[rama] SGS DH TEAM, pęknięta czy nie ?
: 04.08.2007 11:27:59
Witam!
Na allegro znajduje się dosyć ciekawa oferta Iron Horse SGS DH Team z całym osprzętem w cenie od 3500 zł (na kup teraz 4600zl), oto dokładna specyfikacja z aukcji.
RAMA - Iron Horse SGS DH team 2004, size M-17 cali (zawieszenie FSR 8 cali skoku - jak Specialized Demo, 1.5 cala główka) (nowe łożyska zawieszenia, nowy lakier położony w profesjonalnym zakładzie). Jest to ostatnia i jednoczesnie najlepsza ewolucja tego modelu (potem był juz Sunday). Najmocniejsza konstrukcja ze wszytskich sgs'ow. Powiekszone dolne rurki wahacza, dolna rura przedniego trojkąta, mosty e-13, tylne koło na ośke. Nie ma mowy o braku sztywnosci czy ewentualnym pęknięciu wahacza na co nażekano w starszych wersjach. Na podobnej ramie w 2003 roku Sam Hill został mistrzem świata juniorów, a Nathan Rennie zdobył puchar świata.
DAMPER - Manitou swinger 4 way (po wymianie oleju)
STERY- FSA PIG dh 1.5 (z redukcją)
SUPORT - Truvativ giga pipe dh 100x148mm ISIS (nowy)
SZTYCA - Accent 29.8mm (nowa)
SIODŁO - Selle DH
AMOR - Bomber junior 2004 qr20
KOŁO PRZOD - SUn Single track, point qr20 (nowe łożyska), szprychy Mach, maxxis high roller 2.7 40a super tracky
KOŁO TYŁ - Sun Single Track, Ringle 165x12mm (nowe łożyska), Maxxis Larsen tt 40a super tracky
KORBA - Nc-17 Fr Crank 170mm ISIS (nowa), Race Face 44z
PEDAŁY - platformy VP
NAPINACZ - BOP (nowy)
HAMULCE - Hayes hfx9 hd 8'
KIEROWNICA - Truvativ Hussefelt dh 31.8 (nowa)
MOSTEK - Kalloy Uno 31.8 (nowy)
ŁAŃCUCH - SRAM PC 49 (nowy)
MANETKA - SRAM 7.0 9sp(nowa)
PRZERZUTKA - SRAM 7.0 (nowa)
KASETA - SRAM szosowa 9sp. (nowa)
CHWYTY - Syncros 4 Bolt Locking Grip, z metalowymi korkami (nowe)
Wydaje mi się że to dosyć niska cena jak na taki rower i moje pytanie było by następujące czy może być pęknięta rama (tym bardziej że koleś troche kręci nie ma go od 3 tyg a tydzien temu go złożył niby), jeżeli został nałożony nowy lakier ciężko będzie wykryć jakiekolwiek pęknięcie. Może jest jakaś metoda żeby to sprawdzić? Czy opłaca się kupic ten rower? Chciałbym zainwestować w jakiś porządny sprzęt do katowania w DH jednak nie wiem czy to będzie dobra inwestycja może powinienem uzbierać troche więcej na coś lepszego, czekam na waszą odpowiedż. Poniżej znajduje się link do aukcji
http://www.allegro.pl/item220331736_mas ... azja_.html
Na allegro znajduje się dosyć ciekawa oferta Iron Horse SGS DH Team z całym osprzętem w cenie od 3500 zł (na kup teraz 4600zl), oto dokładna specyfikacja z aukcji.
RAMA - Iron Horse SGS DH team 2004, size M-17 cali (zawieszenie FSR 8 cali skoku - jak Specialized Demo, 1.5 cala główka) (nowe łożyska zawieszenia, nowy lakier położony w profesjonalnym zakładzie). Jest to ostatnia i jednoczesnie najlepsza ewolucja tego modelu (potem był juz Sunday). Najmocniejsza konstrukcja ze wszytskich sgs'ow. Powiekszone dolne rurki wahacza, dolna rura przedniego trojkąta, mosty e-13, tylne koło na ośke. Nie ma mowy o braku sztywnosci czy ewentualnym pęknięciu wahacza na co nażekano w starszych wersjach. Na podobnej ramie w 2003 roku Sam Hill został mistrzem świata juniorów, a Nathan Rennie zdobył puchar świata.
DAMPER - Manitou swinger 4 way (po wymianie oleju)
STERY- FSA PIG dh 1.5 (z redukcją)
SUPORT - Truvativ giga pipe dh 100x148mm ISIS (nowy)
SZTYCA - Accent 29.8mm (nowa)
SIODŁO - Selle DH
AMOR - Bomber junior 2004 qr20
KOŁO PRZOD - SUn Single track, point qr20 (nowe łożyska), szprychy Mach, maxxis high roller 2.7 40a super tracky
KOŁO TYŁ - Sun Single Track, Ringle 165x12mm (nowe łożyska), Maxxis Larsen tt 40a super tracky
KORBA - Nc-17 Fr Crank 170mm ISIS (nowa), Race Face 44z
PEDAŁY - platformy VP
NAPINACZ - BOP (nowy)
HAMULCE - Hayes hfx9 hd 8'
KIEROWNICA - Truvativ Hussefelt dh 31.8 (nowa)
MOSTEK - Kalloy Uno 31.8 (nowy)
ŁAŃCUCH - SRAM PC 49 (nowy)
MANETKA - SRAM 7.0 9sp(nowa)
PRZERZUTKA - SRAM 7.0 (nowa)
KASETA - SRAM szosowa 9sp. (nowa)
CHWYTY - Syncros 4 Bolt Locking Grip, z metalowymi korkami (nowe)
Wydaje mi się że to dosyć niska cena jak na taki rower i moje pytanie było by następujące czy może być pęknięta rama (tym bardziej że koleś troche kręci nie ma go od 3 tyg a tydzien temu go złożył niby), jeżeli został nałożony nowy lakier ciężko będzie wykryć jakiekolwiek pęknięcie. Może jest jakaś metoda żeby to sprawdzić? Czy opłaca się kupic ten rower? Chciałbym zainwestować w jakiś porządny sprzęt do katowania w DH jednak nie wiem czy to będzie dobra inwestycja może powinienem uzbierać troche więcej na coś lepszego, czekam na waszą odpowiedż. Poniżej znajduje się link do aukcji
http://www.allegro.pl/item220331736_mas ... azja_.html