Strona 1 z 1

tuning "smarownica" moj pomysł

: 28.01.2007 22:02:40
autor: SuperKoń
http://download.yousendit.com/09E76DA34BA504A3

co wy na to? prosze o madre posty a nie dle kup sobie 66 albo 88 :P chodzi o to czy to zda egzamin.to dla kumpla bo ja mam duro...tez shit ale co poradzic :/... wielkie dzieki za inteligentne posty a za glupie tez :D pozdro

: 28.01.2007 22:12:59
autor: yasiuuu
eeee... a czy taki olej/wd40/cx80 nie uszkodzi osłon?;] wg. mnie to lipny pomysł bo silikon Ci nie zlapie krawedzi oslon i metalu amora, a jak zlapie to przy byle okazji odpadnie i wszystko sie wyleje...

Wazne, zeby utopiona w oleju/smarze byla czesc lag schowana w goleniach dolnych, badz tez obficie nasmarowane wnętrznosci. Aczkolwiek lepiej zainwestować w coś innego...

: 28.01.2007 22:22:46
autor: SeraaX
nie wiem czy jest sens, to długo nie popracuje.
Co z tego,ze uszczelnisz dół osłon skoro cały olej i tak spier.... przez uszczelki do amrotyzatora.
Już lepiej kminić jakieś lepsze uszczelki.
I albo nasmarować po rozebraniu smarem stałym, albo zrobić kąpiel półotwartą.

: 28.01.2007 22:28:42
autor: groochas
co Ci to niby da ? Olej bedzie na lagach... po jakims czasie amor go zje, nie liczac tego co ucieknie gorą... bezsens

: 28.01.2007 22:39:44
autor: Ajz
nie jest az takie złe :P najwazniejsze zeby to porządnie uszczelnić

: 28.01.2007 22:55:52
autor: morthias
Jest tylko jeden problem... Takie oslonki maja dziurki zapobiegajace sprezaniu sie powietrza w srodku. I smiem twierdzic ze bedzie nimi uciekal olej :).

: 28.01.2007 23:35:47
autor: czaju
w zadnym razie wd40. on jest do raczej do czyszczenia a nie smarowania. A pozatym przy ugieciu amora do konca jakies 4/5 tego co wpakujesz pod oslony wylezie na wierzch. Nie wiem jak sa zbudowane wynalazki typu duro ale w marchochac jest taki odstwep miedzy uszczelkami a tulejami slizgowymi i ja tam wlasnie wlewalem troche oleju tego samego co do srodka i to swietnie smarowalo...

: 29.01.2007 07:40:25
autor: froger34
WD40 czyści penetruje smaruje tak pisze na butelce...;)

: 29.01.2007 08:37:35
autor: SuperKoń
czaju - to nie ma byc do duro tylko do xc 60.


dzisiaj zrobimy i powiem wam jak hulało. a te dziurki to tez silikonem zatkac. i napisalem ze oleju nie moze byc za duzo bo wyprysnie wiec o tym mi nie piszcie. zreszta zobaczymy na wynik :).

: 29.01.2007 09:38:07
autor: sck
smarowanie jest potrzebne do polaczen ciernych, a co tam takiego trze na zewnatrz? harmonijka o lage? dodatkowo uszczelka jest po to, aby syf z zewnatrz nie dostawal sie do srodka. lepiej niech kolega skupi sie na mozliwie najlepszej izolacji wewnetrznych goleni od brudu. harmonijki wystarczy przekrecic otworkami na zewnatrz, a lagi czesto czyscic i spryskac brunoxem.

: 29.01.2007 09:44:47
autor: Yogi
przy max schowanym skoku ten olej bedzie tryskał

pomysl bezsens, wystarczylo pomyslec chwile zanim znarnowałeś czas na rysowanie tego marnego patentu

z gówna bata nie ukręcisz.

: 29.01.2007 13:23:04
autor: Ajz
fakt ze olej bedzie uciekac, wedlug mnie kupic brunox porządnie spryskać i schowac golenie w tych gumach.

: 30.01.2007 02:15:41
autor: behemot20
Szkoda że po pewnym czasie takie preparaty jak wd40 wyparowują :)




Pozdr.

: 30.01.2007 11:38:08
autor: juraski
nie zda egzaminu :D a budowa duro jest tak prosta jak budowa cepa

: 31.01.2007 13:52:30
autor: SuperKoń
juraski - sie zgadza :]

zrobilismy i .... chodzi jak marzenie :) tylko nie dalismy wd 40 a jakis troche gestrzy olej/smar ch** wi co to bylo :). praca jest nieporownywalnie leprza, aczkolwiek to jeszcze nie to co bysmy chcieli. eh powiem wam ze xc 60 chodzi najlepiej kiedy wszystko w srodku sie zmieli (tzn plastik) w moim starym bikiu tak sie stalo i "plywa" po nierownosciach. :) aczkolwiek tez robie "smarownice" podsumowujac: nie jest zle :)

: 31.01.2007 14:38:12
autor: tinkki
kiedyś miałem tak zrobione w Gtix sie - te niby fulle za 500 zł na allegro ;)
i sie sprawdziło, ale przy skokach powyżej dajmy na to 100 mm olej przy gwałtownym dobiciu amora chcąc niechcąc bryźniue górą
Osłona przeciwkurzowa, regularne smarownie ślizgów w pełni wystarcza.