Strona 1 z 1

sherman silder plus 05r. vs. Z1 150 fr ETA vs. super t ....

: 26.12.2007 01:50:10
autor: Damian04
Jak w temacie co będzie leprze ?? Amor używany będzie w ogólnie pojętym FR (czyli trochę dh, dropy, hopki itd.)
Sherman jest nowy , Z1 używane z 04r. (tłumienie HSCV) w b.dobrym stanie! Super T jest 07r. w b.dobrym stanie. Amorki są w mniej więcej tej samej cenie!

Zależymi na czasie ! Proszę o pomoc !

Pozdro ;)

: 26.12.2007 02:35:42
autor: kamillr
Hmm, jeżeli będziesz w większości jeździł FR to jednak proponowałbym ci Z1 jako b.dobrą jednopółke.

: 26.12.2007 12:05:25
autor: Bombell
Ja bym byl jednak za dwu polka. No i jesli w tej samej kasie to bym sie nie wachal i bral super T bo chyba najbardziej sie opłaca.

: 26.12.2007 12:11:40
autor: Damian04
Któregoś z tych amorów chce włożyć do Signa FR2.

: 26.12.2007 12:47:06
autor: Johnyk
Nie powiem Ci co będzie leprze, bo nie wiem :? Moge Ci powiedzieć, co będzie lepsze. Otóż z tych 3 wyeliminowałbym shermana. Gdyby został mi już Z150 i Super T to już sam musisz zdecydować, czy chcesz mieć fajną pracę przy mniejszym skoku i możliwość zabawy w x-upy itd, czy chcesz mieć więcej skoku, nieco gorszą pracę, większy lans i nie móz robić x-ów, dużych whipów itd. Ja osobiście wybrałbym Z150 ponieważ 150 skoku to wcale nie mało i w zupełności starcza, tłumienie HSCV - to jest to, możliwość X-upów, mniejsza waga [o ile się nie mylę]. Ale to już Twoja decyzja co weźmiesz.

Edit: Właśnie zauważyłem, że chcesz włożyć do signa FR2. Gadałem z kolesiem który ma Z1 sporta w nim i mówi że wys. idealna, no może z 1cm by się przydał. Za to 180 skoku psuje geo i już się nie fajnie jeździ. Bierz Z150.

: 26.12.2007 12:59:53
autor: misiek112
Właśnie widziałem singa z super T i powiem że nawet spoko tylko geo trochę się popaprało i jeśli masz jeszcze z tyłu KSa to musisz go wywalić bo z super T to będzie dziwnie jeździło. Z1 z 04r. to już prawie zabytek więc wsadzonej kasy w niego już nie odzyskasz tylko to HSCV się uśmiecha :)

: 26.12.2007 14:06:06
autor: Bombell
Ale za to super T najbardziej opłacalny, 07 rok nowka kosztowal 2,5 kafla a i gwara jeszcze powinna na niego byc.

: 26.12.2007 14:32:01
autor: Damian04
W signie wymieniłem damper na manitou split RPA 190mm długość montażowa! Aktualnie z przodu mam duro i geo. jest bardzo fajne! Także coś mi mówi że wezmę Z1... Ale jeszcze się zobaczy...
Z drugiej strony mam za tą samą cenę "nowego" shermana sildera...

dzięki za dotychczasowe opinie! ;)

Pozdro ;)

: 26.12.2007 14:47:05
autor: kamillr
Pod względem ceny rzeczywiście każdy mądry wziąłby tego marcoka (sprzedal dolozyl i kupił nowszego Z1 xDDD) ale nie ma troche sensu wkładać w rame ala enduro 180mm. Bierz Z1.

a że tak spytam ile dajesz za każdego z nich?

: 26.12.2007 16:42:27
autor: <smok>
ja właśnie wymieniłem z150 FR na super t, tyle że z 2004, powiem ci że było warto !! wiecej skoku = wiecej frajdy z jazdy !! a praca porównywalna. shermana se odpuść !! fajny amorek ale za duzo przy nim pracy, a w zime naprawde robi się twardy.

: 26.12.2007 20:03:55
autor: suchyFR
Bombell pisze:
Ale za to super T najbardziej opłacalny, 07 rok nowka kosztowal 2,5 kafla a i gwara jeszcze powinna na niego byc.
dokładnie.

Johnyk pisze:czy chcesz mieć więcej skoku, nieco gorszą pracę, większy lans i nie móz robić x-ów, dużych whipów itd
nie wiem czy robisz whipy, ale rzecz w tym że na 2 półce robi sie je nieco inaczej- moim zdaniem lepiej ;) http://www.pinkbike.com/photo/1552079/

: 26.12.2007 23:52:49
autor: Vergil
A ja żyłem w przekonaniu że autor tematu już kupił Shermana. No ale cóż....

: 27.12.2007 00:04:58
autor: Damian04
Z super T już nic nie będzie! Został do wyboru sherman silder plus i Z1 150 FR ETA!

: 27.12.2007 02:42:00
autor: suchyFR
bierz zetke ;)

: 27.12.2007 11:48:00
autor: raffi
weź z1 150 a dlatego że 170 w signie to za dużo. Sam wiesz jakie geo ma Vergil przy swoim juniorze. :wink:

: 27.12.2007 12:46:38
autor: Guciek88
weź obydwa zamontujesz pojeździsz i będziesz wiedział
potem jednego sprzedaż :)