Strona 1 z 4
Setup Sama Hilla
: 20.01.2008 18:13:27
autor: Spaced
Jakby ktoś był ciekawy to jest setup hilla podany w jednym z numerów dirta.
Frame: sunday factory
Shock: Rockshox Vivid w/ 300lb ti spring
Fork: boxxer WC
Stem: Funn direct mount
Headset: fsa w/reducers
Grips: Funn
Bars: Funn full on 720mm
Shifter: Sram XO (custom paddle)
Mech: Sram XO
Brakes: Juicy ultimate w/ code calipers (185 front, 160 rear)
Seat post: FSA FR200
Saddle: WTB Silverado Ti
Cranks: FSA gravity light
BB: FSA mega EXO
Chain guide: E13 LG1
Chain ring: e13 36t
Cassette: Sram990 11-21
Chain: Sram 991 hollow pin
Pedals: Crank Bros 5050xx with extra long pins
Wheelset: DT 1750
Tyres: Maxxis
Tubes: Maxxis welter weight
Tyle, że zaciski code są to specjalne customowe zaciski magnezowe. Pedały podobno były zmieniane w trakcje sezonu.
Feel free to comment

: 20.01.2008 19:07:24
autor: Zaborowski1
Czyli ten Sunday co on ma to najwyższa wersja Sunday'a ?? a poza tym świetny sprzęt. Mogli wagę podać !!
: 20.01.2008 19:15:56
autor: SegatiV
Pedals: Crank Bros 5050xx with extra long pins Fajnie ma ja mialem nieprzyjemnosc jezszic na normalnej dl. pinach i nie trzymaly najlepiej :/ ale pedalki fajne. fajny secikc jak mazenie !! Tylko ramq bym zmienil (dla siebie

) Czyli Bid hit, zawsze jekos lubilem ta rame po prosu sie Love w niej

OOOO i Waga !! napewno gdzieś jest !!
: 20.01.2008 19:30:15
autor: Spaced
Zaborowski1 to jest sunday factory czyli własnie ten jak zamawiasz sersje World Cup albo sama rame. Inne ramy sa z gorszego materiału jeśli sie nie myle.
SegatiV dziwne, widzialem duzo dobry opinie o 5050.
Jedyne co mnie tu boli to obręcze dt( no ale on moze je sobie dość czesto wymieniac

) i czesci funna (bo można lżejsze znaleść)
: 20.01.2008 19:35:01
autor: Zaborowski1
Spaced widocznie DT dał więcej $ od Mavica...
: 20.01.2008 19:39:17
autor: dhcyc
wiedzieli w co inwestowac...z tego setu wychodzi na to że musze wymienić piny :]
: 20.01.2008 19:44:54
autor: Spaced
Zaborowski1 nie no to jest oczywiste.
Zreszta mi by DT pasowało jakby ktos mi jeszcze płącił za to, że co kilka zjazdów nowa obręcz

W sumie to jednak dosc lekka obręcz a do tego maja dobre piasty.
A gravity lighty i vivid z ti od dłuzszego czasu korca mnie (ale na razie dhx air i jak zacznie mnie bardziej irytowac brak kompresji w srodkowej fazie [ci co siedzieli u mnie na biku wiedza o co chodzi mniej wiecej, jak cos to wina dampera nie zawieszki. Juz potwierdzone] to sie go odpowiednio przytunuje)
: 20.01.2008 20:50:55
autor: kubabike
Spaced pisze:A gravity lighty
Fajne korby, aczkolwiek wydaje mi się że nie są super lekkie. To co udało mi sie potwierdzic: FSA GLight 165/83 są o 211g lżejsze od RF EvolveDH 175/83 (same korby,z pakietem, bez zębatek i srubek). Jakby zważyc FSA o dłuższych ramionach to różnica wyszłaby mniejsza. Mimo wszystko sa to najlżejsze korby na pakiet 83. Szkoda, że RF EDH o krotszych ramionach nie sa lżejsze :/ .. po prostu otwory sa nawiercone blizej osi suportu, tak, że koncowki ramion mocno wystają.
Za FSA przemawia jeszcze cena.. poniżej 200$
: 20.01.2008 20:54:21
autor: Spaced
kubabike ale nawet te 10mm to jednak nie dorzuci tyle wagi i nawet gdyby to było 150-180g to i tak dobrze tyle masy zbić.
A co do najlzejszych korb to wątpie tyle, ze gravity sa sprawdzone i wiadomo, ze nie ma z nimi tylu problemów co z innym lekkim sprzetem.
: 20.01.2008 21:26:21
autor: kubabike
Spaced wiadomo, dlatego te korby są w kregu moich zainteresowań :P
: 20.01.2008 22:16:17
autor: thomson
Kasete ma fajna. 11-21 <lol> no ale w koncu jezdzi tylko w dół, a i power ma odpowiedni...
: 20.01.2008 22:44:06
autor: konex
Spaced Pedały 5050xx to akurat najwiekszy szrot jaki miałem..zaraz po przereklamowanym fiziku freek. Albo mam niefart do tych "ekstremalnych wypaśnych" rzeczy...;/
BTW, ile waży Sam Hill mniej więcej?
: 21.01.2008 10:17:33
autor: ThoRx
thomsonna takiej kasecie sam jezdze, i to nie w szosie.
rozumiem masa masą, ale małe tarcze do downhillu ? różnica 50g, a 200mm jest ~20% lepsza od 180, pod wzgledem siły hamowania i oddawania ciepła. z tyłu 160mm to jeszcze, bo tam nie potrzeba siły wyrywającej uszy mocowania, ale z przodu ?
wage całego roweru oscylowałbym na 17-18kg.
: 21.01.2008 11:53:01
autor: Steel
Widać koleś waży mało i nie potrzebuje większej siły hamowania.
Co do wagi to się nie zgodzę. Mój intense, bez zabawy w najlżejszą wersję ramy, tytanowych sprężyn i innych "zabawek" waży 17,8 kg ( i bez problemu można zrzucić do 16 ).
Zastanawia mnie co robicie felgom DT ? Bez niedolotów i w DH spisują się świetnie i są w miarę lekkie.
: 21.01.2008 12:10:29
autor: Spaced
Steel po prostu umie hamować.
A co do wagi to własnie tyle to waży. Looknij, ze world cup sunday waży 18.1kg wiec zakładajac, ze ten ma podobny setup to raczej nie zejdzie dużo niżej.
Steel a felgom wszyscy robia to samo - po prostu jezdzi sie agresywnie, a nie szuka zawsze najbardziej płynniej lini(bo w koncu nie zawsze jest najszybsza).
: 21.01.2008 12:33:15
autor: RUDE_BOY
A jak to jest bo ten Sunday ma szerokość piasty 150x12 a szukając na inernecie nigdzie nie znalazłem Dt Swiss'ów ex 1750 na sztywną oś. Oni je robią jakoś specialnie dla Iron Horsa czy jak??
: 21.01.2008 15:23:05
autor: ACextreme
Czyli Sam Hill troszkę obala mit o wyższości racingowych maszynek do DH wazacych w okolicach 16kg...

Nareszcie
Co do hebli to tak jak pisze Spaced... Sam raczej nie trzyma zacisnietych klamek przez pol trasy.
: 21.01.2008 15:29:26
autor: bart.ek
ACextreme pisze:Sam raczej nie trzyma zacisnietych klamek przez pol trasy.
Dokładnie , kto hamuje ten przegrywa

: 21.01.2008 15:51:12
autor: topick
Spaced pisze:Shock: Rockshox Vivid w/ 300lb ti spring
lekki zawodnik czy na 50% sagu daje ?