Strona 1 z 2
pinkbike....kwasny szwecki pojazd
: 19.08.2004 21:37:24
autor: frydron
rower moze nie jest kwasny, ale zdecydowanie kwasne sa przednie heble, ja sie wczesnie nie spotkalem w rowerze z tarczowym hamulcem po obu stronach kola...tak jak np. w scigaczach...
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=280307
: 19.08.2004 21:47:21
autor: Dejv_d3
marzocchi w modelach z 96 roku i wczesniej .... mialo standartowo adaptery po lewej i prawej stronie.... w sumie nie problem zrobic cos takiego....
paista z dwoma mocowaniami na tarcze
2xtarcza
2xzacisk
2xprzewod
1xklamka magury i jest okej....
pozdrawiam
: 19.08.2004 22:23:11
autor: krabol
wyj..ne w kosmos
: 19.08.2004 22:26:00
autor: Andrey777
dziwi mnie tylko że ten amor ma tak mało skoku, myślę że gdzies ze 150, pewnie ma 2x tyle z tyłu. Więc po co mu 2 hamulce z przodu???
No chyba że jest to rower do zjadu na max speed, jak Jan Karpiel śmiga, to wtedy miało by troche sensu.
A tak poza tym to jest mocno wierd :)
: 19.08.2004 22:47:55
autor: 8!k3r
juz dawno o tym myslalem zeby zrobic rowerek z 2 ma tarczami z przodu ciekawe jak to hamuje :D a rower fajny
: 19.08.2004 22:54:24
autor: frydron
piasta z dwoma mocowaniami na tarcze...to dosyc malo spotykany model :P...ja osobiscie czego takiego nie spotkalem...ale pewnie nie bylo by problemu z zamowieniem czegos takiego...fajna sprawa
: 19.08.2004 22:59:21
autor: Qcor
ok ale co to za hebel z tylu
: 19.08.2004 23:02:41
autor: EDI
a z tyłu dla wyrównania ma tarcze 130 mm :D
: 19.08.2004 23:46:46
autor: 8!k3r
ma takie rozwiazanie + sy jak i minusy + sem jest pewnie sila i modulacja no i to ze amor nie skreca a minusami waga i konstrukcja jest skomplikowana no ciekawy jestem jak rozwiazane jest sprezanie oleju na klamce przeciez 1 tloczek w klamce chyba nie da rady tak sprezyc olej zeby zaciski poprawnie dzialaly
: 20.08.2004 07:43:32
autor: <<MASA>>
Zajebiaszcza machina. A heble to chyba hopy mini. I nie sądze zeby ten amor z przodu mial tak malo skoku. Moze tylko tak wyglada ale na moje oko to on ma ze 18 cm skoku (przynajmniej).
: 20.08.2004 11:33:14
autor: 8!k3r
tak skoku ma tez na moje oko sporo te tarcze robia takie wrazenie zreszta chyba mozna napisac do typa ile co ma
: 20.08.2004 11:39:22
autor: Krzywy
hmm i chyba duza baza kol no nie? tak na oko ;)
: 20.08.2004 11:52:10
autor: mlody_dh
tez mi sie wlasnie taki dluuuuugi wydaje :/
: 20.08.2004 12:41:04
autor: cosin
mistrzowska maszynka!!!! i tyle. a zamontowanie 2 hebli...fajna sprawa... ciekawe kiedy to zostanie uznane standartem(pewnie jeszcze ze 2 lata poczekamy)
: 20.08.2004 12:54:36
autor: cosin
mistrzowska maszynka!!!! i tyle. a zamontowanie 2 hebli...fajna sprawa... ciekawe kiedy to zostanie uznane standartem(pewnie jeszcze ze 2 lata poczekamy)
: 22.08.2004 11:52:00
autor: Domo
O w pytkę, jaki wahacz...
: 22.08.2004 12:37:57
autor: AMOEBA
hehe mam podobnego amorka sprzodu.. :P ale nie kminie jednej rzeczy, mianowicie: jak podłączyć 2 zaciski do jednej klamki???
: 22.08.2004 14:23:28
autor: timmy
to chyba nigdy nie będzie standardem... rowerki z dwoma tarczami jeździły już w Kamikaze na Mamooth Moutain w latach 90, może ktoś z was kojarzy to z tego filmiku na extreme o historii tych zawodów. Taki patenty były dobre na szutrowe, superszybkie trasy, gdzie nierzadko zjazdowcy rozpędzali się do ponad setki. a teraz po cholere takie cóś? chyba że karpielowi, gdy bije rekordy prędkości na śniegu (respect) :) to ciężki, niepotrzebny patent, szczególnie, że teraz konstruktorzy bardziej interesują się odchudzaniem rowerków fr, a trasy są o wiele bardziej techniczne niż na początku lat 90. chociaż, z tego powodu, że fajnie to wygląda, można się spodziewać nowej generacji makrokeszy;) Dable Disk Harkur Pałer;)))
: 22.08.2004 14:58:07
autor: Paul
Hmmmm wygląda zajefajnie ale w praktyce to chyba zbędne kilogramy. Takie coś montuje się tylko w ścigaczach gdzie trzeba zatrzymać nieraz ponad 500kg z ogromnej prędkości więc sądzę że jak by to było potrzebne w rowerzch tesz by się znalazło.