Strona 1 z 2
888 RC GOWNO czy eh.. przeczytajcie
: 21.10.2008 20:38:18
autor: pIOTRAS_OSW
WItma zakupiłęm 888 rc tydzien temu dokladnie smigałęm na nich 4 dni lajtowej jazdy no jakies tam dropiki gapiki ale nic strasznego dla 888 wybijam dzis na bika z kumplami i murek 40 cm robie bunny hoppa i do manuala odrazu i słysze jakis trzask na tarczy taki metaliczny centralnie jak amor bez tlumienia zeskakuje odwracam rower na plecy patrze na te sruby na dole a tutaj CIEKNIE MI z obu pojechalem na chate przykreciłęm lekko srobki po 1 to nie ma w nich wogole oporu :/ i zauwazylem ptoem z kumpel ze był chyba malowany przy mocowaniu zacisku bo jest wgryzienie w lakierze tkaie jak by zamalowane :/ ale to inna bajka amor zmienił całkiem swoja charakterystyke pracy tak ciulowo chodzi :/ wogole syczy chdozi jak bez oleju : / by był ...masakra co o tym sadzicie oco moze chodzic ?
: 21.10.2008 20:41:28
autor: matrix506
a amor używany czy nówka??
możliwe że ci olej wyciekł, dlatego zmienił charakterystykę pracy...
rozkręć go i zobacz co jest.
: 21.10.2008 20:41:39
autor: sudi
Urwało tłumiki ? Albo wyrwało gwinty z nakrętek ....
: 21.10.2008 20:45:12
autor: dhcyc
dlatego nie lubie urzywek
: 21.10.2008 20:47:35
autor: pIOTRAS_OSW
noo dokłądnie uzywka ale koles twierdzi ze idaaalny nawet zgodził sie napisac oswiadczenie ze nie odbiega stan od tego ktory przedstawiał narazie nie chce rozkrecac bo rozmawiałem z nim i mam nadzieje ze uda sie to zalatwic polubownie .. :/ no mam nadzieje no ale moim zdanie m tkai skok dla 888 to jak dla nauczyciela matmy 1+1
: 21.10.2008 20:53:17
autor: matrix506
ale różnie jest, sam widziałem przypadek jak gościowi urwał się tłumik przy lądowaniu z 1m dertu.
Ale tak to jest z używkami, nigdy nie wiadomo w co poprzedni właściciel robił na nim... i czy o niego w ogóle dbał (zmiany oleju itp)
: 21.10.2008 20:53:29
autor: Spaced
dhcyc dlatego sie kupuje od relatywnie sprawdzonych zródeł.
: 21.10.2008 20:54:29
autor: pIOTRAS_OSW
matrix506 no i to jest zawse to ryzyko cholerne :/ ale smigałe m3 dni był oeleganzGO xD az nagle ... takie cos ehh keidys tez Juniora kupiełm okazalo sie ze pekniety :/ kurde 888vf miałę muzywke idealne chdoziły jak marzenie tyle czasu a tu sie zachciało lepszego rc ... i mam ..
: 21.10.2008 21:45:07
autor: Spaced
pIOTRAS_OSW ale jak ci typ wadliwego amora (sam to sugerujesz) sprzedał to masz zamiar nie domagac sie od niego niczego? Tak godzisz sie z faktem i jest ok?
: 21.10.2008 21:51:49
autor: Steel2
Używka tak już ma, że podejmujesz ryzyko.Nie wiem dlaczego miał by się domagać od sprzedającego. Gdyby nie jeździł to rozumiem,ale jeździł i amor padł. Zdarza się. Za tą niepewność płaciszniższą cenę przy zakupie amora.
: 21.10.2008 22:05:20
autor: SeraaX
Steel2jak coś zamalowywał (z tego co napisał pIOTRAS_OSW mogło tak być) to jak najbardziej można sie domagać od niego zwrotu kasy, bo zataił wadę produtku
Ale to trochę dziwne, że nawet dał oświadczenie jakieś, a sprzęt jebnął w tak banalny sposób. Może to jednak niefart?
: 21.10.2008 22:11:01
autor: Steel2
Z tym zamalowywaniem to był bym ostrożny. Twierdzenie jednej strony jest mało wiarygodne. Farba się łuszczy, bywają odpryski itp fość łatwo się pomylić.
: 21.10.2008 22:30:21
autor: Johnyk
Taka uroda marcoków, mi sie stało to samo w shiverze jak na krawężnik wjeżdżałem. Powiem tak - rozkręć go. Masz w ręku tłumik i tą śrubkę z dołu. Zobacz czy w tłumiku jest dziurka na gwint, czy jest tam jakby wkręcona śruba i masz na nią tylko tą złotą nakrętkę z zewnątrz nakręcić. Jak masz tam dziurę i ten gwint jest wkręcony do tej złotej nakrętki to złap nakrętkę kluczem, gwint kombinerkami, wykręć go i wkręć na siłe do tłumika (powinien się wkręcić mocno) a jak nie to pozostaje Ci albo wymiana tłumika, albo nagwintowanie tam wejścia na większą śrubę.
Jeśli masz tą śrubę w tłumiku, a twierdzisz że idzie luźno - sprawdź, czy gwint na niej nie jest zerwany, oraz czy w złotej nakrętce nie jest zerwany. Sprawdź dokręcenie tego gwintu do tłumika, jak luźno - dokręć na siłe, jak zerwany tam, to albo przegwintować na większy gwint, albo ostrożnie, tak by nic nie dostało się o środka tłumika, śrubę przykleić mocnym klejem. U mnie śrubka wyleciała z tłumika, wkreciłem ją i amor działał bez zarzutru przez miesiąc, potem go sprzedałem.
: 22.10.2008 16:55:40
autor: pIOTRAS_OSW
DOorbze panowie juz pomijajac ... mam pytanie bo zmieniła sie praca na gorsze . nei jest tkai czuły jak byłi jakos inaczej chodzi jest to mozliwe przez to ze jest ubytek w oleju ?? chce kupic motorexa 7.5 ( 7.5 mam dotychczas) i zmienic olej i te uszczelki na dole dizs jakos dało sie dokrecic w sumie jakis opor byłneiwiem czym to spowodowane co poradzicie ? czy da to jakis efekt ?
: 22.10.2008 17:45:39
autor: off_road
Przede wszystkim rozbierz go i zobacz co się z tłumikiem stało. Zalanie nowym olejem to oczywiście konieczność w tym momencie w końcu masz spory ubytek.
: 22.10.2008 17:51:09
autor: pIOTRAS_OSW
lada dzien z kumplem zaberzemy sie za to bo jzu ma bardzo duze doswiadczenie w bebechach od roznego rodzaju marcokow mam nadzieje ze tłumik nie jest wyrwany albo cos ijest sprawny bo inazej to ja niewiem ... :/ a wiecie gdzie moge dostac te uszczyelki co sa na dole w tych złotych srobach ??? czy to całe sroby sie kupuje ??
: 23.10.2008 19:33:55
autor: pIOTRAS_OSW
a powiedzcie mi bo tłumienie jak sobie skrece w regolacji dizałą bez zarzutu ale co mnie najbardziej bolkii ze amortyzator stracił swoja prace ;/ niewiem czy powietrze sie dostało czy przez ubytek oleju ? prosze pomozcie !!

:(:(:( Kumple mi dogryzaja ze mam duro <lol2>
: 23.10.2008 19:40:07
autor: Steel2
1. Napisz to po polsku i z sensem
2. jedyne co zrozumiałem z tego bełkotu, to to, że Ci kumple dogryzają. A w tym Ci nikt tu nie pomoże
: 23.10.2008 19:41:04
autor: Steel2
1. Napisz to po polsku i z sensem
2. jedyne co zrozumiałem z tego bełkotu, to to, że Ci kumple dogryzają. A w tym Ci nikt tu nie pomoże