Strona 1 z 1
66RC a tarcza 9"
: 10.09.2008 20:28:53
autor: XXX
SIema... chcialem sobie kupic tarcze 9" na przod aby zwiekszyc sile hamowania swojego HOPEa Mono 4 i juz mialem kupowac bo mam tanio do kupienia... ale mam pytanie...czy tak duza tarcza nie zrobi "krzywdy" mojemu amorkowi? wiem ze 66 sa mocne bo sam sie o tym przekonalem nie raz ale chodzi mi o to czy przy tak duzej tarczy siły działające na mocowanie hamulca do amortyzatora nie beda zbyt duze lub czy nie zmieni sie kąt ich przyłożenia do mocowania i mocowanie nie pęknie...
co myslicie o takim czyms? czy lepiej nie ryzykowac?
: 10.09.2008 22:48:36
autor: Tovar
z tego co się doczytałem model z 2007 ma max. rozmiar tarczy 8" a model z 2008 max. rozmiar 9"... na oko spawy mocowania trochę się różnią, 07 ma tak jakby wygładzone, 08 bardziej "ostre". co do starszych modeli nie jestem pewien. jaki jest rocznik twojego amortyzatora?
: 11.09.2008 12:45:08
autor: mozartt
Pewnie da rade. Przecież jak byś założył Gustava na 190mm byłoby podobnie i musiałby to znieść, tak więc nie widzę problemu.
: 11.09.2008 12:54:00
autor: KaNiOn
Jak można pisac o "spawach" na goleniach dolnych?? Golenie dolne są magnezowym odlewem ;]. Nikt Ci nie odpowie czy wytrzyma, jeśli nie jezdził z takim układem (tarcza 9' i 66RC '07). Czyste gdybanie.
: 11.09.2008 13:01:21
autor: piotrex
kumpel jezdzi.najpierw 66light eta,teraz 66rc2 eta,hope m4 i 220mm floating disc.luzow nie ma,widelec nie peka.tylko po co...
: 11.09.2008 13:17:28
autor: XXX
Tovar o czym ty piszesz? bo nie ogarniam... gdzie w amortyzatorze są spawy?? bo z tego co sie orientuje w moim nie ma nigdzie spawów...
KaNiOn mo amor to 66RC i one tylko w 2004-2005r wychodzily...w 2007 RC2 były juz i RC2X... moj amor to rocznik 2005..
a wiec kupie tą tarcze i zobacze...ale mam nadzieje ze nic sie nie stanie z amorem
: 11.09.2008 13:24:34
autor: Tovar
Miałem na myśli kształt mocowania, w 2007 jest tak jakby wygładzany, z tymi spawami trochę się popisałem

: 11.09.2008 16:16:56
autor: Johnyk
Tovar,
KaNiOn ooo widze panowie nowe teorie, 66RC w 2007r. nie wiedziałem..
Tovar Zdecydowanie dolne golenie to jeden wielki spaw
XXX Tak, w 2004 robili już 66... A nie czasem od 1994? Czemu miałoby nie wytrzymać? Dolne golenie to to samo, co w 888RC, więc mocne. Jak mocne, to nie ma obawy do dolne golenie. Martwiłbym sie tylko o luzy, ale też wątpliwe. Wsadzaj.
: 11.09.2008 22:37:29
autor: morthias
Johnyk pisze:Tak, w 2004 robili już 66
W 2004 na RB Rampage, Robbie Bourdon wystapil na 66RC. Nie byly jeszcze w seryjnej produkcji, ale robili :>.
: 12.09.2008 15:06:46
autor: Liwcio
gówno prawda, to nie był 66RC tylko 66R, tak jak 888 z 2004 miałes R tak samo te szoostki

: 12.09.2008 15:19:28
autor: Johnyk
I tak fakt faktem 66 w 2004r. nie było w seryjnej produkcji, więc tak jakby go nie było wcale...
: 12.09.2008 15:25:42
autor: morthias
Liwcio pisze:gówno prawda, to nie był 66RC tylko 66R,
Tak mozesz mowic do swoich kolegow i to pod warunkiem ze wiesz o czym mowisz. A nie wiesz. R = Rebound. RC = Rebound & Compression (oznaczenia regulacji). 66 w 2004 roku bylo prototypem modelu RC 2005 z tlumikami ktore byly w seryjnej produkcji w roku 2005. 66R wyszlo w 2005 roku jako OEM. Tak samo 888R bylo testowane w roku 2003, jak RC w roku 2004.