Strona 1 z 1
66 do signa
: 05.02.2007 11:30:17
autor: artur0999
czesc
mam 1600zl i chce kupic marzocchi 66 do signa fr1.co o tym sadzicie czy bedzie pasowal??prosze o pomoc bo po czytaniu kilku postow jestem kompletnie zamotany??i ktorego 66 wybrac?? wielkie dzieki za pomoc
: 05.02.2007 12:55:08
autor: Wooyek
Bedzie pasowal. Wybierz RC 2005, jesli gdzies trafisz.
: 05.02.2007 13:03:09
autor: BikerJG
bedzie pasowal ;) mialem krossa z juniorem, teraz mam dm i powiem ci szczerze ze kross dziala lepiej :D pozdro
: 05.02.2007 13:39:56
autor: Leaber
mam fr1 z 66 i pasuje
: 05.02.2007 14:12:37
autor: mozartt
Troche duży amor jak na tą rame, ale da rade.
: 05.02.2007 19:42:11
autor: kaczor tychy
hmm dac powinno rade, ale szczerze mowiac max chujowo to wyglada :P sorry ale to taka moja opinia :P
aha jak bedziesz kupowal to kup 150mm skoku bedzie w miare optymalnie i wez pod uwage tez to , ze modele 2005 byly wyzsze o 2cm niz nastepne
: 05.02.2007 20:00:01
autor: Wooyek
kaczor tychy => OIDP to nawet 3 cm.
: 05.02.2007 20:07:29
autor: ble
Wooyeka nie o 4cm ?:D dokladnie to o 3,7cm
: 05.02.2007 20:22:58
autor: Popek333
hm mysle ze bedzie nawet nawet ale lepiej ze 150:) i oczywiscie RC:)
: 05.02.2007 20:36:49
autor: konex
A dla mnie kross ma tak *(&@^@$ kąt główki że im więcej skoku tym lepiej i nawet w przypadku tej ramy rocznik 2005 jest mile widziany moim zdaniem bo znacznie poprawi geometrie.
Swoją drogą jeśli 66 to byle nie VF
: 05.02.2007 20:55:17
autor: Leaber
co do wyskokosci to niema znaczenia zabardzo bo jezdzi sie dobrze na signie tak na 150 mm jak i 170 ale wiem ze jak miałem boxxera bardzo mocno podniesionego to dobijało mi damper po zmianie na 66 prawie to znikęło
: 05.02.2007 21:17:50
autor: ThoRx
no fajne rozzwiazanie, za 1600 jak trafisz to 05' RC albo 06' RC2X, ale ja tam w polske wieze, w polskie produkcje tez, ale czy ta rama wytrzyma 66 ?
: 05.02.2007 22:09:32
autor: Wooyek
ThoRx => Jak wytrzymuje Mostery i inne dwupolki, to z 66 tez raczej da rade ;)
: 06.02.2007 07:29:55
autor: ThoRx
nie widzialem jeszcze signa fr z dwupolka, ale jezeli mowisz ze wytrzymuje monstera to pewnie 66 spokojnie wytrzyma ;]
: 06.02.2007 08:37:00
autor: sudi
Nie wiem jak przy 66 rc 150mm (05 naturalnie dla niekumatych w rocznikach), ale teza Konexa niestety jak dla mnie nie sprawdza się.
Sign FR przy wsadzeniu koła 24'' na tył, innym damperze, 66rc 170mm ... poprostu była to porażka totalna. Amortyzator miał taki kąt, że ledwo wchodził, a tył i tak stał.
Zagadka Signa nie leży w damperze, bo kind shock wcale zły nie jest (w innej ramie chodzi naprawdę nieźle...) ... Poprostu ta rama ma spieprzone przełożenie ,punk mocowania osi wahacza i punk mocowania dampera...
Naturalnie nie mam na celu obrażać właścicieli Signów, bo i tak moje zdanie o tych ramach nie ulega zmianie- Jest nadal pozytywne.
: 06.02.2007 17:38:58
autor: argus
za 1600 dorwiesz nowa normalna rame i powinno starczyc na widelec jeszcze jak dolozysz 200-400zl
: 06.02.2007 18:01:41
autor: fa2i
witam
ja mam signa z 66 (niestety VF - z braku kasy) i sie jezdzi swietnie.
dlaczego by miał niepasować, przeciecz rura jest na 1 1/8 cala. a apza tym geometria z tym amorkiem jest super
mój bike
http://www.pinkbike.com/photo/1174311/
: 06.02.2007 23:11:26
autor: Leaber
sudi Mnie sie wydaje ze jest to kwestia wykonania signa. Są sztuki lepiej pospawane i gorzej. I tak wydaje mi sie ze to jest przyczyna działania lub nie ramy
: 06.02.2007 23:51:22
autor: sudi
Leaber Wszytsko fajnie i pięknie... Ale przecież sign to nie jest hand made pana Waldka z monopolowego, tylko na litość...zaprojektowana rama, która jest wykonywana u żółtków - żółtki conajwyżej mogli sobie nietrafić w klawiaturę pałeczkami i coś spierniczyć przy wprowadzaniu danych do kompa, który steruje procesem produkcyjnym... To jest jedyna uzasadniona teza dla wady signów, bo nie wierze by projektant był takim kretynem, żeby nie umieć sobie wyliczyć na kartce chociaż, że można było trochę inaczej to rozwiązać, bez żadnych zmian w kosztorysie...
Fakt faktem- Signów są 2 partie , gdyż jedne na tajwanie były lakierowane na szaro a inne juz na czarno ( fr 1) i podobnie z fr 2 - szary na czerwony .
Widać te szaraczki coś żółtki schraniły... no ale nie tylko kross ma z nimi problem w takim razie .DC prototyp akity 07 ( nie mówię o modelu fr ) także dostało przeadaptowane przez skośnookich względem projektu ... na szczęście to jest jedna sztuka tak zmaszczona... ale chłopaki widać byli troszkę zdenerwowani, bo chcieli dać ramę już na testy, a tu wahacz wogóle nie taki jak w projekcie... powiem krótko - oddawał w idealnym stylu autobus przegubowy :) Ale na szczęście kolejny prototyp ponoć już przyszedł i jest z nim wszystko tak jak było w projekcie ...
Zresztą wiele marek miało już przygody... ale co jak co - w sumie jak fabryka ma wysokie normy , to trzyma tajwan ładnie poziom ... o czym świadczą ramy tam produkowane dla różnych firm ...
Pozdro i z góry jakby ktoś mi zarzucił - nie jestem rasistą :)