Strona 1 z 1
czyszczenie rst gily
: 18.08.2004 21:21:39
autor: pzk
witam,
jak sie czysci rst gile co mam po kolei zrobic??
: 18.08.2004 21:45:18
autor: Adams
1. Rozkrecasz
2. Wyciagasz 4 rzeczy, ktore sa w srodku
3. Czyscisz to wszystko
4. Smarujesz
5. Zkrecasz i sprawdzasz czy wszystko wsadziles do srodka.
6. Pijesz piwko i jestes z siebie dumny, ze jestes super serwisantem
: 18.08.2004 21:46:37
autor: MAFIOISO
zrób to tak:
1.rozkręcić
2.wyczyścić
3.skręcić
widzisz jakie proste
a tak na serio to wyjmójesz bebechy czyścisz z tego smaru i walisz nowy nic nie zniszczysz nie buj się
: 18.08.2004 21:49:48
autor: pzk
a nie ma tam niczego co sie moze wylac ??? tam podobno jest elastomer nie wyleje sie to???? a jakim smarem nasmarowac
: 18.08.2004 21:50:41
autor: Bikerek
Powiem ci jak sobie kupie... :P
: 18.08.2004 21:52:44
autor: SDSW
Hehe elastomer to ci sie na pewno wyleje wiec najpierw wypij piwo i jak bedziesz odkrecal srubki to przystaw butelke to sie nie wyleje :D
: 18.08.2004 21:59:05
autor: SDSW
A serio to jak odwrocisz rower, odkrecisz te sruby ampulowe bedziesz mogl wyjac te dolne golenie jak je wyjmiesz to zobaczysz sprezyny ktore mozesz wykrecic jak je wykrecisz to z nich wypadna elastomer (takie gumczaste) i weicej tam nic nie ma
: 19.08.2004 01:19:00
autor: dieee
Odkrecasz 2 imbusy na dole.. U gory wykrecasz korki.. Jak masz to zrob to specjalnym kluczem.. A jak nie to francuzem.. Tylku uwazaj bo gowno jest plastykowe i lubi sie wyrabiac..pod korkami bezposrednio masz elastomery a pod nimi sprezyny.. wyczysc to ladnie.. naloz nowy smar.. skrec i smigaj.. Aha no i nie zapomnij nalozyc nowy smar w gorne golenie zaraz pod uszczelkami w to zaglebienie.. Ogolnie to powiem Ci ze gila to syf.. Zakupilem sobie tez rst ale delte i jest miodzio.. Gila chodzi do dupy.. Nigdy wiecej..
: 19.08.2004 09:46:46
autor: Adams
Te korki na gorze to polecam odkrecic reka (da sie ) Bo sa takie miekkie ze po kilku czyszczeniach bedziesz mial juz okradle korki.
Kiedys mialem gille aet co prawda ale w jednej goleni byl elastomer i sprezyna
I robilem tak
1. Odkrecalem korki od gory.
2. Wyciagalem bebechy
3. Odkrecalem u dolu imbusem
4. Wyciagalem golenie gorne z dolnych.
5. Wszystko czyscilem dokladnie
6. Smarowalem all smarem do amorow
7. Smarowalem dokladnie uszczelki uwazajac przy tym zeby tych sprezynek nie rozciagnac :-)
8. Skrecalem do kupy (skladasz golenie potem korki od gory )
potem odwracasz amora i zanim skrecisz imbusem golenie mozesz nalac troche oleju do amorow tak po 5 - 10 ml
9. Oczywiscie jesli chcesz lac ten olej. Ja wlalem i dzialal troszke plynniej jesli w ogole mozna mowic tu o plynnosci pracy. Dorobilem tylko na dole ze starej dentki uszczelki zeby olej nie lal sie po ziemi :-)
Narazie i powodzenia
: 19.08.2004 21:42:51
autor: Hrumak
Podłącze sie do pytania przy okazji:
Czym nasmarować tego amora, jakąś fachową nazwę poproszę i orientacyjną cenę tego specyfiku, bo amor przejechał niecałe 900Km i chodzi jakby był wypchany sianem :/
Tylko proszę nie piszcie żebym go poleciał Kujawskim z I tłoczenia bo to jeszcze k...wa zrobię :))
Pozdro.
: 21.08.2004 16:17:23
autor: Adams
Jak chcesz firmowo to kup obie smar rst do amorkow. (okolo 30 zeta za tubke) styknie Ci na okolo 4 - 5 czyszczen , a jak wolisz teraz polska to kup jakis smar do amorow ... nie mamietam dokladnie numerka ale chyba ił-43 czy cos tego typu ... przeczytaj na opakowaniu :-)
: 21.08.2004 21:38:36
autor: pasqd
Ten smar to ŁT-43. Na kazdej stacji benzynowej po 10 zl stoi kilogramowa puszka. Starczy na kilka sezonow;) Ja tym smaruje swojego amorka i chodzi naprawde ladnie.
Jesli jednak boisz sie pakowac w jakies smary nie stosowane fabrycznie w rowerach to kup tubke smaru RST. W lepszy nie ma co inwestowac, bo niewiele to da. Znam kolesia ktory przesmarowal RSTka jakims smarem Manitou i mu sie znacznie pogorszyla praca. Po przesmarowaniu smarem RST wszystko wrocilo do normy ;)