Strona 1 z 1

IRON HORSE LICENSES ELLSWORTH SUSPENSION

: 12.08.2008 19:01:10
autor: ArthurGreen
No to klops.. Będzie to wyglądało co najmniej dziwnie :!:

http://www.dirtmag.co.uk/news/category/ ... 31793.html

: 12.08.2008 19:33:18
autor: ddex
juz sie nie moge doczekac rowerow na 2010, dotychczasowe z DW podobaja mi sie strasznie i w zwiazku z tym chce sobie cos zapodac z tym systemem, gdyby przypadkiem wyszlo im cos jeszcze lepszego to nie bylo by glupio. Szkoda jednak ze iron nie wymysli jakiegos wlasnego patentu ellsworth sie rozmysli za 2 lata i znowu beda cudowac, ale nic wazne ze to co jest teraz jest wypasione i w miare tanie.

: 12.08.2008 20:02:37
autor: off_road
hmm a co można nowego wymyślić poza VPP i 4 zawiasami? xD Swoją drogą design bardzo ładny jakoś mi trąca banshee screamem :D

: 12.08.2008 20:23:54
autor: ddex
ja sie zapytam bo nigdy nie ogarniam, czy przypadkiem ten ellsworth to nie jest jednozawias z wieloma punktami obrotu, no bo to ze dw link to jest wielozawias to widac bo caly tylny trojkat rusza sie na dwoch "wspornikach" czy jak to tam nazwac, a ten ellsworth wyglada jak stinkacz czy cos

: 12.08.2008 20:33:11
autor: motomysz
ddex
Ellsworth to 4ro zawias - nazwa "zastrzeżona" dla zawieszeń z ogniwem Horsta

Iron Horse z DW-Linkiem to zawieszenie z Wirtualnym Punktem Obrotu (pochodna/kopia VPP)

: 12.08.2008 20:56:09
autor: Digas
ddex pisze:Szkoda jednak ze iron nie wymysli jakiegos wlasnego patentu ellsworth sie rozmysli za 2 lata i znowu beda cudowac
raczej nie bo oni to kupili z tego co wyczytałem ... :)

: 13.08.2008 12:10:06
autor: Czlenson

ja sie zapytam bo nigdy nie ogarniam, czy przypadkiem ten ellsworth to nie jest jednozawias z wieloma punktami obrotu, no bo to ze dw link to jest wielozawias to widac bo caly tylny trojkat rusza sie na dwoch "wspornikach" czy jak to tam nazwac, a ten ellsworth wyglada jak stinkacz czy cos
No własnie nie wygląda jak stinkacz i nie działa jak stinkacz. Zwróć uwagę na to że oś koła nie znajduje się na ramieniu wahacza tylko na linku który jest połączony łożyskiem ze swingarmem. Jeśli sobie to teraz ładnie wyobrazisz to zobaczysz że przy ugięciu koło idzie sobie w prawie prostej linii do góry a tylny link na którym siedzi nie zmienia kąta nachylenia. Dzięki temu ani hamulec ani pedałowanie nie zmienia pracy zawieszenia. Takie FSR pod inną nazwą :)

: 13.08.2008 12:57:12
autor: wymiot8
jak na moje oko wchodzi to na patent dabomb'a
Obrazek
a mocowanie rokera poprostu obleśne :shock:

: 13.08.2008 13:21:31
autor: ArthurGreen
wymiot8 - o ile się nie mylę, to Dabomb wchodzi w patent elsworth.. Jak wspomnieli przedmówcy.. Fsr tylko w innym wydaniu.. Wbrew pozorom, przy takich patentach mamy również do czynienia z virtualnym punktem obrotu..

: 13.08.2008 20:53:42
autor: ddex
istotnie wczesniej nie zwrocilem uwagi gdzie montowane jest koło, czyli wysoce prawdopodobne, że jeżeli uda się połaczyć najlepsze cechy patentów obu firm to wyjdzie nam (znaczy im) idealna zjazdówka, żebym się tylko nie przeliczyl ;)

: 13.08.2008 21:09:41
autor: Steel2
To się przeliczysz.

: 13.08.2008 21:36:27
autor: Spaced
Podobno wszyscy ludzie cokolwiek ogarniajacy odeszli z iron horsa. Przypomina wam to jakas rodzimą firme? ;)

: 13.08.2008 22:23:00
autor: dugiCK
Spaced pisze:Podobno wszyscy ludzie cokolwiek ogarniajacy odeszli z iron horsa. Przypomina wam to jakas rodzimą firme?
A mianowicie? ;>

: 14.08.2008 05:11:32
autor: ArthurGreen
dugiCK - Polska to nie US.. Ile mamy tych "rodzimych" firm ??

: 14.08.2008 13:07:43
autor: Moskit
Arturo...mamy 1 firmę Krosa :D

Ktoś tam pisał o idealnej zjazdówce chyba nie ma i nie będzie czegoś takiego :)
Wszystko zależy kto na tym będzie jeździł...
A co do połączenia Irona z Ellsworth to jestem bardzo ciekaw jak to będzie wyglądać