Strona 1 z 1

2 pytania -> 6-way i marcok

: 28.03.2007 19:45:43
autor: Marcus_Wolf
1) ile oleju wlac do poszczeglonych goleni bo tak sie sklada ze jak dzwonilem do gregorio to koles powiedzial zebym sobie sprawidzl na stronie. Generalnei chodzi mi o taka ilosc oleju zeby dzialal w miare mozliwosci progresywnie tzn powietrze tylko w prawej goleni. - drop off tripple 2005

2) chcialblbym sobie ustawic porzadnie 6-way`a. mam sprezyne do neigo 600 lbs dlugosc to 190 mm bo to do akity, chodzi mi o to zeby w maire pracowal i zebym go nie dobijal a waze ok 80kg. Kolejno zastanawia mnie czy te pokretla od tlumienia wolnej i szybkiej kompresji to to samo co w 5`th elemencie pokretla od rekulacji charakterystki pracy konca skoku i poczatku. Znalazlem juz na tym forum jakeis linki do opisu regulacji 5`th elementa i daltego pisze to zapytanie.

pozdrawiam

: 28.03.2007 21:11:58
autor: ablee
Ad.1) Na stronie marzoccha jest wszystko napisane, ile oleju i jakie ciśnienie w komorze.

Ad.2) NA polskiej stronie manitou masz instrukcje obsługi swingera i jestem dokładnie krok po kroku opisane jak go wyregulować.

: 28.03.2007 21:44:05
autor: Marcus_Wolf
"ablee" ad ad 1 na stronie marcoka ein znalazlem ile mam oleju wlac do dokaldnie tego moedlu amroka ad ad 2 na stronie manitou instrukcja jest dla mnei troche zbyt skomplikowana i liczylem na porady na tzw "chlopki rozum", wiec za rady odwiedz sobie strone oficjalna tego i tego sprzetu to CI dziekuje. Pzoa tym jak ustawisz drop ofa pod swoja wage wg tabelek powietrznych marcoka to se jezdzisz jak na dj`u wiec chodzi mi tutaj o praktyczna pomoc

: 28.03.2007 21:59:52
autor: AllMountain
Marcus_Wolf pisze:na stronie marcoka ein znalazlem
chyba słabo u ciebie z angielskim :D jeśli szukałeś na www.marzocchi.com
po polsku też jest www.marzocchi.com.pl -> dział techniczny -> tabela poziomów oleju

: 28.03.2007 22:42:56
autor: groochas
jak zalejes widelec i napompujesz widelec wedlug tabel ze strony marcocha to rzeczywiscie po byku super bedzie amor chodzil... te tabele sa dla słoni tak zeby przypadkiem nie dobić...

: 29.03.2007 09:11:31
autor: ablee
Marcus_Wolf Co do ustawień dampera:
1. Ustawiasz sag
2. Tłumienie
3. Ciśnienie SPV (pokrętłem SPV możesz zmniejszyć lub zwiększyć ciśnienie o 15psi)Im jest ono większe tym damper staje się mniej czuły
4. Na samym końcu bawisz się ustawieniami tłumienia małych i dużych prędkości