Strona 1 z 2

Rozmowy o furach(wyciete z tematu o siodle na lansie)

: 21.12.2007 15:19:17
autor: piotrex
Spaced z4?a po co :D?
lepiej kupic audi s3 2.0 (+quattro) ok 150k zl,a do tego dodge'a rama za jakies 40k zl i zostaje nam jakies 30k na ubezpieczenie i lanie do tych samochodzikow-czy to nie piekne :)??

: 21.12.2007 17:13:25
autor: xxxxxx
piotrexte 30k to na paliwo to dodge`a ...

: 21.12.2007 17:23:19
autor: piotrex
e tam,mozna kupic dodge'a 3,5l,do tego walnac gaz (ktorego sam jestem przeciwnikiem,ale w samochodzie w ktorym nie chodzi o komfort czy osiagi mozna zalozyc) i za 30k bedziesz jezdzil pare lat ;)

: 21.12.2007 17:57:16
autor: xxxxxx
piotrex Wolał bym A6 3.0 disel... :)

Ale i tak uwielbiam te duże pickupy amerykańskie ;] (GMC, dodge...) a z europejskich (Toyota hilux, Nissan navara )

: 21.12.2007 21:17:51
autor: Spaced
xxxxxx Toyota i Nissan nie sa europejskie.
A amerykanów nie lubie bo jedna na naszych górskich drogach nie fajnie jest brać zakręty na 4 tury.
piotrex Po pierwsze 2.0 z turbo moze nawet miec wiecej mocy niz 3.0l z bmw ale liczy sie całka z mocy tak naprawde, a nie moc w 1 konkretnym pkt. Takie pomysły tak naprawde spisuja sie dobrze w drifcie lub ew. jak masz baaaaaaaaaaardzo dobra skrzynie biegów i bardzo dobrze zmieniasz te biegi.
Zreszta ja mówilem o lansie! Gdzie ty sie audi a3 wylansujesz(bo, że to s3 to rozkmini tak 5% ludzi) a z4. Po prostu ladnie wyglada i chyba o to chodzi w lansie

: 21.12.2007 23:46:31
autor: piotrex
Spaced lansowac sie moge dodgem ;).jezdziles/widziales w akcji s3?chocby stare?ten samochodzik rozwala!w nowej s3 2.0 masz seryjnie 265km i quattro co daje jakies 5.5s do 100km/h.I o to chodzi!Stajesz obok jakiejs m3 na swiatlach i ja rozwalasz ;).
krotko po zrobieniu prawa jazdy stalem na swiatlach obok starej s3-jak koles wrzucil jedynke i wyrwal do przodu to mi szczena opadla,mimo ze sam mam troche pod maska (1100kg,2.0 167km,seryjnie).

: 22.12.2007 00:42:54
autor: Spaced
piotrex na dodge wyrwiesz tylko kolesi z małym penisem :P Lubie stare mussle ale teraz furki z us to chłam i tandeta. Zreszta mnie nie bawia takie sciganki na swiatłach. Lubie jednak miec cos co jezdzi dobrze ale też fajnie brzmi i wyglada. Chociaż znajomi bawiacy sie w takie rzeczy też raczej wolą kiedy moc nie jest wyciagana na chama z silnika (chociaż 265km z 2l to jeszcze spoko, gorzej kiedy jest np. 600km z 2.5 l ).

btw. co ty masz za pojazd?


A, że był offtop to tutaj przerzuciłem.

: 22.12.2007 16:50:41
autor: piotrex
Spaced-nie mam zamiaru wyrywac kolesi,wole laski :).Poza tym robisz lekki tuning takiego dodge'owi ze troche lepiej jezdzil i wygladal (czyli obnizasz,dajesz jakiegos opony z umiarkowym profilem,do tego poprawiasz troche srodek bo jest tandetnie wykonany),na pake rowerki i jest jazda.
W sumie mam taki pomysl,ze kupic jakis stylowy karawan i przerobic go na lansowoz na zawody,takze jak kiedys zobaczysz przerobiona trupiarke na zawodach to bede ja :D.

co do silnikow,to 265km z 2l silniczka to juz sporo-tzn zywotnosc tego silnika nie bedzie zbyt wysoka.

wiesz jak to mowia rajdowcy-"proste sa dla szybkich samochodow,zakrety dla szybkich kierowcow".kto pierwszy spod swiatel to z reguly idiotyzm,chociaz czasami stoisz obok kogos kto az sie prosi zeby mu nosa utrzec-np jakis lysy koles w bmw 3.
z tymi swiatlami chodzilo o to ze widzialem jak s3 wyrywa ze startu zatrzymanego i sie rozpedza pieknie.
jezdze malym,niepozornym citroenikiem xsara,w pelni seryjna.od wszystkich innych xsar odroznia ja tylko pare rzeczy-obnizone zawieszenie,spojler z przodu,lotka z tylu,chromowana listwa miedzy klapa bagaznika i zderzakiem.i tabliczka z boku z oznaczeniem VTS.jak nie znasz tych samochodow (a malo kto je zna bo to dosc rzadki samochod w PL-salonowo sprzedano 12,z czego 4 w Krakowie,ze sciagnietymi w tej chwili jest ich ze 40 (MkI i MkII)) to sie mozesz zdziwic co to potrafi :).

: 22.12.2007 17:07:09
autor: MLYNoBIKER
A ja bym chciał Golfa 4 R32 i go mocno podtuningowac :P
http://www.youtube.com/watch?v=2PbTmjLfZnM Boski :D
Tuningiem zewnetrznym sie zabardzo nie jaram :P wazny jest silnik xD

: 22.12.2007 17:48:14
autor: siwiutki
niee!!

tylko Range Rover Vogue! (<3) najlepsze auto na swiecie, najpiekniejsze, najelegantsze, najwygodniejsze, najczarniejsze ;* "I <3 Range"!! ;D

: 22.12.2007 17:57:57
autor: Jaca
piotrex, z tym s3 2.0 vs m3 to chyba trochę przesadziłeś, takie moje zdanie :]

a do takiego Dodge rama wsadziłbym kozackie lacie i podniósł, zrobiłbym z tego terenowego pickupa, a nie lansowóz


w ogóle mój wymarzony garaż wyglądałby tak:

Suzuki b-king, albo hayabusa
KTM SX 525
Shelby gt500/Yenko Camaro/Challenger T/A / Hemi cuda
M3 e46

i ew jakiś pickup do wożenia motoru, nawet coś kompletnie na pierwszy rzut oka nie mające stylu, np kant pickup z trochę podrasowanym wyglądem :]

: 22.12.2007 18:12:54
autor: piotrex
Jaca nie wydaje mi sie :).

: 22.12.2007 19:52:46
autor: Spaced
piotrex ale mi w ramie przede wszystkim promień skretu przeszkadza. Jak czasem gdzies trzeba by bylo dojechać na ciasnych górskich drogach to jest przerypane. Z takich praktycznych fur to ja wolalbym albo przetuningowanego S-Maxa w najwyższej wersji albo Pierwszego Land Cruisera.
Z marzeń to Maserati grand turismo, Unique performance 725hp mustang, Lambo Reventon ;) I może jeszcze było takie stare Maserati z lat 60 ale nazwy juz nie pamietam ;)

Tyle, że zamiast w fure na razie cała kasa idzie w rower wiec fury nie ma żadnej na razie :P

: 22.12.2007 20:16:40
autor: dhcyc
w lansie chodzi w sumie też o przyciąganie uwagi, wiec taki lekko pordzewiały Cinkłaczento z urwanym tłumikiem zaraz przy silniku nadawałby się to tego doskonale :>

temat też zchodzi na dream cars widze...dla mnie Viper, Mustang, Corvette, czy choćby TransAm...

: 22.12.2007 20:21:40
autor: Spaced
Tylko głupio dostać vipera czy mustanga na gwiazdke bo potem do wiosny czekasz, żeby sie taka fura sie nie zabić :P Ale za to corvette od 5tki już maja poprawiony układ jezdny i jeżdża naprawde fajnie (a 5tke można mieć podobno już od 75tys)

: 22.12.2007 20:43:08
autor: dhcyc
ale patrząc na sam fakt że te samochody to nie tylko samochody, ale historia i swojego rodzaju legenda, to wszystkimi sie da jezdzić ;P tak jak na rowerze, sprzęt jak sprzęt, ale najbardziej liczą się umiejętności, zresztą kto tutaj mówi o używaniu samochodów tak jak rowerów :P tego tez trzeba by sie nauczyć, w odpowiednich miejscach, nabyć doświadczenie...jakbym miał chociaż którys z wyzej wymienionych i sie z nim obył, no a przy tym miał jakieś doświadczenia kierowcy, to bankowo ciągneło by mnie to nauki np zcinania zakretów i ogólnie polepszenia umiejętności za kółkiem w każdych warunkach :>

: 22.12.2007 20:46:55
autor: Jozan
panzerwagony sa cienkie :P, taki ale Viper nie ma dla mnie tego czegos co ma Mustang z 69 czy Charger R/T nie wspomne o Camaro SS. Tylko takie autka są drogie i troche pala jakby nie patrzec ;p ale tak normalnie styka Evo IX (X sa paskudne) 2,5l 640KM w dodatku 4x4.

: 22.12.2007 20:48:36
autor: Spaced
dhcyc jednak w przypadku fury różnice sa wieksze. Biki sa konstrukcyjnie bardziej do siebie zbliżone niż samochody. Jasne, że dobry kierowca objedzie ci gokartem ale średniej klasy kierowca zyska na lepiej prowadzącej sie furce.

A co do vipera to nawet bardzo dobzi kierowcy boja sie nim zima jezdzić.

: 22.12.2007 21:04:58
autor: enduromaster
chcecie lans ?
macie
http://pl.youtube.com/watch?v=ImZqL_v17 ... re=related

:mrgreen:

co jak co ale taki RAMem z dieslem podkręconym do 700km i 1200Nm by nie pogardził .
może być nawet cały pordzewiały 8)

a tu dobry motyw na dresów w m3
http://www.ls1tech.com/forums/showthrea ... 0443&pp=20
:twisted: