Strona 1 z 1

zmiana skoku...888

: 15.01.2008 16:32:23
autor: stannn
Witam ... mam jeszcze jedną sprawe a nie chciałem zakładać nowego tematu.... a mianowicie.... chciał bym was prosić o dokładną instrukcje zmiany skoku z 170mm na 200mm w 888 vf 2005 ... oraz jeśli można schematyczne rysunki.... szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem... pomocy.... :o

: 15.01.2008 17:51:52
autor: wojtec
zastanawia mnie to czy nie bedzie ruznicy w dlugosci goleni dolnych i tlumikach...niby na allegro wszedzie pisza ze da sie zmienic tylko gdzie sa te podkladki co to niby je trzeba przelozyc?czy tlumiki nie sa dluzsze w 200 a 170 jesli sie podlozy podkladke pod tlumik to skok bedzie nadal 170 tyle ze amor sie podniesie o 3 cm chyba ze te podkladki sa w srodku tlumika.nigdy nie rozbieralem osemek...

: 15.01.2008 18:46:33
autor: Sztywniak
wojtec pisze:rurznicy
wojtec pisze:przelorzyc
wojtec pisze:dlurzsze
wojtec pisze:podlorzy
czlowieku, zlituj sie... wiesz ze istnieje cos takiego jak "rz" lub "ó" :?:

sory za off top, ale jak widze cos takiego to mnie krew zalewa.

: 15.01.2008 20:14:41
autor: ShrekAir
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... 88+2005+vf



rozkrecasz calego amora, przed tłumikiem sa czarne tuleje plastikowe o dlugosci 30mm, wykladasz je i skladasz amora, dodatkowe tuleje dajesz na sprezyny u gory i jest 200mm zywego skoku.

: 15.01.2008 21:58:15
autor: deviz
i w ten sam sposób zmniejszę skok z 200 do 170 w 888R z 2004 ?

: 15.01.2008 22:38:06
autor: ShrekAir
nie wiem, pewnie tak, ja mam 2005. trzeba rozebrac i zobaczyc :)

: 16.01.2008 00:24:00
autor: wojtec
Sztywniak napisal :


wojtec napisał:
rurznicy

wojtec napisał:
przelorzyc

wojtec napisał:
dlurzsze

wojtec napisał:
podlorzy


czlowieku, zlituj sie... wiesz ze istnieje cos takiego jak "rz" lub "ó"

sory za off top, ale jak widze cos takiego to mnie krew zalewa.

bardzo cie zalalo?masz jeszcze cos do powiedzenia na temat zmiany skoku w 888?

: 16.01.2008 10:58:26
autor: Sztywniak
nie bardzo mnie zalało, o moje zdrowie się nie martw. w sprawie 888 nie mam nic do powiedzenia, natomiast o tym że twoja ortografia jest na poziomie pierwszoklasisty mógłbym mówić bardzo długo... każda przeglądarka internetowa poprawia błędy, wiec nie kompromituj się, bo mogłeś chociaż skorzystać z pomocy Internet Explorera, jeżeli sam nie umiesz poprawnie pisać...

: 16.01.2008 17:50:15
autor: wojtec
daj spokoj nie masz nic do powiedzenia na temat 888 ale zato marz duzo do powiedzenia na moj temat... :evil:
dla mnie to zadna kompromitacja ...nie chce mi sie o tym pisac wynika z tego ze zalogowales sie tylko po to zeby wytykac ludziom bledy co cie to obchodzi moze mam dysortografie a nie bede sprawdzal kazdego wyrazu bo mi sie niechce.nie masz nic do powiedzenia co pomoze ludziom to sie nieodzywaj.jeszcze cos?

: 16.01.2008 18:10:19
autor: stannn
słuchajcie chłopaki..... zrobiłem i mam jeszcze jedno pytanko...
rozkręciłem amorka ... i pierwsze wyjmuje sie śruby (śruby na górze amorka) potem są plastikowe dystanse ... następnie wylewamy olej... i odkręcamy śruby dolne (pod amorkiem)... możemy teraz wysunąć golenie górne od dolnych... wyjmując przed tym sprężyny ... u dołu górnych goleni są pierścienie segera które zdejmujemy... i wysuwają się nam tłumiki.... na tłumiku też są plastikowe dystanse które zdejmujemy z tłumika i wkładamy go do goleni górnych, zakładając na końcu pierścienie segera które wcześniej zdjeliśmy... wkładamy golenie górne w dolne .... i przykręcamy dolne śruby do tłumika(te śruby pod amorkiem)...w goleń od góry wkładamy plastikowy dystans który zdjeliśmy z tłumika a na niego sprężynę ,na sprężynę nakładamy znów dystanse które były na początku, wlewamy olej i zakręcamy .... oto mamy 200mm skoku.........

I takie małe pytanie.. ja tak zrobiłem i wszystko gra ale nie wiem czy te dystanse plastikowe wkładamy pod sprężyny czy jak ten standardowy na sprężynę ..... pomocy,,,

: 16.01.2008 18:22:10
autor: lord_adi
Ja wkładałem nad. Ale to chyba bez różnicy.

deviz Musisz wykręcić korki i zobaczyć czy nad sprężyną lub pod nie ma 3cm tulei. Jeśli sa to znaczy że raczej się da :]

: 16.01.2008 18:23:55
autor: stannn
no właśnie nie wiem..... żeby amora nie rozwalić...

: 16.01.2008 18:53:07
autor: lord_adi
Jak będą 2 tuleje na górze to na pewno nic się nie stanie, nawet lepiej według mnie. Na dole być może jest takie "wyżłobienie" na sprężyne żeby nie obijała o lagi, więc lepiej niech tuleje będą na górze.