Jesli masz gwarancje... oddaj go na nia

.
Jesli nie masz - oto metoda ktora go rozkrecisz i odpowietrzysz (szargajac przy tym wszystkie nerwy i tracac zmysly

):
1. Sciagasz sprezyne.
2. Nakretka na korpusie to miejsce, gdzie nalepiona jest naklejka... Musisz ja odkrecic zabka, albo kombinerkami (nie ma naciecia na klucz !!! O_O ).
3. Pod owa nakretka znajduje sie "korek", w ktorym jest uszczelka itp. Krotko mowiac - trzeba go stamtad zbic (kolejny bezsens).
4. Napisalem juz ze trzeba robic to ostroznie...? Nie? To pisze, bo jak juz to zbijesz, wyleje sie olej

.
5. Wylej stary olej i nalej nowego do miski (duzej).
6. Zanurz damper w misce z olejem tak, zeby w pelni byl zalany (jedyna opcja zeby go odpowietrzyc, probowalem innych sposobow i sie nie udalo).
7. Wloz "korek" najsilniej jak mozesz, oczywiscie damper ma byc ciagle w misce z olejem... jak juz go wlozysz, mozesz wyciagnac damper z oleju i dobic go do konca mlotkiem itp.
8. Umyj damper z oleju

.
9. Skrec nakretke, zaloz sprezyne i ciesz sie odpowietrzonym damperem.
Ale nie polecam... Robota jest przejebana a damper i tak po jakims czasie sie porzyga olejem, ja kupilem uszczelniacz za 10 zl, ale musialem wszystko to robic od poczatku...
A, i mala rada... jak zamierzasz na tym jezdzic, to odkrec od trzpienia ten fragment dampera, w ktorym znajduje sie regulacja tlumienia, a nastepnie wkrec go na jakis Poxipol... Unikniesz odpadniecia tego elementu w czasie jazdy

.