Strona 1 z 1
kokpit 25.4mm a dh ?
: 26.05.2008 18:04:44
autor: milkman
czy taka średnica kiery/mostka bedzie dostatecznie sztywna zwłaszcza przy dużej jednopółce (66) w dh ?
: 26.05.2008 18:13:03
autor: FRZurU
ja jezdze na takim secie tylko z dorado i jest dobrze ,, nie nazekam

: 26.05.2008 20:32:17
autor: milkman
no właśnie masz dwu półke a w jedno inaczej sie obciążenia rozkładają
: 26.05.2008 20:36:48
autor: Noldorek
Tor raczej zależy od mostka

i po prostu wytrzymałości kierownicy:)
: 26.05.2008 21:02:16
autor: milkman
mostek to bedzie blk markt UNDERBOSS . A nad kierą myśle
: 26.05.2008 21:10:12
autor: FRZurU
jak niby maja sie inaczje rozkladac obiazenia ? a tak po za tym jak sie boisz (a nie ma czego) jezdzic na 25mm to kup zestaw na 31 i nie bedziesz sral .. :P
: 26.05.2008 21:19:56
autor: milkman
jak niby maja sie inaczje rozkladac obiazenia ? a tak po za tym jak sie boisz (a nie ma czego) jezdzic na 25mm to kup zestaw na 31 i nie bedziesz sral .. Razz
zabiłeś mnie tym ...
1. jest różnica w sztywności miedzu jednopółką a dwu i inaczej to czuć na kierze bo dwu jest sztywniejsza i już mniej siły przechodzi na kiere
2. Myśle logicznie i nie chce stracic sztyności względem paruset gram bo to jest moim celem
: 26.05.2008 21:21:55
autor: morthias
milkman - Obciazenia na KIEROWNICE przy jedno i dwupolce sa TAKIE SAME. No bo jak sztywnosc boczna AMORA ma wplywac na wytrzymalosc kiery? Chyba tylko pozytywnie, bo amor bedzie przyjmowal na siebie jebniecia a kiera bedzie mniej obrywala...
: 27.05.2008 07:51:38
autor: FRZurU
czlowieku byla by MOZE jakas roznica jak by te amory mialy inna twardosc ... a jak sie upawres tak na te 25 to to kup i juz ... gdzie jest problem ?
: 27.05.2008 09:34:27
autor: mosbergus
Dajcie spokój, ja teraz odchudzam mojego bika i stwierdziłem że wole spuścić kilka gramów ceną wytrzymałości, nikt prawie nie jeździ po takich HC trasach żeby co miesiąc się sprzęt sypał :/ jedynie jakieś wypadki, a ludzie się nakręcają na jakieś monstery itp :/
: 27.05.2008 09:39:57
autor: HiPhO
To właśnie przy dwupółce kiera mocniej dostaje, z tego względu, że miej energi jest tracone na ugieciach bocznych amora.