Strona 1 z 1

ECC -> ETA co, jak i czy w ogóle ?

: 27.01.2007 11:43:40
autor: MadDaBomBer
Witam. Mam Z1 FR ECC 130 mm z 2002 roku (ostatnio pytałem o jej trzaski, btw. to jej przeszło :). Generlnie funkcja ECC jest mi o kant dupy, bo ani wtedy (podobno) nie można katować amora, a blokowanie go w dolnym położeniu nic mi nie daje, może co innego jakby blokował sie w górnym...

Już jakiś czas temu myślałem o wymianie tłumika na ETA, a właśnie pojawiło się ogłosznie na giełdzie z takim tłumikiem, tylko, że z z1 fr 150 mm. Będzie to działać ?

dzięki i pozdrawiam

: 27.01.2007 11:52:42
autor: Grzesiu
MadDaBomBer z 150 miało od zawsze golenie o srednicy 32mm a twoj ma srednice 30mm wiec nie podejdzie. Na ecie tez nie mozna skakać. Miałem własnie z150 fr i eta sie posypala bo skakałem sobie w stricie na najnizszym polozeniu.

: 27.01.2007 11:58:47
autor: Coilerdh
MadDaBomBer to działa podobnie amor sie utwardza i mozna cos uszkodzic latwiej

: 27.01.2007 12:14:46
autor: MadDaBomBer
Aha, no to się wyjaśniło :) Tak właśnie myślałem, że 150ka ma golenie 32. I mam jeszcze jedno pytanie: jak bardzo moge zwiększyć skok w swojej Z1? Chciałem do 150, ale nie wiem, czy starczy mi tłumików... Musiałbym dorobić nowe tuleje, tylko nie wiem, o ile mogę je skrócić. Bawił się ktoś w to ?

: 27.01.2007 12:28:03
autor: piotrex
pryz goleniach 30mm nie ryzykowalbym wyciagania go na 150..

: 27.01.2007 13:29:19
autor: Marcin M-CZ
Z1 fr 2002 ma 130mm skoku i ani mm więcej!! jeśli golenie górne podniesiesz wyżej niż tuleje ślizgowe to w najgorszym wypadku zapomnij o potomstwie!! HSCV to inaczej tłumiki niekończącego sie skoku, ta z1 jak jest odpowiednio zestrojona to zachowuje sie jakby miala ze 150mm, wiec jesli to dla ciebie za mało to nie kombinuj

: 27.01.2007 14:07:41
autor: MadDaBomBer
Nie chodzi mi o skok a raczej o geo, ale jeśli tak mówicie to nie będę się bawił, nie ma to jakiegoś kolosalnego znaczenia :)

: 27.01.2007 21:54:40
autor: bielek
hmm nie wiem co to za gadanie że to jest nie do katowania oczywiśecie nie wolno skakać z zablokowanym amorem bo to tylko do podjeżdżania jest a pozostałe są każdy do czego innego masz to wi instukcji chyba i jak pamiętam to pierwszy stopien ten prawi bez tłumienia to do zjazdu jest. Pozdro