piasta tył (tarcza+bębenek) 48h + obrecz
: 04.04.2007 23:11:57
Witam,
niedługo będe składał kółko na tył 24" i stwierdziłem, że jak już mam płacić za to sporo kasy to niech będzie zajebiście sztywne i trwałe czyli na 48 szprych :). Kiedyś Double Wide był na 48 dziur w tegorocznym katalogu już tylko 32,36 jest niestety. Stąd pytanie:
Jakie są obręcze 24" 48 dziur i piasty tył 48 dziur z mocowaniem pod tarcze i bębenkiem na 8/9 trybów?
Generalnie interesują mnie raczej szerokie obręcze typu właśnie DW, DX32, Crusher ale o innych też się chętnie dowiem.
A piasta standard 9x135 pod zacisk. Ale oczywiście mile przyjme piaste na grubszej wyfrezowanej osi czy inne tego typu fajne patenty.
Pozdro
PS. Nie chce tutaj dyskusji nad tym czy więcej szprych oznacza mocniejsze koło (mimo, że tak jest) bo taka dyskusja będzie bardzo burzliwa i w temacie będą głównie OT wtedy. Jak ktoś chce to niech założy na tą dyskusje odpowiedni temat.
niedługo będe składał kółko na tył 24" i stwierdziłem, że jak już mam płacić za to sporo kasy to niech będzie zajebiście sztywne i trwałe czyli na 48 szprych :). Kiedyś Double Wide był na 48 dziur w tegorocznym katalogu już tylko 32,36 jest niestety. Stąd pytanie:
Jakie są obręcze 24" 48 dziur i piasty tył 48 dziur z mocowaniem pod tarcze i bębenkiem na 8/9 trybów?
Generalnie interesują mnie raczej szerokie obręcze typu właśnie DW, DX32, Crusher ale o innych też się chętnie dowiem.
A piasta standard 9x135 pod zacisk. Ale oczywiście mile przyjme piaste na grubszej wyfrezowanej osi czy inne tego typu fajne patenty.
Pozdro
PS. Nie chce tutaj dyskusji nad tym czy więcej szprych oznacza mocniejsze koło (mimo, że tak jest) bo taka dyskusja będzie bardzo burzliwa i w temacie będą głównie OT wtedy. Jak ktoś chce to niech założy na tą dyskusje odpowiedni temat.