Strona 1 z 1
Bomber mx comp air
: 19.08.2004 20:47:05
autor: Jumper
co myślicie o tym amorze czy urzywa ktos tak
: 19.08.2004 21:06:32
autor: wd40
O ile go nie katujesz jest spoko. Mam tu na mysli liczne gleby niedoloty, duze dropy, ale tak do dualu/ dirtu jest dosyc dobry.
: 19.08.2004 21:07:08
autor: Jumper
niebujcie sie pisać to nic złego to tylko pytanie nie urwie wam reki
: 19.08.2004 22:07:17
autor: krabol
fajny amorek tylko lepiej wez mx comp coil albo jakiegoś EXR :)
: 20.08.2004 14:06:20
autor: FreeMan
tak sie sklada ze go mam]
amor jest dosc uniwersalny
obecnie jezdze z factory dh2.3 z przodu i mam amor dos slabo napompowany
ale jezdze blisko i jest git, bo daleko to lipa
wczesniej jezdzilem na oponie 21 do XC z amorem napompowanym do XC- twardy amor zapewnial dluga podroz bez zmeczenia
amor jest powitrzny wiec ugiecia nie ma wraz ze wzrostem sily
ale ogolnie za ta cene dobry wyobor wg. mnie
ja mam 2002r z tarcza xt 160mm
amor czasem trzeszczy ale to chyba tak one maja
ja dalem rok temu 800 a nie byl prawie uzywany.
wtedy za to nic innego bym nie qpil.
bym wolal jednak chyba wersje ciol - sprezyna
ps.
]
nie wie ktos czy do mx comp air mozna wlozyc sprezyny.
bo czytalem na stronie ze mozna zmienic tlumiki na te lepsze hssv czy jak ale wolalbym do niego wlozyc sprezyny
wie ktos cos o tym???
: 20.08.2004 14:16:54
autor: wd40
Mozna wlozyc sprezyny, ale mnie na powietrzu jezdzi sie bardzo dobrze i twardosc moge regulowac :P
: 20.08.2004 15:09:57
autor: FreeMan
wd40 - a czy aby wlozyc sprezyny tzreba cos jeszcze zmieniac, cos dokupic poza sprezynami.
Moze masz jkiegos linka albo .txt
prosze o odp.
: 20.08.2004 16:44:11
autor: wd40
sorry ale nie pomoge Ci. Jak kupowalem mojego to mialem do wyboru ze sprezynami, albo z powietrzem. Koles powiedzial, ze moge wziasc tego z powietrzem (bo byl tanszy) i za jakis czas zmienic na sprezyny i to nie jest drogie...
: 23.08.2004 00:03:50
autor: nudziarz
ja jezdze na mxc powietrznym i powiem ze wolalbym sprezyny. co do zamiany go na coil to chyba problemu wiekszego nie ma i pewnie zrobie to w najblizszym czasie o ile nie peknie, bo trzeszczy juz coraz bardziej. wiem tylko ze coile maja troche krotsze tlumiki, bo airy maja dlugie sprezyny negatywne dlatego, wiec jakby zaladowac sprezyny od coila 100 to pewnie byloby za twardo. i tak se mysle czy nie skrocic tych sprezyn neg bo przy mojej wadze i tym pompowaniu nie dobija przy powrocie. a tak skok by sie zwiekszyl do 120.
a swoja droga to mysle ze wlasnie tak marcok robil z tym amorasami. w polsce oficjalnie chyba nie bylo serii mx air 2002 120mm. nie wierze zeby cos tam bylo innego poza ta sprezyna, bo akurat przy skoku 120 lagi ladnie zachodza na tuleje w calosci.
o i moje pytanie:)
wie ktos gdzie mozna dostac nowe tuleje do mxa (w wawie np)??? moje juz sa w okropnym stanie, bubel jakis musial byc:)
: 23.08.2004 15:06:30
autor: Big Romani
jak jezdzisz XC to ten amor bedzie dobry ale szczerze mowiac to powietrzne bombery nie sa najwyzszej jakosci. Ja mam drop offa 2 i jest super. Jezdzilem na mx comp coil i to jest dopiero fajny amor. Kumpel go katuje w dircie od 2 lat i jeszcze zyje. Polecic tez moge Wedge'a , jak go nie bedziesz katowal to sie nie rozpadnie. Jak chcesz amora do katowania to kup na allegro Drop offa 2 bo jest lekki i bardzo wytrzymaly. JA wyrwalem od goscia ktory sprowadza ja za 1300 nowke z 2letnia gwarancja honorowana w polsce. Mx comp coila wyrwiesz u niego za 950 zl