Strona 1 z 2
Amory ze sterowka 1.5"
: 15.09.2008 14:56:53
autor: FANKA
Jesli mialabym kupowac ramke Transition Bottlerocket musialabym sie takze zaopatrzyc w amor z rura sterowa 1.5 bo tam niestety inny nie wejdzie

Ma byc lekki do 2,2-2,3kg i ze skokiem min. 130mm.
: 15.09.2008 15:04:25
autor: Cubus5
To że Transition Bottlerocket jest na 1.5 cala to nie znaczy że musisz wsadzić amor na 1.5 Kupujesz stery na 1.5 z redukcja - polece FSA Big Pig 1.5 i wadzasz amorek na 1 1/8 i po kłopocie.
A co do lekkiego amortyzatora to mogłabyś powiedzieć do czego: dh/fr/dirt?
No i fundusze jakimi dysponujesz, bo to chyba najważniejsze

: 15.09.2008 15:06:23
autor: Bombell
Stance, Sherman i Lyric mi narazie do głowy przychodzą. Wagowo w okolicach 2,5 kilo stoją. Z cięższych to Totem i 66
: 15.09.2008 15:08:25
autor: klopsiq
licz na to ze stery z redukcja na 1 i 1/8 sa drogie :)kolo 150-200 zł
: 15.09.2008 15:14:29
autor: Cubus5
Bombell 2,2 - 2,3 miało być

Fox 36 Talas R - 2.26 kg - skok regulowany - 100-160mm
Fox 36 Van R - 2.34 kg - skok 160 mm "
A jeżeli chodzi o coś tańszego to poszukaj Marzocchi All Mountain 1 07 na qr 20mm
Osobiście jeżeli chcesz lekkiego amorka to szukałbym u wujka Fox'a

: 15.09.2008 16:20:56
autor: ddex
tak jak mowia stery z redukjca i gitara

na 1.5 to tak : stance sherman travis totem domain lyrik 66 nie wiem co jeszcze ale wszystkie waza ok 3 kg co i tak na uzyskiwany skok nie jest wielka wartoscia (travis nawet 203 mm - 3kg)
a jak lekki i na 1 1/8 to moze pike powietrzny albo nixon powietrzny, ew minute
http://cgi.ebay.com/Manitou-Minute-Plat ... .m20.l1116
140 mm i 1815 g no i za przyzwoita cene

jestes lekka wiec pewnie by wytrzymal jezdzilas na xcr do xc a to jest na pewno sporo lepsze
jednak najpewniejszy bedzie nixon 1995g (160 mm) no i tani, bo mozna sie sztachnac na pike powietrznego
: 15.09.2008 16:56:12
autor: Ufik
przecież można tez kupic redukcje glowki z 1.5 na 1.1/8 to taniej wyjdzie.
nabijasz redukcje a potem do redukcji stery 1./1/8 teraz bede stosowal taki patent bo musze troche jeszcze posmigac na 1.1/8 a kasy na stery redukcjyjne nie chce wydawac
: 15.09.2008 17:01:45
autor: Steel2
jeżeli i tak planujesz kupno nowego widelca to kupowanie redukcji i widelca 1 1/8 to słaby pomysł. Lepiej już skorzystać z zalet 1,5"
: 15.09.2008 17:25:50
autor: Johnyk
Nie bardziej opłaca się kupić amora na 1.5" ? Wychodzą o wiele taniej, bo mało kto je kupuje, przypuśćmy takie 66RC2X kilka stów mniej...
: 15.09.2008 19:30:06
autor: Cubus5
FANKA pisze:Ma byc lekki do 2,2-2,3kg i ze skokiem min. 130mm
Johnyk jeżeli ma spełniać te wymagania to raczej 66 rc2x odpada.
Ja dalej mówie że najlepszym rozwiązaniem będzie FOX

Manitou też nie jest złe, aczkolwiek pewniejszym rozwiazaniem bedzie fox

: 15.09.2008 20:52:39
autor: Steel2
Fanka mam prośbę. Jak już się zabierzesz za kupowanie to załóż 1 konkretny temat. Na razie to mam nieodparte wrażenie, że się miotasz
: 16.09.2008 20:14:42
autor: czarny09
FANKA jak wiem to zamierzasz zlozyc lekki (w granicach 16,5kg) rower tak?? no cóż wlasnie dzis gadalem z kumplem ktory jezdzi na bootlerockecie i Ci odradze... ma coprawda z przodu 66rc2. ale reszte osprzetu w miare lekkie i rower wazy 19,4 kg. a tyle to stinkacz wazy.
: 17.09.2008 20:46:13
autor: FANKA
czarny09 pisze:jak wiem to zamierzasz zlozyc lekki (w granicach 16,5kg) rower tak?? no cóż wlasnie dzis gadalem z kumplem ktory jezdzi na bootlerockecie i Ci odradze... ma coprawda z przodu 66rc2. ale reszte osprzetu w miare lekkie i rower wazy 19,4 kg. a tyle to stinkacz wazy.
Co??? Tyle wazy jego rower na Bottlerockecie??? Z tego co obliczalam to jakbym zostawila wszystkie pozostale czesci w rowerze a zmienilabym tylko rame na np. Bottle to moj rower by "przytyl" ok. 1,5-1,6kg czyli wazylby jakies 16,5kg a tu ktos ma 19,4kg... Juz nie wiem...
A przepraszam czy nie chodzi czasem o tego kogos :P Wiem ze moze nie jest jeden taki rower w Polsce ale to Bottle i ma z przodu 66rc2

No tak ale ten rower ma tarczowy, strasznie grube opony i przypuszczam ciezki damper...
http://www.bochnia.pl/_news_galeria/204_downhill_2.jpg
: 17.09.2008 20:53:56
autor: Steel2
Weź sobie tego Tazera z aukcji, bo jest do kupienia za grosze a jutro się aukcja kończy. Nie pamiętam jak z rozmiarem, ale jako pierwszy full dla lekkiej dziewczyny bardzo sensownie wyjdzie i pod kątem wagi i pracy.
: 17.09.2008 21:46:32
autor: clinica
FANKA pisze:No tak ale ten rower ma tarczowy, strasznie grube opony i przypuszczam ciezki damper...
Jak tarczówki są dla Ciebie ciężkie... to Ty zamierzasz składać tego Bottlerocket-a na v-breakach?? Bo pivotów to on nie ma...
: 18.09.2008 15:12:00
autor: FANKA
No mi sie wydaje ze tarczowki sa ciezsze od V-ek
: 18.09.2008 16:16:13
autor: Senior Siarra
ale zrozum że butelka NIE MA PIVOTÓW ... tym bardziej nie będzie ich miał amortyzator z główką na 1,5 cala... ogólnie V-ki to przeżytek w cięższych zastosowaniach niż XC 4X lub Enduro....
: 18.09.2008 17:32:29
autor: clinica
Oczywiście ze tarcze są cięższe, ale nie o to chodzi, ja tylko chciałam delikatnie w podtekscie zasugerowac, to co kolega powyżej napisał dużymi literami, że rama fizycznie nie jest przystosowana do v-ek, a co za tym idzie to oprócz zakupu ramy z damperem, sterów, prawdopodobnie sztycy (niewiem jakie są tam średnice) dojdą jeszcze hamulce (chyba że chcesz hamowac siłą woli...) i minimum piasty (ale pewnie szprychy też, bo te co masz mogą byc za długie pod piasty z wysokim kołnierzem)
: 18.09.2008 19:10:51
autor: ddex
ale za to ta rama ma mocowanie pod brakeless

a tak na serio wymiana hamulcow na tarcze to koniecznosc i to najlepiej od razu na hydre bo polsrodki w postaci mechanikow moze sa tansze ale duzo gorzej sobie radza

tymbardziej ze dziewczyna moze nie miec sily wyciskac sokow z klamki aby tylko zwolnic, a tak w hydrauliku to paluszkiem delikatnie i juz zwalnia

Nawiazujac do tego co ktos napisal, zdecyduj sie co dokladnie chcesz kupic - przemysl! co bedziesz potrzebowac i jak juz dokladnie bedziesz wiedziec co chcesz kupic i za ile to zaloz jeden temat gdzie jasno napiszesz czego oczekujesz od sprzetu i od nas
