Strona 1 z 1

przeróbka xcr - prosze o pomoc !

: 06.04.2007 22:59:32
autor: coaster SS
Witam, bardzo was proszę o pomoc, jest to już mój drugi temat o tuningu xcr, ale teraz na pewno chce to zrobić i potrzebuje pomocy.

Prosze nie pisać ze "nie warto go tuningować" i "zmień go chociaż na duro" bo dobrze o tym wiem, ale nie jestem z stanie tego teraz zrobić.

otóz co chce w nim zrobić;
-jest to xcr 2006 120 mm skoku, chcę zmiejszyć skok do 100 mm (i obniżyć go przy tym), ale tak zeby nie dobijał.

- chce żeby był twardy i działał wtedy kiedy jest naprawde potrzebny (tzn taki "dirtowy" :) )

Prosze o konkretne odpowiedzi, moze jakis poradnik, dokładnie co zrobić, czy zalewać go czymś...

Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi
pozdro

: 07.04.2007 09:16:24
autor: gajek
na zdrowy rozum wkładasz tulejki na pod szpile w górnych lagach amor siada i jest twardszy, przynajmniej tak sie robilo w duro i rst :P

: 07.04.2007 09:18:49
autor: coaster SS
gajek nie będzie dobijał ?

: 07.04.2007 09:33:27
autor: MLYNoBIKER
Nie masz co zmniejszac bo on ma seryjnie niewiele ponad 100mm ;p (z 105mm)

: 07.04.2007 09:38:36
autor: Liwcio
MLYNoBIKER pisze:Nie masz co zmniejszac bo on ma seryjnie niewiele ponad 100mm ;p (z 105mm)
pierniczysz smuty, szkoda, że jak u nas kolesie go dobijali, to ślad syfu był na około 120mm od uszczelek

jak włożysz tulejki (20mm) pod sprężyny negatywne, to amor sie obniży, zrobi twardszy itd. a jak bdzie dobijał, to albo dodaj mu po 1cm elstomera, albo podłóż jeszcze cos pod sprężyny pozytywne, tylko jak bedziesz podkładał pod pozytywne, to radze dorobic aluminiowe korki ;)

: 07.04.2007 09:41:44
autor: coaster SS
MLYNoBIKERczasami udaje mu się dojść do 120 :/
LiwcioDzięki dzięki

Piszcie dalej co proponujecie

: 07.04.2007 10:29:30
autor: gajek
nie znam tego amora dokladnie ale jak nie ma tłumika to olej sie tu raczej na nic nie zda.
Liwcio dobrze pisze