Strona 1 z 1

problem z 6-way

: 17.06.2007 01:33:59
autor: RoMio*Dh
witam!
mam 6-waya w Gemini DH i ogólnie jest z nim padaka . Jest bardzo zamulony, wybiera duze udezenia, a w jeździe jest całkiem sztywny i powoli wraca. Kręciłem wszystkimi pokrętłami i czuc róznice, ale nie zmienia sie tak aby był zwawy i czuły. Spręzyna to 330 wiec raczej miekka , a on taki sztywny jest. Chce go do dh race wiec zalezy mi na szybkiej i czułej pracy.
Co zrobic ?

: 17.06.2007 08:16:47
autor: Korean_Boy
RoMio*Dh pisze:Kręciłem wszystkimi pokrętłami i czuc róznice
brawo probuj dalej !

: 17.06.2007 10:47:27
autor: RoMio*Dh
co niby mam przez to rozumiec ??

: 17.06.2007 10:58:53
autor: kondzik16
RoMio*Dh to, że nie umiesz regulować. Jeśli odczuwasz różnicę w regulacjach to próbuj ustawiać. Każde pokrętło pod swoją wagę i wio!

: 17.06.2007 11:03:14
autor: RoMio*Dh
czyli to nie kwestia np. zmiany oleju tylko po prostu kręcic i próbowac az bedzie ok tak ?

: 17.06.2007 11:52:52
autor: gwarek
pierwsza sprawa, kiedy tłumik miał serwis?? i czy był uszodzony w jakiś sposób?? w tłoku jest taka iglica której lekkie skrzywienie znacznie odbija się na zakresie pracy tłumienia powrotu (niebieskie pokrętło),a co do innych regulacji najlepiej ściągnij sobie manuala z wigwamu, który ci tak średnio pomoże ale coś tam wyczytasz, jesli chodiz o prace w zakresie kompresji to mas ztylko 2 pokrętła na banku. Ale jesli jest zmulony i niepowraza wystarczająco szybko to może to byc przyczyna tej wykrzywionej iglicy lub wiórek uszczelek które blokują przepływ oleju w tłoku lub oleje jest już bardzi przepracowany.

Pamiętaj aby regulacjami kręcic w jak najczstszych warunkach aby damper niebył zasyfiony, bo podczas regulacji jakieś ziarenko piasku może dostać si emiędzy uszczelke a pokrętło i ją przetrzeć i będize ciekło i kręć z wyczuciem.