Strona 1 z 1
QR 20
: 26.11.2006 20:22:26
autor: Dezerter
Tak jak w temacie czy sztywną ośke od amora powinno sie jakimś smarem "potraktować" zeby sie piasta lepiej slizgala? czy tego sie nie robi?
p.s jezeli temat jest bezsensu to sorry i prosze nie bluzgajcie mnie :)
: 26.11.2006 20:24:00
autor: froger34
nie nie rzeba smarować bo piasta nie kreci sie na ośce tylko na własnych łożyskach..
: 26.11.2006 20:36:26
autor: Dezerter
jednak wlasnie nie zawsze... bo na allegro widać czesto uzywki amorków.. ze zdartą farbą na ośce w miejscuu lożysk..
: 26.11.2006 20:45:33
autor: kamil_dh
Dezerter od zakładania? oczywiście, że kręci się na łożyskach piasty.
: 26.11.2006 21:29:51
autor: Karol85
W życiu piasta nie obraca sie na ośce tylko na łożyskach maszynowych. Gdyby tak było jak mówisz to długo byś nie pojeździł a te ślady robią sie od wkłądania osi.
: 27.11.2006 15:09:16
autor: Dezerter
: 27.11.2006 16:02:52
autor: MadCow
Smaruj, smaruj, potem Ci się przyklei do smaru pełno gówna i nie będzie chciała oś wyjść...
A jeżeli sądzicie że koło obraca się na osi którą mocujesz do amora to powodzenia... Wyobraźcie sobie jakie malutkie luzy miałby taki system.
: 27.11.2006 17:43:53
autor: wookie85
no to po *** montuja lozyska w piascie ?... to ze sie wyciera to tak moze byc chyb anie tragedia to tylko anoda , a os czasem moze si eobrocic...
: 27.11.2006 17:54:49
autor: Dezerter
spoko panowie ;p wiem po co są lożyska tylko chodzilo mi o ta farbe bo mnie to zastanawiało ;]
: 27.11.2006 18:27:53
autor: Karol85
Dezerter powiem tyle zakładał tam koło jakiś koleś ktory nie mial pojecia jak to sie robi i potem są takie efekty. Nie skręcił ośki i łożyska nie były ściśnięte proste.
: 27.11.2006 23:47:14
autor: maxxis24
najpierw skrecamy mocno sama oske czy najpierw "chwyty" ktore trzymaja oske w amorze??
: 28.11.2006 00:07:07
autor: Ufik
maxxis24 oske, potem srubki