Strona 1 z 1
Bomber Z2
: 24.08.2008 12:35:42
autor: szatan21292
Witam. Posiadam amortyzator marzcchoci bomber Z2. Mam z nim mały problem otóz ma dosc spory luz na goleniach (cos jak w duro) i uszczelki srednio trzymają olej, ale nie cieknie ciurkiem

i tak sie zastanawiam co trzeba wymienic bądz naprawić alby nie było tego luzu

czy wymiana uszczelek cos pomoze ?? z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
: 24.08.2008 15:48:24
autor: Michal4X
no wiadomo ze jak wymienisz uszczelki to nie bedzie ci zygal.. hmm Z2 to juz stary amor, mysle ze tego luzu juz nie skasujesz(moze sie myle)..
pozdroo
: 25.08.2008 18:06:42
autor: sebonk
jedyne wyjscie aby zlikwidoac luzy to wymiana slizgów na nowe, w gregorio powinni je miec...
: 25.08.2008 18:14:42
autor: KaKTuSSS
: 25.08.2008 19:37:29
autor: XXX
albo mam wrazenie albo tuleje do Z2 są droższe niz tuleje do 66....
nie chce mi sie szukac ale byl jakis temat o tulejach slizgowych do 66 i gosc pisal ze chyba 110zl + 60 wymiana czy cos takiego? cos kolo 100 w kazdym razie za tuleje...a do Z2 jedna 80? troche przegięcie moim zdaniem..chociaz wymiane samemu mozna przeprowadzic to sie zaoszedzi na serwisie ( o ile potrafi sie to zrobic )
: 25.08.2008 21:24:18
autor: artin.van.bruyen
to sie dolącze do tematu.
mam dirt jumpera 3 2004 r.
na prawej goleni ani śladu oleju a na lewej co jakiś czas sie pojawia odrobinka która po zmieszaniu z kurzem daje efekt takiej obrączki wokół goleni

czy jak wymienię olej to nie będzie już tego wycieku??
bo wymiana uszczelek kosztowna.
bardzo mi sie to nie podoba bo mocno mi to przypomina XCR'a

: 25.08.2008 21:31:49
autor: KaKTuSSS
niestety ceny do starych bombowców pomimo upływu lat sie nie zmieniły i tak pojedyńcza goleń to koszt około 180 zł, booster tyle samo, korona ze sterówką to 350 zł .... mogliby juz spuscic z tonu, prawie nikt juz na tych widelcach nie jeździ, a ja chętnie bym wyremontował swoją Z1
