Strona 1 z 2

Amory ze sterowka 1.5"

: 15.09.2008 14:56:53
autor: FANKA
Jesli mialabym kupowac ramke Transition Bottlerocket musialabym sie takze zaopatrzyc w amor z rura sterowa 1.5 bo tam niestety inny nie wejdzie :( Ma byc lekki do 2,2-2,3kg i ze skokiem min. 130mm.

: 15.09.2008 15:04:25
autor: Cubus5
To że Transition Bottlerocket jest na 1.5 cala to nie znaczy że musisz wsadzić amor na 1.5 Kupujesz stery na 1.5 z redukcja - polece FSA Big Pig 1.5 i wadzasz amorek na 1 1/8 i po kłopocie.
A co do lekkiego amortyzatora to mogłabyś powiedzieć do czego: dh/fr/dirt?
No i fundusze jakimi dysponujesz, bo to chyba najważniejsze :)

: 15.09.2008 15:06:23
autor: Bombell
Stance, Sherman i Lyric mi narazie do głowy przychodzą. Wagowo w okolicach 2,5 kilo stoją. Z cięższych to Totem i 66

: 15.09.2008 15:08:25
autor: klopsiq
licz na to ze stery z redukcja na 1 i 1/8 sa drogie :)kolo 150-200 zł

: 15.09.2008 15:14:29
autor: Cubus5
Bombell 2,2 - 2,3 miało być :)
Fox 36 Talas R - 2.26 kg - skok regulowany - 100-160mm
Fox 36 Van R - 2.34 kg - skok 160 mm "
A jeżeli chodzi o coś tańszego to poszukaj Marzocchi All Mountain 1 07 na qr 20mm
Osobiście jeżeli chcesz lekkiego amorka to szukałbym u wujka Fox'a :arrow:

: 15.09.2008 16:20:56
autor: ddex
tak jak mowia stery z redukjca i gitara :D na 1.5 to tak : stance sherman travis totem domain lyrik 66 nie wiem co jeszcze ale wszystkie waza ok 3 kg co i tak na uzyskiwany skok nie jest wielka wartoscia (travis nawet 203 mm - 3kg)

a jak lekki i na 1 1/8 to moze pike powietrzny albo nixon powietrzny, ew minute http://cgi.ebay.com/Manitou-Minute-Plat ... .m20.l1116

140 mm i 1815 g no i za przyzwoita cene :D jestes lekka wiec pewnie by wytrzymal jezdzilas na xcr do xc a to jest na pewno sporo lepsze

jednak najpewniejszy bedzie nixon 1995g (160 mm) no i tani, bo mozna sie sztachnac na pike powietrznego

: 15.09.2008 16:56:12
autor: Ufik
przecież można tez kupic redukcje glowki z 1.5 na 1.1/8 to taniej wyjdzie.
nabijasz redukcje a potem do redukcji stery 1./1/8 teraz bede stosowal taki patent bo musze troche jeszcze posmigac na 1.1/8 a kasy na stery redukcjyjne nie chce wydawac

: 15.09.2008 17:01:45
autor: Steel2
jeżeli i tak planujesz kupno nowego widelca to kupowanie redukcji i widelca 1 1/8 to słaby pomysł. Lepiej już skorzystać z zalet 1,5"

: 15.09.2008 17:25:50
autor: Johnyk
Nie bardziej opłaca się kupić amora na 1.5" ? Wychodzą o wiele taniej, bo mało kto je kupuje, przypuśćmy takie 66RC2X kilka stów mniej...

: 15.09.2008 19:30:06
autor: Cubus5
FANKA pisze:Ma byc lekki do 2,2-2,3kg i ze skokiem min. 130mm
Johnyk jeżeli ma spełniać te wymagania to raczej 66 rc2x odpada.

Ja dalej mówie że najlepszym rozwiązaniem będzie FOX :) Manitou też nie jest złe, aczkolwiek pewniejszym rozwiazaniem bedzie fox :)

: 15.09.2008 20:52:39
autor: Steel2
Fanka mam prośbę. Jak już się zabierzesz za kupowanie to załóż 1 konkretny temat. Na razie to mam nieodparte wrażenie, że się miotasz

: 16.09.2008 20:14:42
autor: czarny09
FANKA jak wiem to zamierzasz zlozyc lekki (w granicach 16,5kg) rower tak?? no cóż wlasnie dzis gadalem z kumplem ktory jezdzi na bootlerockecie i Ci odradze... ma coprawda z przodu 66rc2. ale reszte osprzetu w miare lekkie i rower wazy 19,4 kg. a tyle to stinkacz wazy.

: 17.09.2008 20:46:13
autor: FANKA
czarny09 pisze:jak wiem to zamierzasz zlozyc lekki (w granicach 16,5kg) rower tak?? no cóż wlasnie dzis gadalem z kumplem ktory jezdzi na bootlerockecie i Ci odradze... ma coprawda z przodu 66rc2. ale reszte osprzetu w miare lekkie i rower wazy 19,4 kg. a tyle to stinkacz wazy.
Co??? Tyle wazy jego rower na Bottlerockecie??? Z tego co obliczalam to jakbym zostawila wszystkie pozostale czesci w rowerze a zmienilabym tylko rame na np. Bottle to moj rower by "przytyl" ok. 1,5-1,6kg czyli wazylby jakies 16,5kg a tu ktos ma 19,4kg... Juz nie wiem...
A przepraszam czy nie chodzi czasem o tego kogos :P Wiem ze moze nie jest jeden taki rower w Polsce ale to Bottle i ma z przodu 66rc2 :D No tak ale ten rower ma tarczowy, strasznie grube opony i przypuszczam ciezki damper...
http://www.bochnia.pl/_news_galeria/204_downhill_2.jpg

: 17.09.2008 20:53:56
autor: Steel2
Weź sobie tego Tazera z aukcji, bo jest do kupienia za grosze a jutro się aukcja kończy. Nie pamiętam jak z rozmiarem, ale jako pierwszy full dla lekkiej dziewczyny bardzo sensownie wyjdzie i pod kątem wagi i pracy.

: 17.09.2008 21:46:32
autor: clinica
FANKA pisze:No tak ale ten rower ma tarczowy, strasznie grube opony i przypuszczam ciezki damper...
Jak tarczówki są dla Ciebie ciężkie... to Ty zamierzasz składać tego Bottlerocket-a na v-breakach?? Bo pivotów to on nie ma...

: 18.09.2008 15:12:00
autor: FANKA
No mi sie wydaje ze tarczowki sa ciezsze od V-ek

: 18.09.2008 16:16:13
autor: Senior Siarra
ale zrozum że butelka NIE MA PIVOTÓW ... tym bardziej nie będzie ich miał amortyzator z główką na 1,5 cala... ogólnie V-ki to przeżytek w cięższych zastosowaniach niż XC 4X lub Enduro....

: 18.09.2008 17:32:29
autor: clinica
Oczywiście ze tarcze są cięższe, ale nie o to chodzi, ja tylko chciałam delikatnie w podtekscie zasugerowac, to co kolega powyżej napisał dużymi literami, że rama fizycznie nie jest przystosowana do v-ek, a co za tym idzie to oprócz zakupu ramy z damperem, sterów, prawdopodobnie sztycy (niewiem jakie są tam średnice) dojdą jeszcze hamulce (chyba że chcesz hamowac siłą woli...) i minimum piasty (ale pewnie szprychy też, bo te co masz mogą byc za długie pod piasty z wysokim kołnierzem)

: 18.09.2008 19:10:51
autor: ddex
ale za to ta rama ma mocowanie pod brakeless :D a tak na serio wymiana hamulcow na tarcze to koniecznosc i to najlepiej od razu na hydre bo polsrodki w postaci mechanikow moze sa tansze ale duzo gorzej sobie radza :D tymbardziej ze dziewczyna moze nie miec sily wyciskac sokow z klamki aby tylko zwolnic, a tak w hydrauliku to paluszkiem delikatnie i juz zwalnia :D Nawiazujac do tego co ktos napisal, zdecyduj sie co dokladnie chcesz kupic - przemysl! co bedziesz potrzebowac i jak juz dokladnie bedziesz wiedziec co chcesz kupic i za ile to zaloz jeden temat gdzie jasno napiszesz czego oczekujesz od sprzetu i od nas ;)