Strona 1 z 2
Shiver Dc problem.
: 27.02.2008 21:26:13
autor: serek1990
Witam mam problem z Shiverem Dc 02 r wczoraj wymieniłem uszczelki wyczyściłem wszystko elegancko cacy zalałem olejem 2.5W przez pierwsze 0-5km wszystko było ok potem amor zaczął znowu lać i moje pytanie jest takie czy to przyczyna oleju czy może czegoś innego?
: 27.02.2008 21:28:56
autor: Jozan
Mogłeś coś sknocić przy zakładaniu uszczelek ew składaniu BTW nie za rzadki ten olej ?

: 27.02.2008 21:38:22
autor: serek1990
Popsuć nie wydaje mi sie aby coś popsuł no i właśnie tu o to chodzi czy nie za zadki ten olej? I dlatego leje? A kupiłem taki bo posłuchałem idioty;/
: 27.02.2008 21:39:34
autor: serek1990
ps:
Jozan Fajny bajk:]
: 27.02.2008 21:48:55
autor: siwy-84
a uszczelki olejowe wsadziles w odpowiednią strone??
: 27.02.2008 21:54:47
autor: serek1990
Uszczelki oringami do góry w stronę oleju
: 27.02.2008 22:17:32
autor: serek1990
Nikt nic nie wie a może ktoś ma olej 2.5W w Shiverze?
: 27.02.2008 23:23:12
autor: Shawnphono3
znajdz manuala do shivera w internecie i zobacz jaki olej masz zalać, 2,5wt to zdecydowanie za malo, ja mam dh3 a w moim manualu pisza zeby lać 3,5wt choc to i tak za malo jak dla mnie dlatego kupuje 5wt.
: 27.02.2008 23:29:14
autor: EDDIE
Spróboj odwrócic uszczelki. Olej nie wpływa na szczelność, zeby tak było musiałby być jak zupa.
: 27.02.2008 23:57:44
autor: Driver
nowa uszczelka sie musi ulozyc, nie bedzie od nowosci super szczelna!!!
: 28.02.2008 00:01:10
autor: KamileQtarnow
2.5W jest spoko kolega miał w SuperT i bardzo fajnie działało po ustawieniu kompresji
zbierał liscie
: 28.02.2008 00:19:02
autor: Jozan
THX, od siebie dodam, że waże 60kg+- i mam olej 7,5W bardzo miło się śmiga
: 28.02.2008 08:35:28
autor: serek1990
Driver ile moze sie ta uszczelka ukladac i niewydaje mi sie aby tak było
: 28.02.2008 12:13:56
autor: wiecio
napewno załozyłeś uszczelki na odwrót bo ja też tak miałem złożone jak kupiłem shive i główkowałem co jest nie tak, nie chdozi o te uszczelki z oringami czyli kurzowe tylko te które widac dopiero po wyjęciu lag- olejowe.
: 28.02.2008 12:59:23
autor: Driver
Driver ile moze sie ta uszczelka ukladac i niewydaje mi sie aby tak było
ile? hmm z tydzien, dwa? zreszta zalezy od tego ile jezdzisz. pozatym jezeli nie wydaje ci sie zeby tak bylo to czego ty oczekujesz? podalem ci odpowiedz poprostu
: 28.02.2008 14:06:34
autor: serek1990
Driver tobie tez sie tak robiło? ze po iluś tam amor przestał lać?
wiecio tak wiem ale olejowe te maja oring w środku i to ma by w stronę oleju ten oring?
: 28.02.2008 16:54:43
autor: XXX
serek1990 jak zakladasz uszczelki to oringi maja byc w przeciwna strone...czyli jak uszczelka kurzowa ma oring do gory to olejowa do dolu..tak ze jak wlozysz uszczelki olejowe to oringow nie widac...napisales ze zalozyles oringami do gory wiec zalozyles je odwrotnie
i dlatego olej cieknie...
ja w swoich 66 mam olej 2.5W i nie cieknie wiec shiver tez nie powinien
: 28.02.2008 22:11:22
autor: serek1990
XXX ale koleś no shiver to usd wiec wszystko na odwrót i dobrze założyłem uszczelki tak jak mówisz jeśli kurzowe do dolu to olejowe do góry
: 14.03.2008 07:20:41
autor: KaczorAC1
Dziwny ten olej zalałeś. Shiver nigdy nie potrzebował rzadkiego oleju aby giąć sie jak dziki.
Kto Ci tak podpowiedział ? Ile ważysz ? Poza tym najrzadszy olej jaki kiedykolwiek spotkałem zalany do shiva DC to 5W. Osobiście mam 7.5 W wage 75 kg i amor chodzi jak malina. Wg mnie to nie jest wina oleju który zalałeś coś sie pokręciło z uszczelkami bo one powinny trzymać to tak czy siak
