Strona 1 z 2
santa cruz v10
: 26.03.2008 17:06:09
autor: adrian345
czy rama santa cruz v10 2008 nadaje się do ostrego fr
czy taki zestaw będzie fajnie wyglądać
-rama santa cruz v10 2008 (biała)
-amortyzator rock shox totem solo air
-koła mavic deemax
-hamulce avid juicy code
: 26.03.2008 17:15:01
autor: nopainnogame
Jak dla mnie to set (poza RS) lepiej pasowałby pod DH .
adrian345 pisze:czy taki zestaw będzie fajnie wyglądać
- kolejny lanser???
: 26.03.2008 17:18:40
autor: kabaskus
adrian345 pisze:czy taki zestaw będzie fajnie wyglądać
w lesie tak, pod blokiem h ujowo
: 26.03.2008 17:21:46
autor: ArthurGreen
adrian345 - V10 jak najbardziej do DH.. Słynie z bardzo czułego zawieszenia, kumpel który posiadał tą ramę, mówił że przy zjeździe z wyższego krawężnika, jest w stanie "dobić".. W fr moment zarżniesz vpp i damper..
: 26.03.2008 18:14:11
autor: emhyr
ani v10 ani deemaxy nie sa do fr... no moze ladnie wygladaja
: 26.03.2008 18:18:19
autor: adrian345
podoba mi się też rama trek session 10 z damperem revox ale jest bardzo droga i ciężka
: 26.03.2008 18:37:54
autor: ThoRx
V10 i FR to jakiś oksymoron. W ogóle nie idą ze sobą w parze. Skok, geo, przełożenie - nic nie pasuje pod freeride.
: 26.03.2008 18:39:23
autor: Driver
ArthurGreen pisze:W fr moment zarżniesz vpp i damper..
Rozjasnij to stwierdzenie. Czekam na konkretne argumenty.
: 26.03.2008 18:44:01
autor: KaczorAC1
adrian345 pisze:podoba mi się też rama trek session 10 z damperem revox ale jest bardzo droga i ciężka
A V10 to jest taka tania ? Uczepiłeś się ram DH a chcesz nimi robić FR. Zonk ?
emhyr pisze:deemaxy nie sa do fr
Możesz to rozwinąć dlaczego tak sądzisz ? Podać jakieś sensowne stwierdzenie

: 26.03.2008 18:48:22
autor: ThoRx
Driver Zawieszenie jest zbyt czułe i w wypadku skakania, latania w niewłaściwy sposób, zbyt szybko dochodzi do luzowania się tulei/łożysk i tak zarzynasz vpp. A na zarzynanie dampera jest jeszcze prostsze wytłumaczenie, o którym wspomniałem - przełożenie.
ArthurGreen pisze:mówił że przy zjeździe z wyższego krawężnika, jest w stanie "dobić"
co do tego to kwestia ustawienia i wyregulowania dampera pod siebie.
: 26.03.2008 19:05:59
autor: greenman
adrian345 panie.... jak chcesz rame do ostrego FR to kup sobie demo 08 i do tego wsadz totema 1,5" i bedziesz w 10 niebie :]
: 26.03.2008 19:07:42
autor: ArthurGreen
Driver - nie mnie rozjaśniać, ani się kłócić, bo ramy nie miałem i mieć nie będę.. Przytoczyłem tylko spostrzeżenia kolegi.. Co do dobijania, to logiczne że kwestia ustawienia i sprężyny, jak wspomniał
ThoRx..
Po prostu szkoda VPP do FR.. Do FR to Banshe, Elsworth...
http://www.ellsworthbikes.com/
http://www.bansheebikes.com/
: 26.03.2008 19:08:26
autor: frytekdh
przy 1,5m hopce siodelko mi dobija do tylnego kola, przy twardszym ustawieniu dampera da rade ale powstaja natychmiastowo luzy na tulejach i lozyskach, tylko dh
: 26.03.2008 19:46:04
autor: GÓRNIK
jak dla mnie V10 to ramka tylko i wyłącznie pod widelec dwupółkowy. Racingowa rama i do tego racingowy amortyzator: RS Boxxer World Cup, 888 RC2x WC. 888 RC-3 WC i masz konkret sprzęt do ścigania!
co do FR to odpuśc, zupełnie się nie nadaje, zawieszenie za bardzo pływa

255 mm podróży zawieszenia.
btw: V10 to śliczna rama

: 26.03.2008 19:58:18
autor: Driver
jak dla mnie to nie chodzi o system vpp tylko o liniowa prace ramy, co akurat jest cecha typowych ram do dh, gdzie rama jest ciagle tak samo czula na nierownosci. no ale niewazne juz. tez nie mam v10 i chyba nigdy nie bede mial.
: 26.03.2008 20:12:31
autor: ArthurGreen
Driver - bynajmniej wszyscy jesteśmy zgodni, że FR i V10 to niezbyt udana para..
btw: Co do Twojego podpisu.. Anglicyzmy w języku polskim, to nic nowego..Już od XVII _wieku tak się dzieje.. Teraz w dobie internetu, świat stał się globalną wioską, a esperanto jakoś się nie przyjęło jako język międzynarodowy.. Dzięki wielkiemu imperium brytyjskiemu, możemy się w miarę sprawnie wszyscy komunikować.. Zobacz tutaj:
http://www.insomnia.pl/Moda_na_języki_o ... 57577.html
: 26.03.2008 21:03:01
autor: ;o
Nie przesadzajcie! Nie uwierze, ze v10 sie do fr nie nadaje! U mnie w miescie koles najwiekszy "wymiatacz" jezdzil wlasnie na v10(starszy model) najpierw z shiverem, a poznije jeszcze jakies amorki mial i sadzil najwieksze dropy i w ogole ladnie dawal(miedzy innymi zaliczyl dropa ok. 5m) I rama dawala rade:]
: 26.03.2008 22:08:30
autor: KaczorAC1
Nie mówimy o tym że rama nie da rady. Tylko to nie jest do tego stworzone. Damper dostaje po dupie , w ramie łożyska i inne drobne pierdoły sie sypią.Jednym słowem sie niszczy...
: 26.03.2008 22:22:33
autor: Noldorek
Ale ten starszy model to masz namyśli 2004 ?? bo od 2005 są te "delikatne "
Każdy chyba widział jakie dropy skakał na "krankred 4 " SuperT Klassen, wiec raczej wytrzymała...ale nie ma rzeczy nie zniszczalnych...
Co do V10 (2008) szkoda takiego sprzętu żeby bułki woził;/... zaczynasz z sportem...kup se sztywniaka:) a jak chcesz mieć fulla...to szukaj w ofertach "FR" i nie za dużo zer przy cenie :O