Transition Double - czy się sprawdzi?

wozniak
Posty: 112
Rejestracja: 20.09.2007 19:12:45
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Transition Double - czy się sprawdzi?

Post autor: wozniak »

Witam

Kiedy zobaczyłem ten rower obrazu mi się spodobał lecz po przeczytaniu specyfikacji i paru komentarzy na dh-zone dowiedziałem się że ten rower raczej nie jest dla początkującego ridera(takiego jak ja) tylko raczej dla doświadczonego który pokonuje wielkie hooopy a ja sram w majty jak pomyśle że mam skoczyć z 2m dropu :P. moje pytanie brzmi czy ten rower sprawdzi się w lekkim dircie czy lepiej nie próbować? hopy z których skacze macie w moim albumie pinkbike.com
||
||
\/ tutaj P.S. może mi ktoś wytłumaczyć o co w tym chodzi?? ile on naprawde kosztuje?
[url=http://wozniak.pinkbike.com/album/All//]pinkbike mój album[/url]
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Cene zestawu do kosztu ramy dodajesz jak całego bike'a chcesz. Też sie nad tym zastanawiałem.

A co do bika to na poczatek po prostu lepiej sobie technike na dircie wyrobisz na HT. Na takim trudniej bedzie ci pompować i to jest raczej jednak zabawka dla ludzi z konkretnymi wymaganiami.
Jak masz kase to za cene double mozesz miec naprawde wypasionego bika do DJ.
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Hmm czy sie sprawdzi, do dirtu zawsze sztywniak lepszy. Ale jak sie przyzwyczaisz to tez da rade. Tym bardziej z takim malym skokiem. A ile kosztuje to masz ladnie podane:
sama rama 3400
a potem rama z amorem i komponenty.
freed
Posty: 1100
Rejestracja: 25.03.2006 12:42:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: freed »

Więc jak składsz u nich rower to liczysz tak:
Rama 3400 ale zmienił bym damper na rocco air to jest 3700 zł.
Jeżeli chcesz brać z amorem np. z 4x jest to 5600zł + dopłata 300zł za damper 5900zł
+ liczysz dalej reszte osprzętu. Wedle uznania, cena za kita dodajesz do ceny za rame z amorem i damperem. Daje Ci to cene całego roweru.

Co do zastosowania: Widzę,że doświadczenia w lotach nie masz zbyt dużego. Nie kupuj tego roweru,nie jest dla Ciebie. Kup dobrego sztywniaka na początek. Niekoniecznie lekkiego,z mocnymi kołami,bez zbędnych pierdól. Wyrobisz sobie technike,będziesz mógł kupić sobie takiego double-a czy innego fulla. To taka finezyjna zabawka,do napierdalania tricków na mega wielkich hopach. Rower nie dla Ciebie. Złóż coś sobie sam:] Powoli zmieniaj sprzęt. Na początek nic drogiego nie kupuj. Bo i tak popsujesz. Pozdro
Ride 4 Fun ! Biatch !
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

freed z tym gadaniem zeby nic drogiego na start nie kupowac to jest pieprzenie. Sry ale na starcie spora czesc sprzetu idzie mniej. Jasne obrecze i mniej wytrzymałe czesci moze tak ale np. rama czy amor to juz raczej kwestia niedokrecania trudnych i duzych tricków. Nie nalezy tak generalizować.
Zaborowski1
Posty: 1952
Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Zaborowski1 »

Spaced dokładnie. Poco ma oszczędzać na sprzęt jak ma kasę. Wszyscy piszą na początek kup jakieś chłamy i tak dalej. Przecież jak się ma kasę to dlaczego ma nie kupić czegoś lepszego ??... Chyba dalej istnieje powiedzenie "im droższe tym lepsze" . Według mnie tak jest w 90%... Niestety.
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

No i jak sie kupi cos dobrego na starcie to potem wymieniac nie trzeba wiec tutaj teoretycznie nawet oszczedzic mozna ;)
wujekeman
Posty: 703
Rejestracja: 03.08.2005 19:37:13
Lokalizacja: TORUŃ
Kontakt:

Post autor: wujekeman »

Wozniak około 10.000 musisz liczyć tak czy siak.....niestety cena studzi zapał jak dla mnie...
achaaa z tego co wiem to w Toruniu nie ma dwumetrowego dropa nawet....w tym względzie zastój zapanował w grodzie Kopernika. :)
https://www.facebook.com/brodacimechanicy
gniewnyjar
Posty: 41
Rejestracja: 12.07.2005 01:10:15
Kontakt:

Post autor: gniewnyjar »

rower napewno sprawdzi sie w lekkim dircie, nawtet bedzie łatwiej bo jak coś nie dolecisz to nie wykatapultuje cie jak na sztywniaku tylko wybierze :)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

gniewnyjar a zastanawiales sie nad tym, ze czesc pompowania zostanie zjedzone przez zawieszenie?
Tom@s
Posty: 568
Rejestracja: 09.09.2005 02:19:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tom@s »

wozniak, na małych hopach też się przyjemnie skacze, ale musisz wziąć pod uwagę, że to jest jednak full i zawsze trochę mocniej trzeba go wcisnąć niż sztywniaka... jak dla mnie jest to rower dla kogoś kto już wie jak jeździ i wie jak chce jeździć :)
...ale wszystko jest kwestią przyzwyczajenia i tego jak faktycznie podchodzisz do jazdy :wink:

edit:
powietrzny damper ma jeszcze jedną zaletę - pompujesz go na dużo większą wagę niż ważysz i masz hardtaila :)
43RIDE magazyn rowerowy
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość