Strona 1 z 2
Double Wide vs Double Track
: 07.02.2007 00:43:21
autor: 000Marcin000
Witam. Mam dylemat między Double Wide a Double Track. Warto dołożyć około 75zł do Double Wida czy lepiej kupić Double Tracka za 115zł? Jeździł ktoś na obu? Duża jest różnica w wytrzymałości? Z góry dzięki za odpowiedzi i nie piszcie mi o żadnych innych obręczach ani coś w stylu "bierz double wide" prosze o uzasadnienie.
PS: Jeżdże amatorskie dh i fr na sztywniaku i zdażają się loty na płasko.
: 07.02.2007 00:58:52
autor: Andrew
Moim zdaniem double track w zupelnosci wystarczy, d wide to juz obrecz raczej do bardzo konkretnego katowania. Mysle ze nie warto dokladac tych 75 zl bo nie zauwazysz jakiejs kolosalnej roznicy.
Ewentualnie mozesz kupic double wida na tyl i double tracka na przod to by bylo tak optymalnie mysle.
: 07.02.2007 07:25:31
autor: froger34
Mam obydwa te modele. Double track na przodzie a Wide na tyle. NO i narazie jest spoko DW się trzyma. Wcześniej miałem 2 razy Double Track to tylną obręcz pokrzywiłem i założyłem DW zobaczymy jak teraz będzie. Każdy mówi że DW jest miękki itp według mnei to nieprawda... u mnie sprawuje się ok!
: 07.02.2007 07:49:28
autor: Lisek-Tm
ja mam dwa double tracki, i wydaje mi sie ze tak jest najlepiej. obrecze te sa lzejsze od doublewidow, wytrzymalosciowo tez nic sie im nie dzieje. mysle ze te 75zl lepiej w cos innego zainwestowac. pzdr.
: 07.02.2007 07:51:16
autor: mczuszu
froger34 pisze:jest miękki
ehh właśnie nie wiem dlaczego tak ludzie piszą miałem ją na tyle i nie udało mi sie jej zajechać no i dt też miałem na tyle i także jej nie zajechałem ale jak chcesz to bierz coś co na łączeniu jest spawane czyli masz do wyboru albo dt droższe spawane albo dw które jest już spawane
pozdro
: 07.02.2007 10:42:00
autor: juraski
ee tam czemu pisać że się nie opłaca dołożyć? I po co pisać że są tak samo mocne jeśli ktoś pisze np.froger34 że zajeździł 2 DT na tyle a DW się trzyma więc jakaś różnica jest.... i radziłbym posłuchać konkretnych osób które miały obydwa zestawy a nie tylko kogoś kto jeździ na dt.
Kup d wide nie będziesz żałował, chyba że zależy ci na masie
: 07.02.2007 11:35:56
autor: Andrew
froger34powiem ci ze strasznie ale to strasznie ciekawi mnie jak rozwaliles te 2 DT... jakos po twojej galeri wydaje mi sie ze mogles to zrobic tylko nie umiejac jezdzic...
: 07.02.2007 12:01:55
autor: Naczo
Dziwne rzeczy piszecie... Double track jest mocniejszy od Double wida i to jest fakt. Jezdzilem dwa sezony na double tracku i nic. W zyciu widzialem moze jednego pogietego. Za to jajowatych doublke widow sporo sie nawinelo.
Double track nie dosc, ze lzejszy to ma poprostu sztywniejszy trojkatny profil i do tego jest tanszy ;)
Druga sprawa to pakowanie DW do sztywniaka. Ta obrecz znacznie rozszerza opony i mozesz miec problemy z wsadzeniem grubszej opony na dw. W kazdym razie na dt predzej zmiesci sie w ramie niz na dw.
: 07.02.2007 12:07:23
autor: 3,143k4r2
TAk jak wyzej, DT jest wytrzymalsza i lzejsza. Dzieki swojemu profilowi jest mniej podatna na wygiecia w plaszczyznie poziomej. Wg mnie DW to maxymalna porazka. Obrecz rodem z MX
: 07.02.2007 12:10:06
autor: Andrew
3,143k4r2 pisze:Wg mnie DW to maxymalna porazka. Obrecz rodem z MX
Niestety nie ma wytrzymalosci obreczy MX :]
: 07.02.2007 12:15:43
autor: specjalized
przedewszystkim bierz obręcz spawaną na łączeniu ponieważ jest mocniejsza, jak walniesz o jakiś krawężnik czy cuś na nie spawanej obręczy to bardzo prawdopodobne że ją zniszczysz na amen
: 07.02.2007 13:08:44
autor: Gość
mmmm niby DW jest lepszy ale ja osobiscie teraz jezdze na double track i jest bardzo spoko. Mysle ze lepszego nie trzeba .... z tego co wiem to double wide jest troche przereklamowany
: 07.02.2007 13:10:18
autor: kanarek_4x
specjalized pierniczenie że rozwalisz na amen. Zazwyczaj jest tak, że spawana peknie, a łączona się pognie. W podpisie mam rower z DT, żebym nie puszczał słów na wiatr. Jak dla mnie to obręcz nie do zajebania. Jeżdże na trasie "słoneczna polana 4x" i jest tam tzw. Emka. Od roku kminie wskoczenie w środek, a tym samym na 100 skoków, 10 wleciałem. Z analogii wynika że było 90 dojebek o kant step-upa, zdażało się ze opona doszła do obręczy. Luzy w sterach robiły się, a obręcz ani drgie. Z tego powodu polecam z pewnością Dt. Szkoda ładować się w tak ciężką obręcz DW.
: 07.02.2007 14:32:27
autor: suchyFR
a może s type - podobno wytrzymałosc bardzo zblizona do DT i niższa masa.
pytam bo również mam teraz dylemat pomiedzy Double trackiem a s type'm....
więc jak myslicie ?
: 07.02.2007 14:45:53
autor: NoFuckinName
zdecydowanie double track. mam i polecam. znajomy ma double wide i jakoś tak kiepsko sztywny na boki, szybko lapie 8ki. mMogę gorąco polecić
: 07.02.2007 15:10:04
autor: Andrew
suchyFR Ja bym bral przod s type, tyl DT... moj wymarzony setup :] kompromis miedzy masa a wytrzymaloscia, przod lzejszy tyl troche ciezszy
: 07.02.2007 15:23:08
autor: Naczo
No 000Marcin000 pomysl jeszcze na s typem. Jak nie wazyssz powyzej 75kg to mozy byc dobra opcja. Waze kolo 86 i mam u siebie dwa stypy (przod 32, tyl 36) i na luzaku daja rade (co prawda mam fulla) ale to i tak mocna obrecz i na dwoch kolach mozesz rzucic lacznie 300g w porowaniu z Doubletrackami a to juz dosc duzo.
: 07.02.2007 15:34:09
autor: suchyFR
a mi chodzi o s type na tył w rozmiarze 24" też do fulla :) waże 70kg
będzie dla mnie ok?
: 07.02.2007 15:36:54
autor: Andrew
Naczo pisze ze u niego przy 86kg daja rade wiec tobie na 70kg powinno spokojnie starczyc jeszcze 24" to zawsze mocniejsza troche.
Ale 000Marcin000 jednak do sztywniaka proponowalbym DT przynajmniej na tyl...