Strona 1 z 1
Marzocchi 66 ata 2007 - były jakies problemy, ale jakie ?
: 27.10.2008 12:02:58
autor: topick
Coś z trzymaniem powietrza ,utratą skoku , czy problem jest latwy , niekosztowny do usunięcia ? :?:
drugie sprawa to porównie z wersja rc2, na ile różnia sie pracą te dwa widelce?
: 27.10.2008 12:53:25
autor: jasiek_krk
Sl1 ATA tak ??
mogą sie pojawić problemy z regulacja - tzn na początku wyregulowanie ich to takiego stanu w jakim chcesz żeby chodziły może sprawiać trudność, potem się nauczysz
maja w miarę długi okres docierania, utraty skoku nie zauważyłem
poza tym to fajny bardzo amorek ;p
: 27.10.2008 15:58:42
autor: topick
jasiek_krk pisze:Sl1 ATA tak ??
tak ten ze wlasnie , napiszesz cos wiecej o jego pracy ? jego "powietrznosc " daje jakies niepozadane zachowanie ?
: 27.10.2008 16:51:01
autor: Spaced
topick wpisz na forach ridemonkey "renegades mod" albo "SL ATA wind down" w search a znajdziesz rozwiazanie potencjalnej utraty skoku. Z tego co wyczytalem to jak sie to naprawia to jakis chory koszty nie wychodzi ale zlookaj sobie.
: 27.10.2008 18:51:30
autor: jasiek_krk
topick pisze:jego "powietrznosc " daje jakies niepozadane zachowanie ?
hmm nie nawet nie... tzn wszystko pracuje jak powinno powietrze to super sprawa
Tylko 2 rzeczy na jakie zwróciłem uwagę to :
1) Komora ATA nie mam szczerze pojęcia za co ona odpowiada.. tzn z jej pompowaniem trzeba uważać utwardza ona znaczni pracę amortyzatora - ja mam ją tak na czuja wypełnioną...
2) Z zaworu od antydobiciówki przy spuszczaniu powietrza często lubi trysnąć olejem i to nie zależnie od pozycji amortyzatora...
aa no i jeszcze jedna rzecz nie zwracaj uwagi na tabele marcoha które podają jakie ciśnienie ma być w komorach pod wagę styl jazdy itp
weź pompkę jedz w teren i sam sobie wszystko ustaw jak CI jest wygodnie bo po napompowaniu zgodnie z tabela będziesz miał sztywny wideł - czemu? nie mam pojęcia..