Strona 1 z 2

Dartmoor Street Fighter & Marzocchi 66??

: 24.10.2008 19:53:25
autor: GuruMeditator
Zajebiście prosze was o pomocsmiley Mam tą ramke i chciałbym złożyć coś do freeride'u ale żeby można było też pyknąć troche downhillu. Napewno nie chce zmienic ramy na fulla. Do tej pory jezdzilem na DURO i wyraznie mi nie wystarcza. Zależy mi na dużym skoku (racjonalnie). Uparłem sie na Marcoka 66 bo chodzi jak dla mnie niesamowicie. ale dużo ludzi mi to odradza, że niby totalnie z dupy geo itp. Co o tym sadzicie?? Jeżeli nie ten teleskop to jaki według was??

One love

: 24.10.2008 19:59:52
autor: Johnyk
Nie wiem co ci ludzie mają z tym gadaniem o tym, że z wysokim amorem z dupy geo.... Mi z wysokimi amorami się extra jeździ. Z 66 będzie nieźle, aczkolwiek RC są dość wysokie i wolałbym na Twoim miejscu np VF. Jeśli chcesz zachować duży skok, przy tym dbając o główkę ramy - możesz kupić Manitou travisa 150 albo 180 (czy tam ile potem jest, przed 203) i wtedy zachowasz duży skok przy małej wysokości widelca. Jak nie masz kasy, to kup Shermana - też fajnie chodzi i wersję 170mm dorwiesz.

: 24.10.2008 19:59:54
autor: Bombell
Zależy jaki Street fighter i jakie 66. Poprzednie roczniki SF nie należały do jakiś super wytrzymałych i była to ramka bardziej 4x, all round niż typowo do ostrego katu dh/fr. Nowy rocznik niby poprawiony z dość długim tyłem no i już na normalne stery. Niby przeznaczona do dh/fr ale czego można się spodziewać po ramce za 400zł. Mysle, że 150mm to bezpieczna opcja do tej ramki. Więcej bym nie pakował. Ale to moje zdanie tylko.

No i poszukaj bo było kilka podobnych tematów.
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... ghlight=sf

: 24.10.2008 20:15:32
autor: GuruMeditator
Ramka 14 cali z najnowszego rzutu 2008. Z ta 66 to jebnąłbym sie na rocznik 2006. 2005 podobno w *** wysokie. 2006 podobno obnizone i skok ze 170 da sie obnizyc na 150 (nie wiecie??), chyba ze ze 170 bedzie mi sie smigalo zajebiscie;] 2007 i 2008 to juz 180 mm wiec nie bede robil kosmosów. Co wy na to??

: 24.10.2008 20:50:51
autor: Johnyk
2008 to jest tylko żal, bo sie rozpadają leżąc na półce, a co do 66 z 06r. to nie wiem czy da się skok obniżyć, ale jeśli nawet, to pamiętaj, że ze skokiem 150 pracują twardziej i mniej wybierają. Za to na 170 są miększe i nawet jeśli mają tego sagu tyle, że w rzeczywistości masz 150 skoku, to i tak są miększe i lepiej wybierają liście. 2005 wysokie są niewątpliwie ale dla mnie to jest tylko +. W 2007 180 skoku nie oznacza, że możesz większy odlot robić tylko, że lepiej pracuje, bo ugięcie na 170 i 180 rozkłada się tak samo, z tym, że na 180 masz jakby więcej skoku do wykorzystania, przez co jest on jeszcze miększy.

: 24.10.2008 20:51:08
autor: Hajdas
a ja ci polece zamiast 66 jakas z1 lub z15 :) fajnie chodzi, powietrzne tak wiec w kazdej chwili pompujesz w zaleznosci od jazdy itp, latwa regulacja, pompujesz pod wage :) 150mm i to jest to co trzeba :)

: 24.10.2008 20:56:58
autor: Fest3r
Ja też będe zmieniał amorka, też mam street fightera (2007) z duro i myśle że 66 będą zbyt wysokie do tej ramki bo jest dość krótka i skróci to jej żywotność. Zależy też jak chcesz śmigać do dh może i by sie dobrze jeździło ale jakieś freeridowe hopy dropy lub od czasu do czasu dirt (ja tak jeżdże) to według mnie będzie lipa. Ja będe bardziej celował w jakąś Z1, shermana, 55 coś tego typu, nie chce też dociążac przodu 3 kg amorem. A chyba każde 66 2006 da sie obniżyc na 150 przekładając przekładki w środku.

: 25.10.2008 00:07:19
autor: Spaced
GuruMeditator geo z dupy bedzie, rama ci padnie, a praca 66 nie jest tak niesamowita bo z górej półki sa lepsze jednopólki. Zreszta nawet nie wiemy o ktorym 66 mówisz bo nizsze modele to jak DJ pracuja.

: 25.10.2008 00:43:33
autor: GuruMeditator
No to co polecasz?? Co wedlug ciebie pracuje pieknie i ma troche skoku?? (Nie za dużo:) I ja tylko dodam ze duro ktore mam teraz ma dlugosc 495. Nie ma przy tym jakiejs kosmicznej geometrii. Wedlug mnie ma wlasnie zajebista geometrie. Seria 66 z 2006 roku nalezy do najnizych modeli i ma 535 mm. Wiec czy ja wiem czy te 4 centy to takie straszne halo...

One love

: 25.10.2008 00:45:55
autor: Bombell
Powiedz jaki budżetem dysponujesz to będzie prościej coś doradzić.

: 25.10.2008 00:50:10
autor: GuruMeditator
1200 max. oczywiscie amorek używka

: 25.10.2008 00:51:51
autor: GuruMeditator
I jezeli rzeczywiscie sie zdecyduje na 66 to powiedzcie mi prosze które 66 są spoko a które nie. Tylko 2006 mnie interesuje bo jest niskie. Reszta to dryble...

One love

: 25.10.2008 06:28:21
autor: SzyszkaRider
a co bys powiedzial na Domaina 318 coil 180mm?
Amortyzator jest niski...sam mam go w krossie signie ds`ie 14"v i jest zajebiscie.

Jezdzilem juz na 66 i praca domaina jest o wiele lepsza...takie jest moje zdanie.
A za 1200zika to wyrwiesz domaina nowke :)

: 25.10.2008 07:45:43
autor: Liwcio
jak domain, to wersja 160mm będzie odpowiednia,
a co do 66 z 2006? 66rc2x i wszystko jasne ;)

Johnyk pisze:pamiętaj, że ze skokiem 150 pracują twardziej i mniej wybierają. Za to na 170 są miększe
G. prawda ;)
człowieku, skoro naprężenie wstepne sprężyny masz takie same, to amor tak samo wybiera, jak ma mniej skoku to TYLKO wcześniej zaczyna sie utwardzać ;) mało tego, procentowo z pomniejszonym skokiem masz wiecej sag-u ;)

: 25.10.2008 09:17:26
autor: Menelos
czaj na to


http://www.pinkbike.com/photo/2536877/


150mm skoku, dosyć wysoki bo to rocznik 04.....Z150FR. Nowke wyrwiesz za ok 1000zl w Polsce.

: 25.10.2008 09:20:22
autor: GuruMeditator
Chciałbym mieć możliwość regulacji aby amorek był mieciutki na poczatku i żeby na końcu sie utwardzal (co bym go nie dobił). Nie znam sie na tym za dobrze;] Wiec licze na waszą pomoc chłopaki.

Co do Domaina to zawsze wydawał mi sie klasą niżej do 66. Sam już nie wiem...
Może Pike?? Nie lepszy??

: 25.10.2008 09:23:49
autor: GuruMeditator
Zwracałem już na to uwage... No i moge powiedzieć tyle. Nie wiem, nie jezdziłem;/ Myśle że to nie małe pieniążki i chce kupić coś naprawde konkretnego (w sensie jego praca nie z tej ziemi;p). Radzcie mi chlopaki!!!! Radzcie!!!! Co według was najpiękniej pracuje....


One love

: 25.10.2008 09:29:47
autor: Menelos
Z150FR- HSCV, ETA...pracuje jak niektóre 888 i ma blokade skoku i regulacje tłumienia odbicia


jedyny minus wg mnie to taki ze trochę sobie waży..

GuruMeditator pisze:Co do Domaina to zawsze wydawał mi sie klasą niżej do 66. Sam już nie wiem...
Może Pike?? Nie lepszy??
to PIKE wg Ciebie jest tej samej klasy co 66?

w www.rowerowy.com maja domaina 302 z U-Turnem za 1111zł, wg mnie również godzien uwagi.


ps

edytuj posty

: 25.10.2008 11:44:55
autor: Vermin
Eee... Wiesz co jak chcesz jeździć w DH&FR to napewno nie jeździj dłużej niż rok z Dartmoor'em SF. Bo ci się sypnie. :P Pozdr