Strona 1 z 2

Sherman - maly problem

: 22.02.2007 16:19:45
autor: rosa
witam.....
dziwna sprawa z moim shermanem flickiem...
przy dobiciu uslyszalem wielkie "metaliczne" pierdolniecie po ktorym amor doslownie przestal dzialac.... wykorzyustuje on moze jakeis 2-3 cm skoku po czym nagle dobija... wg nie pracuje....
da sie z tym cos zrobic...? podobno jets to wina jakiejs sroby....
co robic?

: 22.02.2007 16:48:25
autor: ddex
rosamoze choc nie mowie ze na pewno wyplulo ci uszczelke i olej wlal sie do goleni i blokuje amorka- ja mialem cos takiego w stancie tylko,ze on ma troche inny system tlumienia...

: 22.02.2007 19:00:23
autor: Durf
najlepiej go rozbierz i zobacz co jest nie tak. sherman nie ma zbyt skomplikowanej budowy, takze z rozebraniem nie powino byc problemow. ja ostatnio swojego serwisowalem wedlug tego poradnika http://www.sendspace.com/file/dr6up6 i wszystko jest jak należy. tak na "sucho" ciezko powidziec co poszlo.

: 22.02.2007 19:09:08
autor: ThoRx
"metaliczne pierdolniecie" - ladnie to ujales.
musisz go rozkrecic i modlic sie zeby to nie byl zlamany tlumik. jak rozkrecisz bedziesz wiedzial co jest nie tak.

: 22.02.2007 21:21:55
autor: bikerman
Rozkreć i napisz na forum co wygląda : "dziwnie" :)

: 22.02.2007 22:03:05
autor: Sulring
A masz moze shermana od garego? wersja 110-130 mm tytanowe sprezyny ?

: 22.02.2007 22:18:54
autor: Ajz
Sulring a kto to gary? amorek jest od kolesia z krakowa i nie mial tytanowej sprezyny, dopiero potem została wymieniona na takową.

: 22.02.2007 22:50:20
autor: ThoRx
gary - kolo jezdzacy w mud brothers w krakowie. jezdzil na elswothie z tym shermanem.

: 23.02.2007 08:07:57
autor: paqman
Mam dla Ciebie złego niusa, miałem taką samą sytuację z tym że mam nixona.. okazało sie że tłumik był do wymiany, na szczęśie kupiłem w Wigwamie i bezproblemowo panowie wymienili z gwary.
Pozdrawiam

: 23.02.2007 09:32:01
autor: Sulring
Ajz jezeli to jest ta wersja, to nie jest to sherman garego z elswortha tylko inny sprowadzony z Usa. zajecheny i zepsuty. Mozesz go reklamowac. Mialem go w rekach...

: 23.02.2007 14:38:26
autor: rosa
tzn??? mozesz wytlumaczyc bo zabardzo nie kapuje?

: 23.02.2007 14:44:22
autor: rosa
najgorsze ejst to ze rozjebalem go na 4 schodkach!! a wczesniej nic duzego na nim nie robilem!:| chociaz on od poczatku nie pracolwa..... jakies 10cm skoku wykorzystywal.... i jak juz go kupile to zmiana skoku nie zawsze dzialala:|

: 23.02.2007 15:56:37
autor: Sulring
Napisz do mnie na gg 2304131. I pogadamy to Ci powiem pare rzeczy jesli to oczywiscie ten sam. Pozdro.

: 23.02.2007 21:01:56
autor: Ajz
to nie jest od kolesia z zadnego ellswortha tylko wyciagniety z roweru ballistic ds niebieskiego, koles ktory go sprzedawal jezdzi ponoc na fullu hot chili

: 23.02.2007 21:32:26
autor: piotrex
na fullu hot chili kojarze dwie osoby z krakowa-Skure i jednego serwisanta...

: 23.02.2007 21:45:39
autor: Ajz
pozatym nic 'rozjebane' nie mial, serwisowalem go i rozkrecalem na czesci i wszystko w idealnym stanie bylo. przy serwisie zapomnialem dac oleju do dolnych goleni wiec to dlatego nie pracowal zadawalająco plynnie.

: 23.02.2007 23:35:41
autor: SPEED
ello
nie zakladajac nowego tematu chcialem sie spytac czy po servisie amory chodza twardo a pózniej mietko . bo muj jest po servisie i chodzi twardo ,zmieni sie to ???? i czy trzeba go dotrzec ????

: 24.02.2007 00:13:45
autor: NIN
rosaWydaje mi się że to blokada skoku. Przy serwisowaniu trzeba się nakombinować żeby drucik co wysuwa "łopatki", które łapią spręzyne, był dobrze wypozycjonowany! Chodzi o to żeby w jednym położeniu pokrętła "łopatki" były max schowane (amor działa pełnym skokiem), a po przekręceniu pokrętła max wysunięte (żeby pewnie i bezpiecznie zaczepiły się o sprężynę). Jeżeli tego dobrze nie ustawiłeś to mogłeś przy lądowaniu i mocnym dobiciu powyginać, powyrywać, pomiażdzyć "łopatki" i cały mechanizm blokady skoku!

: 24.02.2007 23:14:15
autor: rosa
a wiec ludzie tak.... rozkrecilem amora... napoczatku odkrecilem od dolu zaczynajac od prawej goleni... wylal mi sie olej a ni powinien z tego co wiem wiec wszyscy mi mowili ze ot uszczelka... potem rozkrecilem go dalej od gory i wg... wyciagnalem golenie gorne i potem wystaja z nich od dolu 2 "pałąki" ten z prawej goleni wchodzi i wychodzi bez zarzutow ale ten z lewej stoi w miejscu i sie nie rusza!!:/ na dodatek wygalda jakby byl pogiety : http://img20.imageshack.us/img20/2687/p1050089fm7.jpg
stary

i co teraz ludzie?:/ jets to pogiete? mowcie co myslicie!:/