Rama DH!Tylko jaka?
Rama DH!Tylko jaka?
Staje przed wyborem kolejnej ramy(do typowego dh) i potrzebuje porady.Wytypowalem sobie IH Sunday i m3,no moze jeszcze v10 chodzi mi po głowie,teraz musze cos wybrac,wiec dobrze bylo by znac wszystkie za i przeciw do każdej z tych ram-wytrzymalosc,waga,praca, itp.Z gory dzieki za wypowiedzi.
Zaraz mnie pewnie ktoś zjedzie ale:
- takich ram nie kupuje się bez ich sprawdzenia samemu,
- ramy tej klasy są dla ludzi, którzy potrafią jeździć i wiedzą co sami potrzebują i jakie mają upodobania ( to jest doświadczenie i przychodzi z czasem )
Bez urazy ale Twoje pytanie, jak dla mnie, jest z cyklu: Jaki kolor mi się podoba najbardziej ? Wybierzcie za mnie. Tak się nie da. Jeśli nie wiesz co wybrać w tej klasie, znaczy, że to jeszcze nie dla Ciebie.
- takich ram nie kupuje się bez ich sprawdzenia samemu,
- ramy tej klasy są dla ludzi, którzy potrafią jeździć i wiedzą co sami potrzebują i jakie mają upodobania ( to jest doświadczenie i przychodzi z czasem )
Bez urazy ale Twoje pytanie, jak dla mnie, jest z cyklu: Jaki kolor mi się podoba najbardziej ? Wybierzcie za mnie. Tak się nie da. Jeśli nie wiesz co wybrać w tej klasie, znaczy, że to jeszcze nie dla Ciebie.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Steel ja cie zjade.
1. Jak on ma te ramy sam sprawdzic? Ma z kraju wyjechać? Bo znalezienie ramy ze sprezyna pod swoja wage testowej czy kumpla jest praktycznie nie mozliwe u nas. Zreszta po to producenci udostepniaja maile i daja dane techniczne bikow zeby jako tako dalo sie ogarniac zdalnie (warto mailowac bo sporo mozna sie dopytac)
2. Czemu zakladasz, ze on nie potrafi i nawet jesli to zakladasz, ze ramy wyskokiej klasy nie maja sensu dla slabszych riderów? Sam nie jezdze zjawiskowo, a zmiane poczułem. Podobnie znajomi jezdzacy gorzej ode mnie - bardzo chwala sobie upgrady sprzetu. Mam rozumieć, że ponieważ "nie sa w stanie w pełni docenić " nowego sprzetu to nie powinni nawet o tym mysleć i najlepiej zeby jezdzili na starej tośce czy innym rozpadajacym sie wynalazku?
Zreszta cholera tak samo mogłbys sie doczepic do kazdej czesci w biku, a w przypadku tak duzego wydatku jak rama warto sie pytac. Sam sie o pare czesci pytales, a skoro nie wiesz to znaczy, ze nie dosc dobrze jezdzisz?
1. Jak on ma te ramy sam sprawdzic? Ma z kraju wyjechać? Bo znalezienie ramy ze sprezyna pod swoja wage testowej czy kumpla jest praktycznie nie mozliwe u nas. Zreszta po to producenci udostepniaja maile i daja dane techniczne bikow zeby jako tako dalo sie ogarniac zdalnie (warto mailowac bo sporo mozna sie dopytac)
2. Czemu zakladasz, ze on nie potrafi i nawet jesli to zakladasz, ze ramy wyskokiej klasy nie maja sensu dla slabszych riderów? Sam nie jezdze zjawiskowo, a zmiane poczułem. Podobnie znajomi jezdzacy gorzej ode mnie - bardzo chwala sobie upgrady sprzetu. Mam rozumieć, że ponieważ "nie sa w stanie w pełni docenić " nowego sprzetu to nie powinni nawet o tym mysleć i najlepiej zeby jezdzili na starej tośce czy innym rozpadajacym sie wynalazku?
Zreszta cholera tak samo mogłbys sie doczepic do kazdej czesci w biku, a w przypadku tak duzego wydatku jak rama warto sie pytac. Sam sie o pare czesci pytales, a skoro nie wiesz to znaczy, ze nie dosc dobrze jezdzisz?

-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Też nie popieram takiego myślenia, że jeśli ktoś nie potrafi jeździć, to dać mu Signa najlepiej..
Nie popieram tylko praktyk, kiedy ktoś kupuje wypasiony sprzęcior, a nie jeździ w ogóle (znam takie przypadki).. Ale do tematu:
Wskazałeś na bardzo podobne ramki.. U mnie po całym sezonie w Sunday'u ukazały się jedynie lekkie luzy na DW-Linku, ale wstępnie pomogły podkładki .. Na Allegro dostępne są już łożyska.. Pękniętego Sundaya jeszcze nie widziałem, a V10 i owszem..
Nie popieram tylko praktyk, kiedy ktoś kupuje wypasiony sprzęcior, a nie jeździ w ogóle (znam takie przypadki).. Ale do tematu:
Wskazałeś na bardzo podobne ramki.. U mnie po całym sezonie w Sunday'u ukazały się jedynie lekkie luzy na DW-Linku, ale wstępnie pomogły podkładki .. Na Allegro dostępne są już łożyska.. Pękniętego Sundaya jeszcze nie widziałem, a V10 i owszem..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Steel2 sory ale nie bede teraz zwiedzal połowy kraju zeby sie przejechac na IH lub M3,na v10 przejechalem sie i mam pozytywne uczucia,po 2 nie prosze nikogo o wybor za mnie tylko o jakies informacje ktore moze lub nie wpłyna na ostateczna moja decyzje,po 3 lubie sie dowiedziec czegos o tym co kupuje biorac pod uwage ze wydam pewnie na to ze 4 tys na uzywke i nie chce wybierac na zasadzie TA BO BARDZIEJ MI SIE PODOBA.Nie zakładaj tez ze nie potrafie jezdzic bo radze sobie całkiem niezle.Co do mojej jazdy to głownie Polska-zawody ale gdzies obok tez mozna wyskoczyc.Prosze o dalsze wypowiedzi najlepiej uzytkownikow danych ram.
z tych co wytypowałeś to ja bym wybrał m3 fajnie sie jezdzi w miare skretna ogólnie pozytywne odczucia bardzo.
Ale pomysl nad ramkami typu sunn radical, giant glory, turner dhr - można wyrwać w fajnych cenach a sa na takim samy poziomie jak m3 IH sunday czy v10
http://tiny.pl/89w8 - turner
http://tiny.pl/89w6 - glory dh
co do sunna to akurat nie znalazłem na allegro żadnego
opinie na temat
glory ---> http://tiny.pl/89w3
m3 ---> http://tiny.pl/89cq
sunday ---> http://tiny.pl/89cx
v10 ---> http://tiny.pl/89cm
turner --->http://tiny.pl/89cg
Polecam poczytać opinie zagraniczne.
Ale pomysl nad ramkami typu sunn radical, giant glory, turner dhr - można wyrwać w fajnych cenach a sa na takim samy poziomie jak m3 IH sunday czy v10
http://tiny.pl/89w8 - turner
http://tiny.pl/89w6 - glory dh
co do sunna to akurat nie znalazłem na allegro żadnego
opinie na temat
glory ---> http://tiny.pl/89w3
m3 ---> http://tiny.pl/89cq
sunday ---> http://tiny.pl/89cx
v10 ---> http://tiny.pl/89cm
turner --->http://tiny.pl/89cg
Polecam poczytać opinie zagraniczne.
Kupowania w ciemno nie rozumiem. Jak szukałem ramy dla siebie pojechałem do Niemiec i do Wielkiej Brytanii by wypróbować potencjalnych "kandydatów". Jeżeli kolega nie waży jakoś "mocno nie standardowo" to nie powinien mieć większego problemu ( praktycznie wszystkie te ramy można spotkać w polsce ). Warto poświęcić trochę czasu i funduszy, by później nie żałować
Trochę nie zostałem zrozumiany z pkt 2. Postaram się wyjaśnić. Wszystkie ramy to typowo racingowe zabawki w podobnej klasie jakościowej i wytrzymałościowej ( no może po za v10, której zdarza się pękać ( jednak przy tej ilości v10 nie dziwi te kilka popękanych) ). Wybór która zależy od preferencji użytkownika i właściwie tylko od tego. Myślę, że dla użytkownika większe znaczenia mają kąty i wymiary ale to on musi ocenić sam ( dlatego napisałem o doświadczeniu i mniej tu ma znaczenie jak jeździsz, ważne ile czujesz )
Trochę nie zostałem zrozumiany z pkt 2. Postaram się wyjaśnić. Wszystkie ramy to typowo racingowe zabawki w podobnej klasie jakościowej i wytrzymałościowej ( no może po za v10, której zdarza się pękać ( jednak przy tej ilości v10 nie dziwi te kilka popękanych) ). Wybór która zależy od preferencji użytkownika i właściwie tylko od tego. Myślę, że dla użytkownika większe znaczenia mają kąty i wymiary ale to on musi ocenić sam ( dlatego napisałem o doświadczeniu i mniej tu ma znaczenie jak jeździsz, ważne ile czujesz )
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
To ja się podepnę tak trochę .
Śmigał ktoś może na m3 lub sundayu z powietrzem zapiętym ? Ostatnio interesują mnie właśnie te ramki (szukam czegoś do 3.8kg bez dampera ) i tak myślę sobie jakby to tu ... Bo przesiadkę na air-a zaliczam w moim przypadku do udanej i jestem zadowolony z 0,5kg mniej żelastwa na pokładzie .
Pozdrawiam !
Śmigał ktoś może na m3 lub sundayu z powietrzem zapiętym ? Ostatnio interesują mnie właśnie te ramki (szukam czegoś do 3.8kg bez dampera ) i tak myślę sobie jakby to tu ... Bo przesiadkę na air-a zaliczam w moim przypadku do udanej i jestem zadowolony z 0,5kg mniej żelastwa na pokładzie .
Pozdrawiam !
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości