Strona 1 z 1

Marcok z1 light

: 28.11.2007 14:02:50
autor: tomtom
Na jednej z aukcji znalazlem tego amorka w zajebistym stanie: http://tiny.pl/j4sm. Mam pytanie, na stronie marcoka pisze, ze to amor do FR, czy tak jest na prawde, ktoz moze mi powiedzie czy warto go brac do szeroko pojetego FR? (chcialem z150 2xhscv ale jego ciezko dostac) w zastepstwie zastanawiam sie nad z1 light, ktos cos podpowie? dziek!

: 28.11.2007 17:23:03
autor: Bombell
Zalezy za jaka kase, cala seria Z1 to raczej polaczenie lekkosci i wytrzymalosci a eta swiadczy ze amorek ma tez zastosowanie w enduro. Wiec zastosowanie to raczej enduro/fr.
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... ghlight=z1
i uzyj szukajki bo jest kilka tematow ktore moga cie zainteresowac

: 28.11.2007 19:37:06
autor: Johnyk
Weź sobie może Z1 sport. Możesz go podwyższyć do 150mm bez utraty gwary - to zatwierdza Marzocchi. A tłumiki SSV wcale nie są takie złe :P

: 28.11.2007 21:22:36
autor: PoLiSa
Właśnie pomyśl o Z1 Sport Dane : Otwarta kąpiel olejowa
# System VF2
# Zewnętrzna regulacja tłumienia powrotu
# Zewnętrzna regulacja tłumienia kompresji
# Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
# Sprężyny zwojowe
# Kuta głowica FR M Design
# Monolityczne golenie dolne z magnezu
# Cieniowane golenie górne alu O 32 mocowane do głowicy w procesie Cryofit
# Aluminiowa rura sterowa FR
# Haki hamulca IS INTL STD
# Oś stała O 20 mm (w komplecie)
# Zintegrowany błotnik (opcja)
# Skok 130mm
# Długość rury sterowej: około 27cm

: 28.11.2007 21:28:57
autor: RUuram
A ja szczerze polecę Z1 Light, RC2 jest boskie i VF2 sie do niego nie umywa. Amorek nadaje sie i do ostrej jazdy bo to Z1 bez żadnych cieniowań i odchudzeń, jedynie prawa goleń to powietrze i dzięki temu można go łatwo pod siebie ustawić. Ja za żadne skarby go na nic nie zamienię :)

: 28.11.2007 21:39:14
autor: tomtom
Wiec oznaczenie light trzeba rozumiec przez powietrze w prawej goleni? ;-) sprawdze jak sie ma waga light do innych z tej serii, a tak ogolnie to hscv jest zajebisty, rc2 to jego rozwiniecie, inne rozwizania nie wchodza w gre ;-)

: 28.11.2007 21:55:42
autor: RUuram
wagowo stoi on niecałe 2,4. Przy takich możliwościach to wydaje mi sie, że niewiele ;). A light to właśnie ta komora powietrzna :)

: 28.11.2007 21:58:01
autor: tomtom
Wersja light jest lzejsza od zwyklej z1 o 1210gram czyli 2227 vs. 2337, przeznaczenie to samo (fr), sam nie wiem ..

: 28.11.2007 22:08:03
autor: RUuram
tylko ze ta waga, którą podajesz jest właściwa ale bez sterówki ;) na serio z1 light wazy niecałe 2,4 (dokładnie już nie pamiętam, bo dawno go ważyłem ;) )

: 28.11.2007 22:17:48
autor: tomtom
tamte wagi sa ze strony marcoka,roznica to 110 gram zle mi sie napisalo, ale niewazne chodzi mi o to ze on mniej wazy niz reszta serii z1 wiec na czyms go odchudzili

: 28.11.2007 22:47:56
autor: RUuram
wiem, że ze strony ale nie uwzględniają wagi sterówki... wagowo z1 najcięższe są sport bo maja 2xcoil, potem light 1xcoil 1xair i potem SL 2xair stąd te różnice wagowe...

: 28.11.2007 23:33:10
autor: tomtom
rozumiem, w takim razie dzieki za informacje ;-) pozdrawiam!