Giant AC - Ból jąder.
: 22.10.2007 00:59:19
Mam takie pytanie, a właściwie parę pytań, chciałbym zmniejszyć odstęp między jajkami a górną rurą w ramie, gdyż obecnie mam, tak, że stojąc na nogach jajkami ją dotykam. Co troszkę utrudnia bardziej techniczną jazdę.
I wynalazłem dwa sposoby na zmianę tej sytuacji:
1. Wymienić z tyłu koło na 24'
2. Kupić mniejszą ramę:P
Problem w tym, że Giant nie produkuje (nie mówiąc już o dostępności) tych ram mniejszych niż 17', a inne ramy, które chciałbym kupić posiadają już główkę na 1.5' (np. Banshee Chapparal), co wiąże się z wymianą widelca.
Moje pytania brzmią:
1. Jeżeli miałbym jednak wymieniać ramę to ile mógłbym dostać za moją, jeździłem na niej parę miesięcy od nowości.
2. Na jednej z aukcji Allegro znalazłem opis, gdzie gość napisał o ramie z główką 1'5 cala, że można dokupić przejściówkę, czy to możliwe? Jeżeli tak, to czy da sie na tym spokojnie jeździć?
3. Czy ktoś do swojego Gianta AC ma włożone koło 24' na tył? Widziałem fotki takiej konfiguracji, nawet kiedyś zamieniłem sie z kumplem, ale niestety nie miałem okazji dłużej na nim pojeździć. Chodzi mi głównie to, czy jeżdżąc bardziej agresywnie nie przywala się korba w kamienie itp. Po prostu czy korba nie będzie za nisko. Jeździłem za krótko i na mało wymagającej trasie (szuter pod górkę:P) żeby to sprawdzić.
No i na koniec dodam, że najbardziej przychylam się do wymiany tylnego koła, bo to chyab najtańsze rozwiązanie. Jednak chciałbym poznać opinie osób, które mają doświadczenia związane z kółkiem 24' W Giancie AC. Z przodu mam widelec Marzocchi Z.1 Sport RV.
Mimo humorystycznego tytułu posta, proszę o poważne wypowiedzi:)
PS. Właśnie przeczytałem, że Chapparal ma główkę 1 1/8” , więc z amorem bedzie ok, tylko 150mm z przodu nei będzie zbyt mało do tej ramy? (o ile zdążę do niej dozbierać póki jest w promocji)
I wynalazłem dwa sposoby na zmianę tej sytuacji:
1. Wymienić z tyłu koło na 24'
2. Kupić mniejszą ramę:P
Problem w tym, że Giant nie produkuje (nie mówiąc już o dostępności) tych ram mniejszych niż 17', a inne ramy, które chciałbym kupić posiadają już główkę na 1.5' (np. Banshee Chapparal), co wiąże się z wymianą widelca.
Moje pytania brzmią:
1. Jeżeli miałbym jednak wymieniać ramę to ile mógłbym dostać za moją, jeździłem na niej parę miesięcy od nowości.
2. Na jednej z aukcji Allegro znalazłem opis, gdzie gość napisał o ramie z główką 1'5 cala, że można dokupić przejściówkę, czy to możliwe? Jeżeli tak, to czy da sie na tym spokojnie jeździć?
3. Czy ktoś do swojego Gianta AC ma włożone koło 24' na tył? Widziałem fotki takiej konfiguracji, nawet kiedyś zamieniłem sie z kumplem, ale niestety nie miałem okazji dłużej na nim pojeździć. Chodzi mi głównie to, czy jeżdżąc bardziej agresywnie nie przywala się korba w kamienie itp. Po prostu czy korba nie będzie za nisko. Jeździłem za krótko i na mało wymagającej trasie (szuter pod górkę:P) żeby to sprawdzić.
No i na koniec dodam, że najbardziej przychylam się do wymiany tylnego koła, bo to chyab najtańsze rozwiązanie. Jednak chciałbym poznać opinie osób, które mają doświadczenia związane z kółkiem 24' W Giancie AC. Z przodu mam widelec Marzocchi Z.1 Sport RV.
Mimo humorystycznego tytułu posta, proszę o poważne wypowiedzi:)
PS. Właśnie przeczytałem, że Chapparal ma główkę 1 1/8” , więc z amorem bedzie ok, tylko 150mm z przodu nei będzie zbyt mało do tej ramy? (o ile zdążę do niej dozbierać póki jest w promocji)