Strona 1 z 1
sign fr2- luzy
: 04.02.2007 17:58:31
autor: dhmaniac
Witam
Jak moglbym zredukowac luz na wachaczu? Od nowosci jest tak, ze mam wieksza odleglosc miedzy jedna strona wachacza a rama, w porownaniu z druga :|. Uderze mocniej w wachacz to sie przesuwa. Czy moge jakos to zredukowac?
pozdrawiam
: 04.02.2007 18:25:59
autor: mar3k
no wsumie to mozna, odkrecasz male srubki i skrecasz prawa strone( ta od korby) jak najmocniej pamietaj zeby w tym samym czasie 3mac lewa ibusem .. powinno pomoc p[ozniej dokrec male srubki i finito
: 04.02.2007 18:27:51
autor: kaczor tychy
dokrecic sruby na osi, chyba, ze masz cos z lozyskami
: 04.02.2007 18:43:51
autor: dhmaniac
Skrecilem ale za bardzo nie czuje roznicy, a na "fabryczny" luz to mi nie wyglada, chyba ze sie myle
: 04.02.2007 18:51:45
autor: BikerJG
ten typ tak ma ;) wiem bo mialem
: 04.02.2007 19:09:56
autor: sudi
Wszystkie Signy FR tak mają, że z jednej strony jest większy odstęp na wahaczu - ten typ tak ma i tak został zaprojektowany (choć w to nie wierzę za specjalnie ) i wykonany (w to bardziej...) . W moim otoczeniu wszystkie Signy tak są zrobione, jak i mam takiego fr-a na sprzedaż, który leży obok mnie właśnie - to samo :)
Pozdro!
: 05.02.2007 02:46:29
autor: SeraaX
mój tak nie ma:P
nic sie nie przesuwa i jest równo, luzów brak.
Jak go dostałem to miał lekki luz, ale był za słabo skręcony wahacz. Po dobrym skręceniu nic sie już nie działo.
: 05.02.2007 09:34:24
autor: Leaber
sudi Sudi jesteś złosliwy ;p a tak powaznie to inne firmy tez miały poprzesawiane wachacze względem ramy np DC Mastiff
: 05.02.2007 09:47:58
autor: wookie85
wiesz co moze byc przyczyna ? damper tzn po wlozeniu w jeden otwor damper nie ejst w linij proste , przynajmniej wtych ktore ja mialem i sprawdzalem ot mala niedorbka nie rozna po wlozeniu w drugi otwor wgina wachacz ktory w koncu super sztywny nie jest
dwa ze faktycznie prae moze byc z lekka krzywo zespawana chociaz w to watpie , naprawde kontrola jakosci przy rpodukcji ram hurtem jest na wysokim poziomie chyba ze kross wszystkei bierze nawet i takie :>
: 05.02.2007 09:57:02
autor: sudi
Leaber Każdej firmie się zdaża... Ja też widziałem mastiffa z wadą.
A to, że Sign jest stosunkowo wytrzymały (bo jest i mimo kijowej pracy, ramka wg. mnie bardzo fajna do pomiatania nią jak ścierą ), nie oznacza, że producent coś spieprzy czasem.
Z kolei jeszcze podziele się jedną tezą.
Słyszałem, że te ramki są z takim odchyłem, żeby po stronie gdzie jest większy luz... mieściła się kaseta ... . Dla mnie to troszkę chore, ale wszystmo możliwe ...
Kross nie ma jakiejś mega kontroli jakości, ale wg. mnie i tak jest dobrze... Przynajmniej się ponadprzeciętnie trzymają, co mnie osobiście cieszy, bo maleje populacja dragstarów hehe :) do których naturalnie też nic nie mam...
: 06.02.2007 11:02:32
autor: biker90
Poprostu najprościej mówiąc te ramy są KRZYWE!! I na to nie ma żadnego wytłumaczenia po prostu są krzywe czyli źle pospawane. Czasami trafiają się proste ale trzeba poszukać. Moi kumple akurat na takie proste trafili.
Ale to że jest krzywy to wina Krossa. Wiem że na pewien czas z tego powodu wstrzymali produkcję tych rowerów.
Także nic się z tym nie da zrobić poprzez dokręcanie skręcanie łożysk. To jest wada fabryczna z którą się nie da nic zrobić.
: 06.02.2007 13:20:07
autor: wookie85
biker90 pisze:Poprostu najprościej mówiąc te ramy są KRZYWE!! I na to nie ma żadnego wytłumaczenia po prostu są krzywe czyli źle pospawane. Czasami trafiają się proste ale trzeba poszukać. Moi kumple akurat na takie proste trafili.
Ale to że jest krzywy to wina Krossa. Wiem że na pewien czas z tego powodu wstrzymali produkcję tych rowerów.
Także nic się z tym nie da zrobić poprzez dokręcanie skręcanie łożysk. To jest wada fabryczna z którą się nie da nic zrobić.
a skad takie ciekawe info masz hmm ? ;] przecierz to nie kross spawana ramy tylko tajwan