Elo Elo Oponki
Elo Elo Oponki
Ema mam pytanko bo nigdy nie mialem 3.0 i chodzi o to : CZY WRZUCANIE oponek 3.0 do roweru przeznaczonego do free ride i lekkiego street ma sens? czy opory toczenia sa tak masakralne ze ledwo sie jedzie -_-' bo tak niby wszyscy mi probuja wmowic ale ja sie nie daje.lol
POZDRO!
POZDRO!
to juz nie będzie streetówka tylko lanserka, taka opona nadaje sie praktycznie tylko do napierdalania po kamieniach jak telewizory, ostry freeride i do.... lansu, choćby przez wagę lub opory toczenia
http://pucofr.pinkbike.com/album/2012/
http://www.g3riders.com
http://www.facebook.com/pages/G3Riders/146101528738083
http://www.g3riders.com
http://www.facebook.com/pages/G3Riders/146101528738083
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
na gazzach 3.0 przy 1 atm wiatru w sztywniaku jezdzi sie jak na slopestylowym fullu ^^
Jak zamierzasz latac po schodach to i tak musisz to napompowac i komfort stracisz, a opory zostana spore, jak zamierzasz uprawiac czysty techniczny street to taka opona mija sie z celem, wiec w sumie bardziej wozidupy niz praktyczne zastosowanie :D
Ja tam lubie miec mieciutko pod tylkiem, dlatego na takich jezdze, aczkolwiek pompuje je troche bardziej. Xprot teraz przyodzial rownie zacny komplecik i jezdzil na low pressure to kuuuurde "kanapotapczan" :D
Na 3.0 mozna tez fajnie klasc sie w zakrety, prawie plasko i nadal wyjezdziesz na prosta - to jest naprawde fajne uczucie, drift jak na zuzlu :D
Szczerze 3.0 dobre na komfortowe worzenie dupska albo do wielkiej zjazdowki dla poprawienia trzymania i komfortu rowniez
Jak chcesz sie bawic w prawdziwy street to totalnie bez sensu, jak ktos chce skladac rower ktory bedzie szybki rowniez
Jak zamierzasz latac po schodach to i tak musisz to napompowac i komfort stracisz, a opory zostana spore, jak zamierzasz uprawiac czysty techniczny street to taka opona mija sie z celem, wiec w sumie bardziej wozidupy niz praktyczne zastosowanie :D
Ja tam lubie miec mieciutko pod tylkiem, dlatego na takich jezdze, aczkolwiek pompuje je troche bardziej. Xprot teraz przyodzial rownie zacny komplecik i jezdzil na low pressure to kuuuurde "kanapotapczan" :D
Na 3.0 mozna tez fajnie klasc sie w zakrety, prawie plasko i nadal wyjezdziesz na prosta - to jest naprawde fajne uczucie, drift jak na zuzlu :D
Szczerze 3.0 dobre na komfortowe worzenie dupska albo do wielkiej zjazdowki dla poprawienia trzymania i komfortu rowniez
Jak chcesz sie bawic w prawdziwy street to totalnie bez sensu, jak ktos chce skladac rower ktory bedzie szybki rowniez
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
Re: Elo Elo Oponki
3.0 ...napisales ze maja byc do fr i street . ja polece ci takei uniwersale do ostrzejszej jazdy moga byc od 2.5 do max 2.8 . ale to moje zdanie . pozdraiwamMateQ pisze:Ema mam pytanko bo nigdy nie mialem 3.0 i chodzi o to : CZY WRZUCANIE oponek 3.0 do roweru przeznaczonego do free ride i lekkiego street ma sens? czy opory toczenia sa tak masakralne ze ledwo sie jedzie -_-' bo tak niby wszyscy mi probuja wmowic ale ja sie nie daje.lol
POZDRO!
lol? 3.0 do streetu ? poje.balo :P jak dla mnie to do streetu pasują opony o szerokosci od ok. 2.0 - 2.4 . no ew. cos grubszego np. hookworm, ale bez jakiegos duzego bierznika. Na grubszych są duze opory i wogole z dupy sie jezdzi. Jak chcesz cos jeszcze dodatkowo do fr to wez cos z jakims bierznikiem, ale nie za duzym. np. larseny tt 2.35. No chyba ze chcesz cos na 24 to wtedy np. jakaś tioge blue dragon 2.3.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości