Strona 1 z 1
Szyszka i Grzybek
: 06.07.2008 18:51:38
autor: Domi
Siemka. Moja szyszka z grzybkiem sa juz w opłakanym stanie i niestety musze kupić nowe. Mam pytanie. Gdzie można dostać to najtaniej w obrębie katowic?? Bo w bikershopie chca za to 20 albo 25 zł to jak dla mnie zdzierstwo bo na allegro sa za 11-12....i Jakiej firmy mam kupić żeby sobrze razem wszystko dociskał?? niby pytanie głupie i szczegółowe ale wole zapytać niz tracic kase.
: 06.07.2008 19:05:25
autor: Steel2
dowolnej firmy, byle by się rozmiar zgadzał
: 06.07.2008 22:02:16
autor: szczerb_
Szyszka i Grzybek czyli Gwiazdka i Kapsel lub Rozpierdak-Do-Sterów, o tym samym myślimy?
Jeśli tak to w granicach 5zł przecież. A jak chcesz przelotową śrubę mieć na przewód od hamulca to Dartmoor za 9,99zł.
http://www.velo.com.pl/www/produkt.php? ... p=%&id=374
Taka jest sugerowana detaliczna i w porządnych sklepach tyle właśnie zapłacisz.
Przy takiej kwocie szkoda się w allegro bawić bo przesyłka drugie tyle.
: 06.07.2008 22:47:11
autor: Johnyk
Ale masz problem... W pierwszym lepszym rowerowym to dostaniesz, pod sterówke 1 1/8" A jako że wszystkie takie same to bierz najtańsze.
: 07.07.2008 00:08:44
autor: lloll666
w lodzi najtansze zaczynaja sie od 4zl, juz 2 rowery na nich zlozylem i wszystko sie ladnie trzyma

: 07.07.2008 00:27:05
autor: szczerb_
Jakiej nie kupi to będzie dobrze.
1. Poza ewentualną przelotową śrubą nie różnią się niczym.
2. Po skręceniu mostka na kapsel, śrubę ani gwiazdkę nie działają żadne siły.
: 07.07.2008 21:15:17
autor: Marcio
szczerb_ pisze:2. Po skręceniu mostka na kapsel, śrubę ani gwiazdkę nie działają żadne siły.
Yyy nie bardzo rozumiem. Przecierz kapsel ma opierac sie na mostku przez co wyciaga amora w odpowiednie miejsce, no chyba ze ty przykrecasz kapsel tak zeby sie opieral o zle docieta sterowke i masz gigantyczne luzy.
: 07.07.2008 21:34:19
autor: szczerb_
Kapsel ma skasować luzy na sterach jasne.
Ale zastanów się chwile co się dzieje po dokręceniu mostka. Siły przenoszone z widelca na stery w pewnym stopniu próbują te stery rozepchać. Z jednej strony do ramy dociska je korona a z drugiej mostek przez ewentualne podkładki. A za mostkiem już nic nowego się nie pojawia w czasie jazdy. Tylko to naprężenie które było przed skręceniem mostka.