Strona 1 z 1
Waham się pomiędzy ramami...którą wziąść
: 08.06.2007 23:03:29
autor: fiteg
Witam. Szukam ramy do ekstremalnej jazdy po lesie na której też bym mógł trochę poskakać, otóż waham się pomiędzy dwoma:
VTC DUNCON PITBULL
http://www.allegro.pl/item202004357_vtc ... f_vat.html
lub
Kross Sign FR2 (lub FR1)
http://www.allegro.pl/item204249191_kro ... tmoor.html
Chciałbym ich używać także do normalnej jazdy:)
Prosze poradźcie mi co będzie lepszym wyborem a może jakieś wasze poropozycje w miare tanie:)
: 08.06.2007 23:40:07
autor: Azdarak
ale do czego ma byc dokładniej jak jazda po płaskim to sztywnik jak korzenie kamienie dropy ns-y to full
: 09.06.2007 06:28:07
autor: Grzesiek DH
full to jednak full, ale zależy co chcesz robić z tą ramą, bo piszesz że do jazdy po lesie to myśle że Sign byłby spoko.... pozdro
: 09.06.2007 08:05:38
autor: sasor123
DUNCON PITBULL
: 09.06.2007 08:07:06
autor: sasor123
no chyba że wymenisz dumper
: 09.06.2007 08:30:40
autor: Renio
moje zdanie jest takie ze lepiej wziąć naprawde dobrego sztywniaka niz kiepawego fulla, u duncona masz taka gwarancje ze nie masz się o co obawiać, pitbull to świetna rama mam i sobie chwale
: 09.06.2007 18:46:20
autor: fiteg
thomas1988 pisze:moje zdanie jest takie ze lepiej wziąć naprawde dobrego sztywniaka niz kiepawego fulla, u duncona masz taka gwarancje ze nie masz się o co obawiać, pitbull to świetna rama mam i sobie chwale
no dobra, ale skoro ja nie mam zamiaru robić jakiś kosmicznie wysokich lotów, tylko takie hopy średniawe w lasku to...?? Kross czy Duncon?
: 09.06.2007 18:55:30
autor: B_Barczul
Duncon zdecydowanie
: 09.06.2007 19:02:07
autor: marian33
pitbull zdecydowanie. po lesie da radę, a na hopach to już zdecydowanie dobry wybór. Nie ma co w fulle się bawić, hardtail jest bardziej uniwersalny i dla Ciebie będzie lepszy
: 09.06.2007 19:27:20
autor: Bombell
HT ale nie pitbul, moj po 3 miechach pekl, chyba ze model 06 wezmiesz, z poprawionym łaczeniem tylniego trojkata do dury podsiodlowej.
: 09.06.2007 21:34:04
autor: fiteg
06 odpada, za drogi... Lecz ten Kross jak się patrzy ma geometrie do skoków, jest ścięty odpowiednio...A jak słyszę, że model 05 jest łamliwy no to coraz bardziej jestem na krossa zdecydowany, poza tym ma świetny wygląd
: 09.06.2007 22:49:56
autor: Renio
fiteg
daj sobie siana z krosami , moim zdaniem nie ma co sie palic na takiego fulla jeśli już cchesz fulla to zbieraj kase na cos porządnego, tak sobie narobisz problemów a tu ci sie kind shock sypnie tu wachacz luzów dostanie, stary ja jestem do duncona 100 % przekonany, obecnie ramy sa na prawde dobrze wykonane a jak coś ci peknie to masz dosłownie do wyboru to koloru nowa rame w ten sam dzień wiem bo już miałem taka sytuacje ogólnie duncon to pożadna firma serio nie spotkałem sie jeszcze z takim podejciem do klienta.
: 09.06.2007 23:06:32
autor: SeraaX
thomas1988 miałeś fr2?:)
raczej nie.
po 1 wahacz się sypie jak się jest bezmózgiem i nie dokręci śrub, bo mogą być niedokręcone
po 2 aby sie sypnął KS ponownie trzeba się wykazać niską inteligencją i skakać z kompresja (niebieskie pokrętło zawsze max na + i NIGDY nic nie ruszać a można na nim jeździć wymieniając wcześniej sprężynę na coś pod swoja wagę)
no i kross też ma dobrą gwarancję (2 latka) a można było kupić na allegro nowe ramy z gwarancja za 600zł. Oczywiście gwara jest też na damper i nawet jak ktoś go popsuje z własnej winy (bo kompresja nie służy do jazdy w terenie) to i tak wymieniają.
Jak dla mnie sign jest bardzo fajnym fulem jak za taką śmieszna cenę. Nie słyszałem też aby komukolwiek pękł (a o zepsuciach to jedynie te dotyczące niedokręconego wahacza)
Z wad:
-lekki nie jest,
- wahacz mało sztywny bocznie (ale można to trochę poprawić dając oś z nakrętkami, albo znaczniej - kupując piastę na oś sztywną 12mm i rozpiłowując haki jak w ramkach na obecny rok)
: 09.06.2007 23:47:18
autor: juraski
fiteg pisze:06 odpada, za drogi... Lecz ten Kross jak się patrzy ma geometrie do skoków, jest ścięty odpowiednio...A jak słyszę, że model 05 jest łamliwy no to coraz bardziej jestem na krossa zdecydowany, poza tym ma świetny wygląd
twoje wypowiedzi mnie powalają m.in ta odpowiednia geo jest wtedy gdy jest ścięty?a moze wtedy gdy ma odjechany amor i długi tylny trójkąt? heh nie wiem o co kaman za bardzo ale ok
jeśli chcesz iść bardziej w fr to kup sobie fulla ten kross wcale taki kijowy nie jest jaki piszą, spokojnie na tym ludzie napieprzają duże dropiska i gapy :) a ten pitbul to bardziej taka "racengowa" rama na jakiś 4crosik czy dualik :)
sprecyzuj co chcesz KONKRETNIE robić i w tym kierunku składaj swój sprzęt