Strona 1 z 1

Bomber - jak przykrecic tlumik?

: 05.04.2007 16:46:40
autor: Wooyek
Pytanie odnosi sie do modeli z HSCV (konkretnie Super T 2003). Mam problem z przykreceniem tlumikow do goleni dolnych (czyli dolne sruby). Przy normalnym dokrecaniu sruby, jak ta tylko napotyka opor, tlumik wewnatrz goleni zaczyna sie obracac, a sruba sie nie wkreca. Po kilkunastu minutach uginania amora i jazdy po dziurach w sumie nic drastycznie nie wycieklo, ale mam wrazenie, ze minimalna ilosc jednak wyplynela - wolalbym uniknac tego np. podczas zjazdow ze Skrzycznego...

Jak sobie z tym poradzic? Na mysl przychodzi mi zdjecie gornych goleni i wtedy przytrzymanie dolnej czesci tlumika - ale wtedy pewnie czesc oleju mi wycieknie, bedzie syf a potem znowu kombinowanie ile dolac (dzis udalo mi sie dojsc w koncu do optymalnej ilosci).

: 05.04.2007 16:54:47
autor: Cudi<StR33T>
wystarczy zeby ktos ci wcisnal amora albo siadl na kierownicy i wtedy dokrecasz, tyle ze ja mam ssv ale akurat z tym nie powinno byc roznicy

: 05.04.2007 16:59:09
autor: Wooyek
Hm, sprobuje, ma to sens. Choc wczoraj serwisowalem mojego MXC z SSV i zadnych tego typu problemow nie mialem...

: 06.04.2007 08:08:11
autor: Marcin M-CZ
Tłumik HSCV ma u góry frezy aby go przytrzymać, czasem występuje taki problem przy dokręcaniu nawet w przypadku SSV i SSVF. Ja taki klucz po prostu sobie dorobiłem. Sprawdź także gumowe o-ringi chroniące przed wyciekiem, może są uszkodzone.