znajomy ma 2 bagażniki Thule (na dach i na hak) i jest zadowolony.
Dachowy,taki jak ten:
http://www.allegro.pl/item365229418_naj ... grtis.html
jest fajny, ąłtwo się zamyka rower tym pokrętłem, trzyma mocno< nie buja się. wytrzymuje spokojnie >150 km/h

ale i tak bardziej podoba mi się ten na hak:
http://www.allegro.pl/item365656333_thu ... oclaw.html
tyle że ten jest na 4 rowery, a znajomy ma na 3 (a duzych rowerów wchodzi raczej dwa, czyli trzeba zakładać ze w ten na 4 wejdzie 3 do dh)
mocowany na 1 śrubę (wydawało by się że może być niestabilny ale tak nie jest)
zakładanie w kilka sekund, możliwość odchylania tak jak na zdjęciu na allegro.
Z tego powodu będę miał w następnym aucie hak (albo nawet w moim szalonym cc700 się niedługo pojawi

)
z zalet: Autko najmniej pali z bagażnikiem na hak (za to na klapę najwięcej), najłątwiej założyć i zdjąć rower jak i sam bagażnik.
Jedyna wada to że w deszczu rower minimalnie brudzi się podczas jazdy i wg mnie dobrze osłaniać golenie jakąś szmatką, tak na wszelki wypadek przed jakimś kamykiem spod czyjegoś koła.
Co do tych na klapę, ten thula na pewno będzie fajny. System montażu rowerka podobny ja w tym na hak- sprawdza się.
Jedynie co zakładanie go będzie chwile trwało. ale o montaż na aucie bym się nie obawiał.
Na pewno nie kupiłbym tego za 199zł i tańszych bo to mniejszy lub większy badziew i szkoda drogiego roweru na takie coś (a w szczególności paru ważących więcej niż rekreacyjne rowerki dla których takie tanie wieszaki są projektowane)
BTW: na klapę to na klapę, ale nigdy bym tego typu nie proponował do sedana (jak na zdjęciach z tego za 199zł ) Do hatchbacka ok, ale do sedana na pewno zakładałbym relingi albo hak.
Ogólnie na hak to mój faworyt
