "zero".
Sorki że wsumie powtarzam przedostatni post ale wiecie demokracja to trza przegłosować :P
: 20.10.2006 22:18:13
autor: cielak
no ok...to w takim razie czemu nie splywa mi olej?jak przyblize klamke do kiery wtredy zaczyna plynac?
zreszta...przerobilem srubke i juz dziala
dzieki FACHOWCY!
: 20.10.2006 22:40:39
autor: Pedro 47
Hahah to musisz miec coś zyebane :]
Jeszcze raz: DUPA ta śruba nie wpływa na odpowietrzanie. Może rozbierz klamke? Coś mogło przyblokować tłoczek ale co to juz nie mam pojęcia.
: 21.10.2006 11:40:41
autor: Bierut
cielak pisze:no ok...to w takim razie czemu nie splywa mi olej?jak przyblize klamke do kiery wtredy zaczyna plynac?
zreszta...przerobilem srubke i juz dziala
dzieki FACHOWCY!
A co ty myślisz, że poprostu sobie nalejesz oleju a on sobie sam spłynie w dół?? Pierwszy raz zalewasz hampla? Jest to oczywiste, że musisz ponaciskać klamkę przy zalewaniu/odpowietrzaniu i regulator odległości klamki od kierownicy nie ma na to żadnego wpływu...