Strona 1 z 1
Pukanie w Dirt jumper 04
: 21.07.2007 18:19:32
autor: uczak16
Witam. Mam problem poniewaz jak zapompuje amora to jak wraca to slychac taki puk, kumpel mowil ze ma zamale tlumienie. Co mam zrobic?
: 21.07.2007 21:13:28
autor: PoleK
masz DJ z 2004
czy
DJ 4 ??
jak 4 to on nie ma tlumienia wiec nie zrobisz nic(trzeba bylo sie dowiedziec przed kupnem:D
a jesli masz DJ z roku 2004 no to wypadaloby ustawic tlumienie:) moze tlumik padl:>
: 21.07.2007 21:24:06
autor: uczak16
Oczywiscie chodzi o dj 3 z 2004 a tlumienie jest bo slychac jak chlupie tylko taki jest puk jak odbija
: 21.07.2007 21:30:06
autor: Tassadar
no to to jest to co Ci powiedział kumpel, pewnie też szybko wraca?
: 21.07.2007 21:51:56
autor: uczak16
hmm wraca chyba dobrze ciezko powiedziec ale co mam zrobic mi powiedzcie dolac oleju czy zalac gestszym czy jakas inna przyczyna?
: 21.07.2007 21:59:31
autor: 0gór
tak ma byc :) przyzwyczaj sie :D
: 21.07.2007 22:06:06
autor: uczak16
haha ;) chodzi mi o to zeby tam sie nic nie uszkodzilo ;)
: 21.07.2007 22:11:02
autor: Diabel
Uuuu no to lipa zepsul ci sie amorek :( wez go oddaj na zlom i kup nowy
: 21.07.2007 23:24:17
autor: [=Groove=]
0górDokładnie. Mój 05 czy jest napompowany czy nie stuka zawsze. Taki ich urok.uczak16przyzwyczajaj się, to ich charakterystyczna praca.
: 21.07.2007 23:35:01
autor: xxxxxx
[=Groove=] PRACA... Gdzieś ty ją tam widział... <krzyż na droge>
: 21.07.2007 23:38:34
autor: KrBiker87
To normalne w Dirt Jumperach, miałem model DJ III 2003 i III 2005 i w kazdym pukało. Rowniez w Z5 2001 i Z3 2001 tez tak pukało, poprostu tłumik SSV wydaje taki dzwiek.Strasznie mnie to wpieprzało więc musiałem rozkminic czego to wina. Pomaga dolac troche wiecej oleju ale wtedy amor bardziej zamula. Ten charakterystyczny stukot wynika z tego ze tłumik SSV zbudowany jest tak ze pomiedzy dwoma tulejami(aluminiowa i stalowa) jest taki plastikowy pierscien ktory przy pracy ciagle napieprza raz w jedna tuleje raz w druga, do tego jeszcze całosc zamocowana ta metalowa opaska na koncu goleni tez delikatnie chodzi i słychac grzechotanie. Trzeba zrobic tak: Pomiedzy ta dwie tuleje a ten latajacy plastikowy pierscien trzeba wsadzic jakas uszczelke o pasujacych wymiarach, wtedy całosc konstrukcji niebedzie sie ruszac a pierscien bedzie unieruchomiony i nie bedzie mogł latac w gore i w dół. Zrobiłem tak w Dirt Jumperze III 2003 i zadziałało, stukot zniknął. Tylko trzeba dac porzadna uszczelke bo jak to badziewie sie skruszy to zasyfi cały amor:) (mi sie tak zrobiło). Miłego kombinowania. pozdro
: 22.07.2007 01:17:03
autor: [=Groove=]
xxxxxxKażdy choćby najgorszy który się ugina pracuje. Jeden lepiej drugi gorzej. Jeżeli tego nie rozumiesz to próżni mi z Tobą dyskutować.
: 22.07.2007 09:35:47
autor: 0gór
nie no amor ci sie popsul moge od ciebie go kupic za 150 zł :)
: 22.07.2007 10:43:52
autor: Pedro 47
KrBiker87 Dobrze gogo co jakiś czas trzeba to wałkowac na forum :P Rozumiem ze niektórzy nie potrafią zaakceptowac takich dźwięków. Ja przywykłem do chrupiącego suportu, ocierających tarczy, stukania SSV :D