Strona 1 z 1
Giant AC + Z1 sport RV - STERY
: 15.08.2007 21:33:52
autor: MLatej
Witam, chciałem dzis założyć nowy amor do mojej ramy, stery są z seryjnego gianta rocznik 2006, no i tu pojawia sie problem. Nabijając dolną miske zauważyłem, że krawędzie tejże miski nie nachodza na ten rowek do jej wybijania. Czy to może wpłynąć na wytrzymałość sterów/amora?
Czy po prostu będę miał tylko problem przy demontażu.
załączam fotki jak to wyglada:
http://eatme.republika.pl/demo/stery1.jpg
http://eatme.republika.pl/demo/stery2.jpg
http://eatme.republika.pl/demo/stery3.jpg
Pozdrawiam.
: 15.08.2007 21:35:41
autor: KROM@
Wsumie to chyba źle nabiłes miske;)
: 15.08.2007 21:44:46
autor: MLatej
Nie no dlaczego? Ta rynienka, na której ślizgają się łożyska z dobrej strony są, czyli od góry:) Da się źle nabić??? Hehehe... chyba nie;)
Chodzi mi o odległość zaznaczoną białą strzałką:
http://eatme.republika.pl/demo/stery3.jpg
W starym amorze nie było takiej odległości, (Splice Comp)właściwie to miska pokrywała w 100% to, co teraz wystaje.
: 16.08.2007 00:49:55
autor: wolfcom
MLatej
W tej sprawie nie pomogę, ale mam małe pytanie.
Jak Ci się sprawuje wogóle ten AC ?
Jest mnóstwo opinii o roczniku 2005 a 2006 cięzko coś znaleźć.
Dzieki za info.
: 16.08.2007 01:14:22
autor: MLatej
Wiesz, dla mnie bomba. Jedyne do czego można sie przyczepić, a co juz było o nim wielokrotnie napisane, to, to, ze trzeba po zakupie parę rzeczy wymienić, na początku się tego nie zauważa, ale jak sie troszkę pojeździ to widać gołym okiem, jakie komponenty nie są godne tej ramy;) Przynajmniej tak to było w moim przypadku:) Mam nadzieję, że nowy amor odświeży troszkę ten rowerek i będzie można już spokojnie śmigać. Jak chcesz kupić tego gianta to radze sie pospieszyć, sam miałem mały problem ze znalezieniem go w jakims sklepie. Mówię oczywiście o nowym.
A powracając do tematu, to serio nikt nie miał takiej sytuacji, ze po zmianie amora dolna miska nie "opatulała" tego rowka?
: 16.08.2007 01:16:02
autor: -Przemooo-
poprostu bedzie ciezej zdjac , tak mysle skoro wszystko dziala to olej , chyba ze cos bedzie obcieralo to moze byc problem ale jesli kreci sie okej to spoko :)
: 16.08.2007 02:42:24
autor: wolfcom
MLatej
Dzięki za info.
Co do wymiany jak sam stwierdziłeś się okaże i co mi nie bedzie pasować podczas jazdy.
Przewertowałem rynek i mam nową sztukę. Cięzko było ale się udało.
Pozdrawiam
: 16.08.2007 07:34:22
autor: 3,143k4r2
Z tego co widze to nie chodzi o stery tylko o bieznie sterow wbijana na amortyzator. Dobrze wbiles, inaczej sie nie da. Ta roznica w odleglosci zaznaczona biala strzalka wynika tylko i wylacznie z roznej wielkosci pierscienia biezni przy sterach. Ty akurat masz waska a inne maja szeroka. Wszystko bedzie ok.
: 16.08.2007 11:29:37
autor: MLatej
Hmm, ok dzięki. moja psychika nie jest w 100% zadowolona(przez to że ten pierścień jest wąski, zostaje taka szpara między widelcem a sterami, pewnie błoto i inny syf ja strasznie polubi), ale chyba je zostawię. No chyba że ktoś chce kupić;) Wtedy kupiłbym z szerokim pierścieniem.
Czy te taki posiadają?
http://www.rowerowy.com/stery/octane/warp1.html
http://www.rowerowy.com/stery/fsa/the_pig.html
A może polecacie jakies inne do 100zł, a najlepiej do 80zł:)
: 16.08.2007 12:54:04
autor: milkman
octany mam i sie całkiem ładnie kręcą