Strona 1 z 2
Obadajcie na to!!!
: 01.03.2008 15:07:57
autor: Fox 40
Siema wszystkim właśnie obadałem coś ciekawego a że nikt przedemną nie poruszył takiego tematu to daje link do fotek
http://bikepro.de/headbikes/shop/popup_ ... 265ac34127
Co o tym myślicie??? Jak dla mnie to zajeFajnie wygląda:DD choć pewnie to niepotrzebna waga...
: 01.03.2008 15:20:43
autor: BeJ
no prototyp ze szkrzynia biegow, ale 2 dampery i 2 tarczowki z przodu?
sila rzeczy bardzo ciekawy ale jak dla mnie straszna bieda. nie lubie kiedy rowery zaczynaja przypominac nie-rowery
: 01.03.2008 15:28:32
autor: Spaced
To juz nie pierwszy bajk od nich. Wczesniejszy miał 4 sprezyny i był mocno cnc obrobiony. Tyle, ze ten bajk jest obżydliwy i bezsensowny. 6 katne i prostokatne profile zamiast okrągłych i 2 powietrzne dampery + kiera carbon.
: 01.03.2008 15:39:14
autor: Szakall
rower bardzo ladny i fajnie sie prezentuje ale jednak podwojny damper i podwojne tarcze chyba troche mijaja sie z celem ;/
: 01.03.2008 15:42:01
autor: Fox 40
no... i cena co najmniej śmieszna 14tyś. euro

lol...
: 01.03.2008 15:43:58
autor: Spaced
Fox 40, że co???? Na głowe upadli? Przeciez to wiecej nawet niż Nicolai Nucleon TST za 5600euro za rame. Tyle, ze nucleon ma przynajmniej sensowne rozwiazania. Ktos w ogóle od nich to kupił?
: 01.03.2008 15:52:50
autor: Fox 40
Hehe no własnie pogieło ludzi jak to zobaczyłem to myślałem ze sie skulam z fotela zreszta sam obadaj:
http://bikepro.de/headbikes/shop/index. ... 04dadc960c
Cena zdrowo nienormalna

: 01.03.2008 16:06:31
autor: brooce
To ta sama firma, co narty robi? lol...
: 01.03.2008 18:26:08
autor: Spaced
Ta ich druga rama w normalnj cenie tez najpiekniejsza nie jest. A cena tyle przegieta, że Hondy miały kosztować mniej, a tez miałes wszystko na zamówienie robione... No i nie wiem czemu tam własne widły daja.
Edit: Napisałem do nich pare pytań i ciekawy jestem co odpowiedzą.
: 01.03.2008 18:37:54
autor: ArthurGreen
No i po co te 2 tarcze z przodu ?? Chyba dla tak popularnego ostatnio "lansu" bo logicznego i praktycznego zastosowania tego patentu nie widzę..
Motocykle do krosu ważą w ok 100kg (zależy od pojemności i zastosowania) i nie stosuje się nigdzie 2 tarcz..
O cenie już się nie wypowiadam, bo to czysta abstrakcja..
Nie mniej - ładnie wygląda..

: 01.03.2008 20:37:17
autor: Dasior
ArthurGreen 2 tarcze stosowane sa w sciagantach, a w rowerach moga sie przydac po to zeby nie ciaglo amora na jedna strone przy hamowaniu. Lecz to tylko moja teoria, przynajmniej gdybym ja mial 2 tarcze, moj super-hiper amor nie mial by teraz takich luzow..
: 01.03.2008 22:50:17
autor: siedzocy byk
2 tarcze są po to żeby na obie strony piasty (oba łożyska) działały takie same siły przy hamowaniu, po to żeby jedne łożysko nie zużywało sie szybciej. W jednej pieście miałem lewe łożysko rozwalone w pizdu a prawe nie ruszone
: 01.03.2008 23:41:55
autor: Spaced
Ale łozyska mozna wymienic i nie jest to jakis majątek, a nie po to kupuje sie droga i lekka piaste, zeby dowalic dodatkowe 300-400g na hamulcu)
Zreszta siły nie sa na tyle, duze zeby kierownice w którąs strone znosiło.
: 02.03.2008 12:55:14
autor: MaxDamageDA
Praktycznosc moze mala, ale za to wygalda jak prawdziwy rower
Dawno juz nie widzialem tak fajnego baja. Wszystko teraz takie biedne, pogiete, oplywowe. A tutaj proste piekne katy. Bike ma moc! Powietrzne dampery sio, kiera cromo oraz lepsze oponki 3.0 i cacy ^^
A rowerek ma logo richi, a nie head. Head to ten sklep.
Richi zrobilo juz kilka konkretnych ramek, ktore bardzo fajne wygaldaly i budzily zaufanie. np zwosh.
: 02.03.2008 14:25:19
autor: Chrabał
MaxDamageDA tak, wiemy, i potem można się pobujac uliczkami w szkarskiej podczs festiwalu :P w końcu rower to tylko dla wyglądu się kupuje.
Okropne to jest, 2 dampery oczywiście równoważą duże przełożenie na wahaczu, tylko po co robić takie konstrukcje (pomijają cenę). 2 tarcze nie wiem po co są - jedyną zaletą jest lepsze odprowadzanie ciepła - siła hamowania się w zasadzie nie zmienia (2 razy więcej tłoczków = 2 razy więcej płynu potrzebne do przepchnięcia = większa średnica tłoczka w klamce = mniejsza jednostkowa siła hamowania na każdym z hamulców osobno). No i rozumiem że w kazdym sklepie można spokojnie kupić piastę z dwoma mocowaniami i hamulec do montażu z prawej mańki.
Jak dla mnie to ten rower jest jedną wielką sprzecznością - z jednej strony gearbox który stosuje się w celu zmniejszenia masy nieamortyzowanej i skupieniu masy nisko w środku roweru, część osprzętu jak z wyścigówki DH ....,
... z drugiej konstrukcja jak z czołgu, duży ciężar, 2 tarcze nie wiadomo po co i ogólnie sprzęt dla kogoś kto nie zapuszcza się na trudne techniczne trasy dh tylko nawala po prostej na pałę po wertepach, ciesząc się że zawiecha wszystko łyka
: 02.03.2008 15:22:24
autor: wiecio
ale gówno
: 02.03.2008 22:30:51
autor: Robinson
Jak dla mnie ten rowerek to dla bogatego kolesia co ma wszystko jest.
Dwie tarcze ??
Myślę że nie potrzebne w ścigaczach widziałem ale w rowerach ?? Czyżby producent zakładał że tym rowerem ktoś będzie zjeżdżał 100 km/h ?? xD
Wyglada fajnie ale jak taka ramka będzie pękac to pieniądze pójdą sie j***c i będzie trzeba spawac w np. mielcu
Jedyne co i sie bardzo podoba to ta skrzynia biegów ale i tak skupia sie tam duży ładunek masy.
: 02.03.2008 22:39:08
autor: Robinson
A co do tych dwóch damperów z tyłu to jakaś totalna pomyłka bo trzeba będzie ostrożnie się bawic z regulacjami żeby jeden nie robił wszystkiego za dwóch.
: 02.03.2008 23:25:38
autor: Krzywy
Robinson haha na pewno spawac w mielcu... 10 zamowien z polski juz na to dostaniesz ;D